Βρήκε «δίχτυα» ο Μπολτ

Ντεμπούτο στα γκολ έκανε ο Γιουσέιν Μπολτ, με τον Τζαμαϊκανό Ολυμπιονίκη μετά την στροφή στην καριέρα του να σκοράρει πρώτη φορά ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. 

Ο άσος της αυστραλιανής ομάδας «Central Coast Mariners» σκόραρε δις σε φιλικό παιχνίδι κόντρα στους «Macarthur South West»...
, πετυχαίνοντας το τρίτο και τέταρτο τέρμα της ομάδας του.

Ο πρώην σπρίντερ με τις θρυλικές κούρσες, πέτυχε το πρώτο του γκολ στο 57ο λεπτό και το πανηγύρισε με τον γνωστό του τρόπο.

Το δεύτερο γκολ του Γιουσέιν Μπολτ ήρθε στο 68΄για το 4-0 των Μάρινερς, με τον Τζαμαϊκανό να εκμεταλλεύεται το λάθος των αντιπάλων του στην άμυνα.

Ο Μπολτ βρίσκεται δοκιμαστικά στον ποδοσφαιρικό σύλλογο της Αυστραλίας από τον περασμένο Αύγουστο, με την πεποίθηση ότι θα μπορέσει να πραγματοποιήσει το όνειρό του και να καθιερωθεί ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής.

«Η πρώτη μου φορά και πέτυχα δυο γκολ. Είμαι χαρούμενος που έδειξα στον κόσμο ότι βελτιώνομαι. Μου αρέσει που είμαι ένας "Μάρινερ" και θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να μπω στην ομάδα», δήλωσε ο 32χρονος άσος λίγο μετά το ντεμπούτο του.

Ο κάτοχος παγκόσμιου ρεκόρ των 100 μέτρων και των 200 μέτρων έχει προπονηθεί στο παρελθόν με τη Ντόρτμουντ, το Νότιοαφρικάνικο σύλλογο Σάνταουνς και τη Στρέμσγκοντσετ της Νορβηγίας.