Βόμβα Παπαχριστόπουλου: «Θα ψηφίσω την Συμφωνία των Πρεσπών και μετά θα…»

«Μετά την ημέρα της ψηφοφορίας θα παραδώσω την έδρα μου, νερό στο μύλο της διαπλοκής δεν πρόκειται να ρίξω εγώ», δήλωσε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Θανάσης Παπαχριστόπουλος, στην ΕΡΤ1, στην εκπομπή «Επόμενη Μέρα».

Ο Π. Καμμένος δεν είναι περιστασιακός πατριώτης...
, για το Μακεδονικό ή θέση του είναι ίδια από παλιά.

Μου άρεσε που σήμερα ο Π.Καμμένος είπε ότι όταν έρθει η Συμφωνία των Πρεσπών στην Βουλή θα την καταψηφίσει και θα αποσύρει τους υπουργούς του και μίλησε για κομματική πειθαρχία.

Σε καμιά περίπτωση δεν θα στηρίξουμε πρόταση δυσπιστίας από τους ανθρώπους που κατέστησαν μια χώρα ζητιάνο στην Ευρώπη.

Οφείλω μια προσωπική δήλωση: Το βιογραφικό το δικό μου είναι γνωστό. Συμφωνήσαμε κάποια πράγματα με τον Π.Καμμένο, διαφθορά, διαπλοκή, ανάπτυξη, παραγωγική ανασυγκρότηση, έξοδο από τα μνημόνια.

Έχω διαχωρίσει τη θέση μου από την αρχή. Σέβομαι την αντίθετη άποψη, αλλά εγώ δεν συμφωνώ με το κόμμα μου για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Παλεύω με νύχια και με δόντια την άποψή μου και δεν υποκρίνομαι. Είμαι έτοιμος να δεχτώ και τις επιπτώσεις της κίνησής μου, δήλωσε ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος.