Μέσα σε όλα τα δημόσια έργα ο Τρομπούκης

Οπου δημόσιο έργο και ο... Τρομπούκης μέσα! Ο τρόφιμος από προχθές της φυλακής, καθώς κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος όπως και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι στην υπόθεση απαγωγής του εφοπλιστή Περ. Παναγόπουλου, απαριθμεί στην απολογία τους όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητές του από τις οποίες προκύπτει ότι η εταιρεία του ΚΕΡΚΕΤΕΥΣ ανέλαβε πληθώρα δημόσιων έργων.

«Το 2000 οι δουλειές πήγαιναν πολύ καλά, αφού τελείωσα τους αεροδιαδρόμους που έκανα στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" ως υπεργολάβος της γερμανικής κατασκευάστριας εταιρείας· κατά τον ίδιο χρόνο συνέχισα την κατασκευή του Εφετείου Αθηνών και έχω λάβει μέρος στα μεγαλύτερα ολυμπιακά έργα και τα μεγαλύτερα έργα που έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα, όπως Εγνατία Οδός, Αττική Οδός, κατασκεύασα την προέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που συνδέει το Ολυμπιακό Χωριό με το Ολυμπιακό Στάδιο, τις γραμμές του τραμ στη Νέα Σμύρνη...».

«Ρόλοι και επαφές»

Για την «ταμπακέρα» και τις ενδείξεις που τον έχρισαν από τους....... κορυφαίους του χορού στην υπόθεση αρπαγής εξακολουθεί να δηλώνει αμέτοχος και «δίνει» τον Πετράκη, που «έπαιξε, όπως μου αποκάλυψε ο ίδιος, ηγετικό ρόλο».

Επιχειρεί δε να «απαλύνει» τον ρόλο Βλαστού, για τον οποίο υποστηρίζει:

«Πίστευα ότι ο Βλαστός θα ήταν μάλλον μεσολαβητής για το ξέπλυμα των χρημάτων, δεν τον είχα ικανό να σχεδιάσει την απαγωγή, τον θεωρούσα άνθρωπο όχι ιδιαίτερα ευφυή».

Ισχυρίζεται ότι «ήθελα να απεγκλωβιστώ από τον Βλαστό... Είχα αποφασίσει να φύγω για την Αλγερία, γιατί είχα εκεί αναλάβει κάποια έργα».

Για τις... μπουγάδες λέει ότι του πήγαν τα χρήματα μία ημέρα μετά την απελευθέρωση Παναγόπουλου.

Ηταν «3-4 σακούλες μαύρες απορριμμάτων και, αν θυμάμαι καλά, και μια κίτρινη. Δεν τα 'πιασα καθόλου στα χέρια μου, είδα ότι περιείχαν χρήματα κι ο άντρας που τα 'φερε, αφού με είδε να διαμαρτύρομαι και να φωνάζω, μου είπε: "Φύλαξέ τα και θα 'ρθω το πρωί να τα πάρω:" κι εγώ του είπα ότι αν δεν έρθεις θα φωνάξω την Αστυνομία. Εγώ θεώρησα ότι τα χρήματα προέρχονταν από την απαγωγή. Την άλλη μέρα ήρθε ο ίδιος άνδρας και πήρε τις σακούλες. Υστερα από 15 ημέρες μου τηλεφώνησε ο Βλαστός και μού είπε "Οταν τα είδες χέστηκες" και εγώ του είπα "δεν είμαι ικανός για τέτοια πράγματα". Μετά άρχισε να με παίρνει τηλέφωνο να τον βοηθήσω στο ξέπλυμα. Εγώ του έλεγα διαφορους τρόπους, ότι θα πάω Ρωσία, Κίνα, να ιδρύσω off shore. Αυτά δεν τα εννοούσα...».

Για τις επαφές του με τον υπόκοσμο λέει ότι «για όλα φταίει ο συγχωρεμένος ο κουμπάρος μου Αναγνωστόπουλος Γιώργος, μέσω του οποίου γνώρισα τον Βλαστό».

Τους ισχυρισμούς Τρομπούκη για τις «σακούλες με τα λεφτά» επιβεβαίωσε και ο υπάλληλός του Ιωάν. Θώδης, ο οποίος μάλιστα είπε: «Μια-δυο μέρες μετά, εγώ και ο Τρομπούκης πήγαμε στην Παναγία της Τήνου να προσευχηθούμε γιατί φοβηθήκαμε». Οσο για τον Βλαστό, με τον οποίο έχουν έξι χρόνια διαφορά ηλικίας, υποστήριξε ότι «τον έλεγα "θείο" επειδή από τη φωνή άκουσα ότι ήταν σε μεγάλη ηλικία κι έτσι εκφράζομαι για μεγαλύτερους ανθρώπους και αγνώστους»