Σοκάρει ο Αντεμπαγιόρ: «Είχα ετοιμάσει την αυτοκτονία μου»

| Kafeneio™ |
0
Θλιβερή η εξομολόγησή του πως σκόπευε να αυτοκτονήσει. Ευτυχώς δεν προέβη σε αυτή την πράξη και συνέχισε να προσπαθεί μέχρι να τα καταφέρει. 

Απίστευτη αποκάλυψη από τον Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ. Ο 35χρονος Τονγκολέζος σοκάρει, μιλώντας για τη στιγμή που είχε αποφασίσει να αυτοκτονήσει!


Ο Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ έδωσε μια μεγάλη συνέντευξη στην «Daily Mail», αφήνοντας τους πάντες άναυδους με την αποκάλυψη που έκανε.

Ο Τονγκολέζος δήλωσε πως σε ηλικία 16 ετών είχε προετοιμάσει την… αυτοκτονία του και ότι τον απέτρεψε ουσιαστικά ο καλύτερος του φίλος και ο… Θεός!

«Ήμουν 16 ετών. Το μόνο που ήθελα ήταν να βοηθήσω την οικογένειά μου, η οποία όμως μου ασκούσε μεγάλη πίεση. Στη Μετς έπαιρνα 3.500 το μήνα και η οικογένειά μου ζητούσε σπίτι 580.000 ευρώ. Το κλαμπ δεν άντεχε άλλο με τη συμπεριφορά μου. Υπήρχε ένα φαρμακείο κάτω από το διαμέρισμά μου.


Αγόρασα τρία πακέτα χάπια. Στο φαρμακείο δεν ήθελαν να μου τα πουλήσουν, αλλά τους είπα πως είναι για μια φιλανθρωπική οργάνωση στο Τόγκο. Τα ετοίμασα όλα, ήπια το νερό μου και τα είχα όλα όπως έπρεπε, για να φύγω. Εκεί, μέσα στην νύχτα, τηλεφώνησε ο καλύτερός μου φίλος και μου έδιωξε την πίεση, μου είπε πως είχα λόγους για να ζω. «Μπορείς να αλλάξεις την Αφρική», μου είπε. Στη συνέχεια, σκέφτηκα πως είμαι ένας πωλητής ονείρων και τώρα δεν αγοράζω κανένα όνειρο. Αυτό με έκανε να εγκαταλείψω την ιδέα να φύγω, σκέφτηκα ότι κάτι θα φυλά ο θεός για μένα».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)