ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς τον Επαγγελματικό, Εμπορικό και Βιομηχανικό κόσμο
της Μακεδονίας.


Αγαπητοί κύριοι,

Είμαι ένας απλός 'Ελληνας πολίτης. Εκφράζω αποκλειστικά τον εαυτό μου και δεν δεσμεύομαι από κανενός είδους εξάρτηση, πολιτική ή άλλη, πλην αυτής που οφείλω στην Πατρίδα μου και την Οικογένειά μου.

Με αφορμή την πολύ κακή συμφωνία με την οποία δεχθήκαμε το κράτος των βόρειων γειτόνων μας, να ονομαστεί "Βόρεια Μακεδονία" και επειδή πολύ φοβούμαι, μάλλον είμαι σχεδόν βέβαιος, ότι σύντομα θα μας ζητήσουν να προσθέσουμε κι' εμείς, με το πρόσχημα της, δήθεν, αποφυγής σύγχυσης στις επαφές και τις οικονομικές συναλλαγές με τα άλλα κράτη, ένα διακριτικό στην ονομασία και της δικής μας Μακεδονίας, κάτι, δηλαδή, σαν το "Νότια", ή "Κάτω", ή δεν ξέρω κι' εγώ τι άλλο, αποφάσισα να σας.....
ζητήσω, ως την πλέον κατάλληλη και αποτελεσματική ομάδα της χώρας μας, γι' αυτόν τον σκοπό, την αποδοχή και άμεση εφαρμογή της εξής πρότασής μου.

Στην ξενόγλωσση, κυρίως, γραφή της επωνυμίας της Εταιρίας σας και όπου σ' αυτήν χρησιμοποιείτε τον όρο "Μακεδονία", "Μακεδονικός" κλπ, να προσθέσετε τον όρο "Hellenic" (OXI Greece ή Greek), όπως π.χ. "Hellenic Macedonian...(προϊόν ή άλλο)...", ή "...(προϊόν ή άλλο)... of Hellenic Macedonia" κλπ. Το ίδιο και για την έδρα σας (Hellenic Macedonia - Greece).

Θα είναι ο πλέον άμεσος και αποδοτικότερος τρόπος για να μάθουν όλοι, στον κόσμο, ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική και σ' αυτή την ενέργεια, δεν μπορεί κανείς, νομίμως, να εναντιωθεί.

Ελπίζω ότι θα εκτιμήσετε θετικά αυτή την πρόταση και θα δραστηριοποιηθείτε αναλόγως. Θα είναι μια πατριωτική πράξη άκρως αποτελεσματική.

Ευχαριστώ,
Με εκτίμηση
Κων. Σπ. Δρακάτος


Κοινοποίηση:
Ιερές Μητροπόλεις Μακεδονίας
Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια Μακεδονίας
Επαγγελματικά Επιμελητήρια Μακεδονίας