Οχληρές ΟΧΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ



Κώστα  Δημ. Χρονόπουλου
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)

Χρόνια  είχα  να δω τόσο μουτρωμένο /αγανακτισμένο τον θυμόσοφο καστανά- καλαμποκά της γειτονιάς μου τον Πολύκαρπο.
- Καλή σου μέρα Πολύκαρπε.
- "Μακάρι να 'τανε κυρ. Κώστα. Σκέτη ντροπή".
 - Η ημέρα; τον πείραξα.
- "Όχι. Αυτά που είπε και για μένα ο Πρωθυπουργός. Πως είμαι δηλ. όχλος, επειδή πήγα στο συλλαλητήριο" ξέσπασε.
-Μα νομίζω ότι πήγαινες και προηγούμενα.
- "Ναι. Και μάλιστα ήταν και εκείνος μαζί μας".
- Όχι μόνον αυτό, αλλά τον ψήφισες κιόλας, όπως και αρκετοί από όσους πήραν μέρος.
- "Σίγουρα. Γι αυτό και δεν μπορώ να το χωνέψω. Δηλαδή τι σόι πολίτες είμαστε όλοι εμείς; Αν τώρα  είμαστε ..."όχλος" επειδή πήγαμε στο συλλαλητήριο, τότε τι χειρότερο είμαστε τότε που τον ψηφίσαμε;".
- Αδυνατώ να βρω χαρακτηρισμό.
-"Νοιώθω άστεγος κομματικά, χωρίς ταυτότητα πια. Τι διάολο είμαι; Πότε είμαι δημοκράτης και πότε όχλος;"
- Εδώ έχω απάντηση:
Είσαι όχλος/συρφετός, όταν μετέχεις σε εκδηλώσεις που διαφωνεί ο κος Πρωθυπουργός. Είσαι νοήμων, δημοκράτης, αγωνιστής, (που διαθέτει ..."ηθικά πλεονεκτήματα") όταν πηγαίνεις εκεί όπου...
συμμετέχει ο ίδιος".
- "Μα, γι αυτό σου λέω πως δεν έχω σταθερή ταυτότητα. Κυκλοφορώ με όποια μου δώσει το κόμμα, ανάλογα με την περίσταση. Όπως βολεύει εκείνο".
-Έχω μια απορία: Πως άραγε να αισθάνεται ο ίδιος όταν άλλοτε μετέχει και άλλοτε απέχει και προσβάλλει όσους (συμμετέχουν - πολλοί σύντροφοι του  και συγκυβερνώντες ) ; Που; πως; κατατάσσει τον εαυτό του;
- "Που να ξέρω κυρ Κώστα;"
- "Εκείνος;"
- " Ιδέα δεν έχει μου φαίνεται".
-Πως σου φαίνεται η στάση των ΑΝΕΛ;
- "Τα 'χω χαμένα. Είχαμε πάει παρέα μεγάλη στο συλλαλητήριο. Ένα φίλο των ΑΝΕΛ, που ήταν μαζί μας, τον ρώτησα: Νοιώθεις  όχλος;" " Όχι" μου είπε.


"Τότε γιατί δεν διαμαρτύρεστε στον ΣΥΡΙΖΑ αφού είστε μαζί στην Κυβέρνηση θα σας ακούσουν. Ανάγκη σας έχουν". Δεν απάντησε.
- Μήπως,  τότε,  οι ΑΝΕΛΙΣΤΕΣ συνεργάτες  ήταν έντιμοι, αξιοπρεπείς, δημοκράτες και τώρα μεταλλάχτηκαν και αυτοί σε συρφετό λόγω .... συγκυβέρνησης;
- "Μα , αν είναι έτσι, τότε είναι και οι Συριζαίοι  και οι ΑΝΕΛ, αφού παίρνουν μέρος σε συγκεντρώσεις".
- Συμφωνώ πάντως είναι άσχημο να αισθάνεσαι πως κυβερνά ο ... εκλεγμένος όχλος! Πως έχουμε ... Ο χ λ ο κ ρ α τ ί α .
"Δ η μ ο κ ρ α τ ι κ ή    Ο χ λ ο κ ρ α τ ί α ,  λόγω ... ηθικού πλεονεκτήματος".
- "Πες τα εσύ όπως θες. Εγώ ντρέπομαι και δεν ανέχομαι να με προσβάλλουν αυτοί με τους οποίους τρέχαμε μαζί μέχρι χθες, ακόμη και για την Νικαράγουα και το Ελ. Σαβλαντόρ".
- Τώρα όμως δεν σας επιτρέπεται να διαδηλώσετε ούτε καν για την Μακεδονία μας! Είναι μομφή κάτι τέτοιο. Σας "υποτιμά, σας μειώνει, σας εξευτελίζει", σας ΟΧΛΟΠΟΙΕΙ !!!
- "Τα λες πάντα καλύτερα και με κάνεις να νοιώθω ... χειρότερα".
- Φεύγω τώρα. Ας τους, ξέχασέ τους, μη στενοχωριέσαι.
- "Την επόμενη φορά - πριν πάω ..... θα τους πάρω τηλέφωνο να μου πουν τι θα είμαι, αν πάω, ώστε να κανονίσω τη πορεία μου".
- Γιατί δεν κάνεις κάτι καλύτερο: Να μην τους  ξανατηλεφωνήσεις !...
- "Δίκιο έχεις".
- Σε χαιρετώ.