Κώστα Δημ.
Χρονόπουλου
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)
"Τα
θρησκευτικά δεν νοούνται χωρίς ισχυρή
δόση ... τσαχπινιάς,
που
προσφέρει ο σύγχρονος εκπαιδευτικός ... κατιμάς.
Κύριε
ελέησον και σώσον ημάς,
αν
βέβαια συνεχίζεις να ενδιαφέρεσαι για
εμάς".
Υπάρχουν
αναντίλεκτα πολύ τρόποι διδασκαλίας ενός μαθήματος: Η απλή διδασκαλία, το
πείραμα, το παράδειγμα, η αναζήτηση πηγών ενημέρωσης κ.ο.κ.
Εμείς
εδώ το προχωράμε παραπέρα. Στο ... μη παρέκει.
Επειδή
-προφανώς- κάθε επαφή με την κοινή λογική παρέλκει.
(Απουσιάζει
η Εκκλησιαστική μουσική) θα εισαχθούν: χέβι μέταλ, ελαφρο λαϊκά, τσιφτετέλια, αμανέδες, ροκ κ.α
είδη προς τέρψη των μαθητών, αλλά - βασικά- υποβοήθηση της κατανόησης βαθύτερων
εννοιών της Χριστιανοσύνης (;).
Ο
εκσυγχρονισμός, ο εκμοντερνισμός, ο φανατισμός, ο ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΣ / Ισχυρογνωμοσύνη σε συνδυασμό με την ιδεοληψία και
την τάση εκθεμελίωσης, δίνουν χαρμόσυνο μήνυμα εκπαιδευτικής, αλλά και
......
θρησκειολογικής ευφροσύνης.
Ανίδεοι,
απαίδευτοι, ακαλλιέργητοι, αχθοφόροι ιδεολογικοπολιτικομματικών αποθημένων,
ξεθεμελιωτές, περιστασιακοί ΘΩΚΟΥΧΟΙ (=κάτοχοι
θώκων) προχωρούν στο θεάρεστο έργο της κατεδάφισης.
Σκαρφίζονται,
επιχειρούν διαφόρους τρόπους επίτευξης των
ανομολόγητων, ύπουλων στοχεύσεων τους.
Κυριολεκτικά
αξιοθρήνητοι, θέλουν να παραγάγουν έργο,
αδιαφορώντας αν θα είναι θετικό ή αρνητικό.
Να "δοξαστούν" αντί παντός. Να δουν το
όνομά τους συνδεδεμένο με "μεταρρύθμιση". Εν ανάγκη με ...
απορρύθμιση.
Τούτη η
πολύπαθη Παιδεία φαίνεται πως θα παρηγορηθεί με τον διωγμό της Ορθοδοξίας με
μοχλό την υποβάθμιση - μέχρις εξευτελισμού - του μαθήματος των θρησκευτικών.
Προστίθεται οπτικό και ηχητικό υλικό (;)
προκειμένου να γίνει το μάθημα περισσότερο ελκυστικό και κατανοητό.
Την
τιμητική τους έχουν ο (κάθε) "Μπαγάσας" και μπαγλαμάς ώστε να
παραχθεί αυτός ο αηδής εκπαιδευτικός αχταρμάς.
Παρενθετικά:
Το Ιερατείο γιατί έχει πρόβλημα ... ειδικά με την "Συννεφούλα"; Εναντιώνεται
μήπως επειδή θα προτιμούσε το ... "Συννεφιές, όταν δεν σε βλέπω έχω
ακεφιές;". Προσωπικά θα επέλεγα το: "Συννεφιές, συννεφιές με αυτά που βλέπω έχω ακεφιές".
Αλήθεια
με ποιά λογική, ηθική, δημοκρατικότητα, σεβασμό στις παραδόσεις και στα (από
αιώνων) κείμενα;
Ποιόν,
ποιούς ρώτησαν; (εκτός από τον λαό, που επειδή τους ψηφίζει, επιδεικτικά τον
αγνοούν).
Γιατί
δεν ρωτούν με Δ η μ ο ψ ή φ ι σ μ α τι
θέλουν οι Έλληνες; Θέλουν Ορθοδοξία; Διαχωρισμό Εκκλησίας - Κράτους, Δωδεκάθεο,
Μωαμεθανισμό, Ανεξιθρησκεία; Τι ;
ΥΓ
Εκείνο που σίγουρα δεν θέλουν είναι τον ευτελισμό των πάντων, καθώς και τα
πολιτικάντικα καραγκιοζιλίκια.
Ας εκμεταλλευτούμε την αρχή της
Δημοκρατίας (Σ.Σ Στην οποία - κατά
δήλωσή τους, ή εκ παραδρομής; - οι αρμόδιοι εξουσιαστές διατείνονται ότι
πιστεύουν) και ας αποφασίσουμε όλοι /ο λαός κατά πλειοψηφία τι θέλουμε!
Τόσο
απλό. Και -κυρίως- άχραντο, αμόλυντο, ακομμάτιστο!...