ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Δεν έχει παπά το χωριό σου;

0
Ενα πρωινό εμφανίζεται στην εκκλησία μια χήρα να εξομολογηθεί.

Την ρωτάει ο παπάς: «Εκανες κάποια αμαρτία τέκνο μου;»

«Ναι, πάτερ», απαντάει αυτή. «Πριν 2 βδομάδες πήγα με τον γείτονα μου.»


«Αυτό είναι μοιχεία και είναι μεγάλη αμαρτία», της λέει ο παπάς με αυστηρό ύφος. «Υπάρχει κάτι άλλο;»

«Δυστυχώς πάτερ, έκανα το ίδιο με το μπακάλη πριν 1 βδομάδα»

Ο παπάς ετοιμάζεται για τα χειρότερα και ρωτάει ξανά: «Μήπως έχεις και κάτι άλλο να μου πεις;»

«Πάτερ, ντρέπομαι τόσο πολύ, αλλά γυναίκα μόνη είμαι και έχω αδυναμίες… Καταλαβαίνετε…»

«Για συνέχισε…», την παροτρύνει ο παπάς.

«Ξέρετε πάτερ, χτες με είχε κυριεύσει ο σατανάς πάλι και πήγα με τον παπά από το διπλανό χωριό», λέει αυτή με το βλέμμα στο πάτωμα.

Κοκκινίζει ο παπάς και εκνευρισμένος της λέει:

«Καλά εσύ δεν παλεύεσαι! Και στο κάτω-κάτω, έπρεπε να πας στο διπλανό χωριό να βγάλεις τα μάτια σου; Λες και δεν έχει παπά το χωριό σου…»

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)