Το κατεψυγμένο πιάτο μιας προσωπικής δικαίωσης...

0
Σημειώνει ο Δημήτρης Α. Γιαννακόπουλος
Υβρίστηκα, λοιδορήθηκα και απειλήθηκα με ποικίλους τρόπους, όταν πρώτος παγκοσμίως αποφάσισα στην αρχή της ελληνικής κρίσης να αποκαλύψω την ύπαρξη σχεδιασμού για διπλό νομισματικό σύστημα - αν ενθυμείσαι αναγνώστη μου.
Τη δραματική αυτή είδηση πληροφορήθηκα στο εξωτερικό από φίλο, συνεργάτη ευρωπαϊκού οικονομικού Οργάνου, ο οποίος με διαβεβαίωσε πως το σενάριο αυτό εξετάζεται σοβαρά από την ελληνική κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου και μάλιστα ως πρώτη επιλογή.
Ήταν ένα μυστικό σχέδιο πολύ κακό για την ελληνική κοινωνία - έτσι τουλάχιστον όπως μου εκμυστηρεύτηκε - το οποίο έπρεπε να "καεί" - κατά την προσωπική μου άποψη - αμέσως / εγκαίρως. Και ο μόνος τρόπος που είχα ήταν να το "δώσω" αμέσως μόλις το πληροφορήθηκα σε διαδικτυακούς φίλους για να γνωστοποιηθεί ευρύτερα στην Ελλάδα. Έτσι και έγινε. Οι φίλοι με εμπιστεύτηκαν, καθώς ήξεραν πως δεν θα μπορούσα ποτέ να σημειώσω αβάσιμα πράγματα ως είδηση και ανάρτησαν την ΕΙΔΗΣΗ.
Αμέσως μετά έγινε ...χαμός. Η κυβέρνηση διέψευσε μετά βδελυγμίας πως εξετάζει ένα τέτοιο σενάριο, ενώ συνάδελφοί μου στον Τύπο που ....
γνώριζαν το ήθος μου δεν ντράπηκαν να πετάξουν λάσπη πάνω μου! Δεν σχολιάζω καν τις βρωμο-αλητείες και τις προστυχιές που δοκίμασαν άλλοι εις βάρος μου!
Δεν σου κρύβω, αναγνώστη μου, πως ενώ ασφαλώς περίμενα τις έντονες αντιδράσεις και την επιθετική διάψευση από κυβερνητικής πλευράς, πληγώθηκα από κάποιες συμπεριφορές κυριολεκτικώς βούρκου που εκδήλωσαν γνωστοί μου άνθρωποι, κυρίως από τον “σοβαρό Τύπο”. Ήταν σιχαμεροί, μόνον αυτό κρατώ στη μνήμη μου.
Η πράξη μου ήταν υψηλού ηθικού, πολιτικού και εθνικού αναστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αποσκοπούσε να ζημιώσει ή να κάνει σπεκουλαδόρικη αντιπολίτευση στη κυβέρνηση. Δεν είναι του χαρακτήρα μου. Στην πραγματικότητα βοηθούσα διαπραγματευτικά τη κυβέρνηση, στο βαθμό που μπορούσε και ήθελε να αξιοποιήσει την αποκάλυψη. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Μια πραγματικότητα που έρχεται σήμερα να επιβεβαιώσει επίσημα - και ασφαλώς για πρώτη φορά - ο ίδιος ο τότε πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος μιλώντας στον ραδιοσταθμό Real και αναφερόμενος στα σενάρια που εξέτασε με τον υπουργό Οικονομικών, είπε: "Το πρώτο σενάριο ήταν χρεοκοπία. Δεν το είχα πει τότε, γιατί αν το είχα πει δημόσια, θα χρεοκοπούσαμε την επόμενη ημέρα. Αν είχαμε πει δημόσια κάτι τέτοιο, θα χρεοκοπούσαμε και τότε θα μου παίρνανε το κεφάλι. Το δεύτερο ήταν να φύγουμε από την Ευρωζώνη ή να κάνουμε και τα δύο. Αξιολογήσαμε και είπαμε "όχι", για τον τόπο θα βάλουμε πλάτη εμείς, έστω κι αν οι άλλοι δεν θα βάλουν, έστω κι αν η αντιπολίτευση μάς "πετάει πέτρες", τη στιγμή αυτή, την κρίσιμη, το θέμα είναι να σταθεί η χώρα όρθια και στάθηκε".
Δεν νομίζω πως θα πρέπει να ευχαριστήσω τον κ. Παπανδρέου για τη σημερινή του "αποκάλυψη", που έρχεται να επιβεβαιώσει τη δική μου αποκάλυψη πριν από αρκετά πλέον χρόνια. Δεν θα είχε σημασία. Το κατεψυγμένο πιάτο της προσωπικής μου δικαίωσης δεν τρώγεται σήμερα, καθώς μπορεί “η χώρα [να] στάθηκε όρθια” με την επιλογή του "ατομικού μηχανισμού σωτηρίας" - όπως λέει ο Γιώργος - αλλά με τη κοινωνία και την οικονομία σε ημιθανή κατάσταση και τη δημοκρατία βαρυπενθούσα για τον εξευτελισμό του ελληνικού της πολιτεύματος...

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)