Οι τέσσερεις σημαντικότερες λέξεις της ζωής μου!!!

0
Γράφει ο Γιάννης Δ. Πρεβενιός

Πριν λίγες μέρες αναπολούσα τα πρώτα μου σχολικά χρόνια τότε που η πρωτόγνωρη γνώση έπλαθε απλά σενάρια στη φαντασία, παντρεύοντας τις έννοιες και τις λέξεις με εικονογραφημένες εικόνες και σκίτσα. Θυμήθηκα χαρακτηριστικά τέσσερεις λέξεις τις οποίες οι πρώτοι μου δάσκαλοι αλλά και τα τότε σχολικά βιβλία με είχαν κάνει να σχηματοποιήσω στο μυαλό μου δένοντας αρμονικά την κάθε λέξη με μια αντίστοιχη εικόνα.
Οι τέσσερεις λέξεις ήταν ... 
ΕλλάδαΕλευθερίαΔημοκρατία και Δικαιοσύνη και στο παιδικό μου μυαλό φάνταζαν σαν τέσσερεις αδερφές που ήταν νέες, όμορφες, χαρούμενες και ανεξάρτητες!
Η Ελλάδα ήταν η ομορφότερη και θεωρούσα ότι μπορούσε να πετάξει και να βρεθεί στη στιγμή, από την κορυφή του Ολύμπου στα βουνά του Ψηλορείτη και από την Καλντέρα της Σαντορίνης στα καντούνια της Κέρκυρας!
Η Ελευθερία με την Δημοκρατία μου φάνταζαν δίδυμες σαν μια σταγόνα νερό και λυπόμουν!... γιατί η τέταρτη αδερφή η Δικαιοσύνη φορούσε ένα μαντήλι στα μάτια και όλοι έλεγαν ότι είναι τυφλή, ενώ....... αναρωτιόμουν (με την τότε παιδική μου αφέλεια) γιατί κρατούσε την ζυγαριά στα χέρια της!!!
Αναπολώντας αυτά και χωρίς να το θέλω τις είδα με τα μάτια του σήμερα και τρόμαξα, μια και η εικόνα τους (προσαρμοσμένη με στην ζοφερή πραγματικότητα που βιώνουμε τον τελευταίο καιρό) φάνταζε ... αποκρουστική!!!
Η όμορφη Ελλάδα μας μοιάζει πλέον με πόρνη που εκποιείται από εγχώριους γραβαντοφορεμένους πολιτικονταβατζήδες σε Ευρωπαίους λελέδες, μισογύνηδες και αντρογύναια!  
Η Ελευθερία και η Δημοκρατία, οι δίδυμες, όμορφες και αχώριστες αδερφές εδώ και μερικά χρόνια βολοδέρνουν χαμένες και τρομαγμένες μέσα στα δακρυγόνα και τους καπνούς των χειροβομβίδων κρότου λάμψης της κοινοβουλευτικής χουντοδημοκρατίας που βιώνουμε και την οποία μας παρουσιάζουν ως νόμιμη στα τηλεπαράθυρα τους (μακιγιαρισμένη με μπόλικη πούδρα παραπληροφόρησης και διαπλοκής) οι εργολαβοκαναλάρχες!!!!

Η τέταρτη αδερφή, η τυφλή Δικαιοσύνη πέταξε πια το μαντήλι από τα μάτια της και φάνηκε καθαρά ότι έχει μεγάλο στραβισμό και επιλεκτικό αλληθώρισμα. ενώ η ακριβοδίκαιη ζυγαριά της έχει χαθεί από τα χέρια της που τον τελευταίο καιρό φαίνονται πολύ μα πολύ ... βρώμικα!!!!

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)