Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Φτωχότερος ο μέσος Έλληνας καταναλωτής σύμφωνα με μελέτη

Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα στο Σούπερ Μάρκετ οι Έλληνες σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής.

Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016...
 Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος "μέσος καταναλωτής" που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

Πηγή: skai.gr
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.