Χαν Κβανγκ-Σονγκ: Ο 18χρονος ποδοσφαιριστής από την Βόρειο Κορέα που έχει κατακτήσει την Ιταλία (φωτό)

Ο 18χρονος, Χαν Κβανγκ-Σονγκ πέτυχε το παρθενικό του γκολ στη Serie A και έγινε ο πρώτος Βορειοκορεάτης που το καταφέρνει.

Ο νεαρός στράικερ από την Πιονγκγιάνγκ, ο οποίος πραγματοποίησε το ντεμπούτο του μια εβδομάδα νωρίτερα βρήκε δίχτυα στο 95΄ της αναμέτρησης με την Τορίνο. «Είμαι χαρούμενος για το πρώτο μου γκολ στη Serie A....
, ευχαριστώ τον σύλλογο, τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου. Νιώθω σαν το σπίτι μου στην Κάλιαρι».

Έχοντας εντυπωσιάσει με τους Σαρδηνούς στο ματς με την Παλέρμο, χρησιμοποιήθηκε στην αναμέτρηση με την Τορίνο ως αλλαγή στο 81΄ καταφέρνοντας να σκοράρει στην εκπνοή του παιχνιδιού.

«Προσπάθησα να ακολουθήσω τις εντολές του προπονητή. Οι στόχοι μου; Έχω πολλά να μάθω ακόμα, αλλά θέλω για την ώρα να πάω όσο πιο μπροστά μπορώ».

Ο ύψους 1.78 Σονγκ, ο οποίος χρησιμοποιεί με την ίδια άνεση και τα δυο του πόδια είναι ο πρώτος Ασιάτης ποδοσφαιριστής που αγωνίστηκε στην Κάλιαρι.

Οι ντρίμπλες του, το ένστικτο του στο σκοράρισμα, αλλά και η διορατικότητα του αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού του.

Ο Βορειοκορεάτης της Κάλιαρι κατέκτησε το Ασιατικό Πρωτάθλημα U16 με την εθνική ομάδα της πατρίδας του, ενώ εκπροσώπησε την χώρα του στο Παγκόσμιο Κύπελλο U17 αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις.

Ο Σονγκ άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στο διάστημα της δοκιμής του από τους Σαρδηνούς και αποκτήθηκε με την προοπτική να πάρει προαγωγή σταδιακά στην πρώτη ομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 1966, ένας άλλος Βορειοκορεάτης, ο Πακ Ντου-Ικ είχε βρει δίχτυα κόντρα στην Εθνική Ιταλίας με συνέπεια η «Σκουάντρα Ατζούρα» να αποκλειστεί από το Μουντιάλ.