Ανακοίνωσε την αποχώρησή της η Κολιδά - Συγκλονίζει η εξομολόγησή της για το τροχαίο

Συγκλονισμένη, η Ειρήνη Κολιδά μίλησε για τον τραυματισμό στα πλευρά, που της άφησε το τροχαίο ατύχημα που συνέβη στους «Μαχητές».

«Πονάω αρκετά. Το μεγάλο σοκ μού έχει περάσει, αφού κατάφερα και έφτασα εδώ. Μου ήταν αδύνατον να μην έρθω. Ο πόνος μπορεί να μετριαστεί....
Έχω δύο σπασμένα πλευρά στη δεξιά πλευρά. Από το τράνταγμα πονάει σχεδόν όλο μου το σώμα», είπε η γυμνάστρια στον Σάκη Τανιμανίδη και περιέγραψε το συμβάν, λέγοντας: «Πηγαίναμε με το βαν από το αγώνισμα στο σκάφος για να πάμε στο νησί. Δεν θυμάμαι πολλά. Ήταν η πρώτη φορά που ήμασταν αμέριμνες με τη Σάρα. Θυμάμαι κάποιους να φωνάζουν βοηθήστε την Ειρήνη.

Θυμάμαι να με κρατάει ο Κωνσταντίνος και να φοβάμαι μη πάθω κάτι χειρότερο. Ήξερα ότι έχω σπάσει πλευρά, φοβήθηκα για εσωτερική αιμορραγία. Προσπάθησα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά, γιατί φοβήθηκα μην πάθω κάτι χειρότερο. Το ασθενοφόρο ήρθε πολύ γρήγορα. Μας φέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Θα πάρει πολύ χρόνο για να επανέλθω πλήρως, αλλά θα επανέλθω. Θα μπορούσαμε να είχαμε πάθει κάτι πολύ χειρότερο. Είναι δύο πλευρά και θα γίνω καλά».

Να σημειώσουμε πως οι γιατροί τής έδωσαν χρόνο ανάρρωσης 3-6 μήνες. Έτσι, μετά την αποχώρηση της Κολιδά, το πρόγραμμα αλλάζει και ο αγώνας ασυλίας, αλλά και η ψηφοφορία, ανήκουν στο παρελθόν! Η τελευταία εβδομάδα του Survivor θα είναι σαν να μη συνέβη ποτέ, όπως τόνισε, άλλωστε, χαρακτηριστικά, ο Σάκης Τανιμανίδης, ο οποίος και ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει αποχώρηση παίκτη.