Αποδοκιμασίες για Βασιλόπουλο και απίθανο σκηνικό στην παρέλαση στη Νέα Φιλαδέλφεια

Αντιδράσεις κατά του Άρη Βασιλόπουλου και των συνεργατών του υπήρξαν στο περιθώριο της παρέλασης για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στη Νέα Φιλαδέλφεια. 

Ο δήμαρχος, λίγο μετά την κατάθεση στεφάνου στο μνημείο που υπάρχει στην πόλη, αποδοκιμάστηκε έντονα από περίπου 100 οπαδούς της ΑΕΚ....
που από απόσταση φώναζαν ρυθμικά «ψεύτη-ψεύτη» και «ρουφιάνε-ρουφιάνε», ενώ υπήρξαν και ύβρεις στο πρόσωπό του.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες οι οπαδοί της «Ένωσης» ακολούθησαν την πορεία του δημάρχου και των συνεργατών του με τα πόδια συνεχίζοντας τα συνθήματα σε βάρος του.

Στη συνέχεια υπάρχουν μάρτυρες πως ο δημοτικός σύμβουλος Ευάγγελος Κουμαριανός στη διάρκεια της πορείας έπεσε κάτω και ζητούσε από τις αρχές τη σύλληψη ενός οπαδού, ωστόσο ένας αστυνομικός που ήταν δίπλα φέρεται να του απάντησε: «Γιατί, τι σου έκανε; Εγώ ήμουν δίπλα, έπεσες μόνος σου».

Παράλληλα, ένας οπαδός της ΑΕΚ που είχε κατηγορηθεί από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, Γιώργο Πάνο, για ξυλοδαρμό, τον πλησίασε και ενώπιον των αστυνομικών που τον συνόδευαν τού είπε: «Είμαι αυτός που είπατε ότι σε έδειρε. Τώρα που είναι και η αστυνομία μπροστά πάμε να μου κάνεις μήνυση. Λέγε ρε. Σε ακούμπησα; Κάνε μου ΤΩΡΑ μήνυση!». Η απάντηση του κυρίου Πάνου ήταν πως δεν τον γνώριζε.