Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

Dodge Charger ’68: Ένα «muscle car» που έχει ακόμα και ... μπουκάλες νίτρου (βίντεο)

Το Dodge Charger της δεκαετίας του ’60 είναι πλέον κλασικό και δεν έχει κανείς δικαίωμα να το καταστρέφει. Ε, πέστε το αυτό στην Welder Up…

Η Welder Up του Las Vegas είναι το πιο τρελό ατελιέ κατασκευής εξωφρενικών “rat rods”. Κι εδώ ο επικεφαλής της, ο Steve Darnell, ξεπέρασε το εαυτό του, φτιάχνοντας ένα Charger του 1968 έτσι που να μην ξέρεις από πού να το πιάσεις...
Μπορείς να το χαρακτηρίσεις muscle car όταν έχει κινητήρα ντίζελ; Και μπορείς να το πεις hot rod όταν έχει την απόσταση από το έδαφος ενός big-foot;

Πάντως, ακόμη κι αυτοί που βράζουν φωνάζοντας «ιεροσυλία!» θα πρέπει να παραδεχτούν ότι το κατασκεύασμα είναι εντυπωσιακό. Το όνομά του τα λέει όλα: Project Overcharged. Και είναι και ολοκαίνουργιο, αφού έκανε το ντεμπούτο του στην –πολύ ταιριαστή σε όνομα– εκδήλωση King Of The Hammers.

Στην εκδήλωση αυτή, που έγινε την περασμένη εβδομάδα στη Johnon Valley της California, το θηρίο έτρεψε σε φυγή κάμποσα ψηλωμένα Jeep Wrangler.

Δεν τρόμαξε όμως μόνο τζιπ. Διότι μπορεί να είναι ντίζελ, όμως ο κινητήρας του –που σου φράζει το οπτικό πεδίο– είναι ένας Cummins 5,9 λίτρων, με δύο κομπρέσορες 6-75 ΚΑΙ δύο τούρμπο. Κι αν δεν απατώμαι, στο video είδα και δύο μπουκάλες NOS!

O 6κύλινδρος Φρανκενστάιν στέλνει τη ροπή του στους 4 τροχούς μέσα από ένα αυτόματο 5άρι κιβώτιο NV4500HD. Όμως για να βάλεις πάνω από 1η πρέπει να βλέπεις – και ο μόνος τρόπος για να δεις είναι να βγάλεις το κεφάλι σου από την τρύπα της οροφής!

Το σασί “one-ton” από pick-up της μεγάλης κατηγορίας, με το ενισχυμένο σύστημα 4x4, θα πείσει όλους τους «χωματερούς» ότι το Overcharged δεν αστειεύεται εκτός δρόμου.

Κι αν δεν εντυπωσιαστήκατε από το Charger, ρίξτε μια ματιά και στο φορτηγό Peterbilt που το μεταφέρει. Έργο και αυτό του Darnell, είναι σαν να βγήκε μόλις από βάλτο της Florida!...


Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.