Κρέμασε τα γάντια του αποθεώνοντας τον ΠΑΟΚ!

Οι τραυματισμοί λύγισαν τον Χακόμπο που αποφάσισε να σταματήσει το ποδόσφαιρο. Την απόφασή του δημοσίευσε στο facebook και εξέφρασε τη λατρεία του στον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του. Δεν έκρυψε, μάλιστα, πως όνειρό του είναι να επιστρέψει στην Τούμπα σαν προπονητής τερματοφυλάκων.

Ήρθε η ώρα να πω «αντίο». Τέλος ο «Spiderman»....
-όπως με αποκαλούσαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ. Τον τελευταίο χρόνο πάλευα με τα τραύματα στην πλάτη μου, με τα δύο χειρουργεία και ειλικρινά δεν μπορώ να παλέψω άλλο, προσπάθησα τα πάντα.

Είδα πολλούς γιατρούς, υποβλήθηκα σε πολλές θεραπείες, αλλά πάντα λάμβανα άσχημα νέα. Σήμερα μου είπαν ότι χρειάζομαι κι άλλο χειρουργείο και ότι είναι ώρα να σταματήσω. Αύριο μπαίνω ξανά στο νοσοκομείο. Απόλαυσα τόσο πολύ αυτό το όμορφο άθλημα, απόλαυσα να παίζω ποδόσφαιρο σε όλες τις ομάδες που έπαιξα.

Πάντα πάλευα όπως μου είχαν πει οι γονείς μου, πολλές φορές έκανα λάθη κι άλλες φορές έπραττα σωστά. Αυτό όμως δεν είναι σημαντικό τώρα, όλοι κάνουν λάθη, κανείς δεν είναι τέλειος. Πάντα, όμως, πάλευα για τα όνειρά μου και για τη φιλοσοφία που είχα: να παίζω ποδόσφαιρο και να είμαι ειλικρινής.

Πάντα θα έχω στην καρδιά μου όλους τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Ήταν η καλύτερή μου στιγμή στο ποδόσφαιρο και δεν θα ξεχάσω ούτε λεπτό που πέρασα φορώντας αυτήν τη φανέλα.

Τώρα εκτιμώ όλη την αγάπη που μου έδωσαν και την ευκαιρία να παίξω και να φορέσω αυτήν την υπέροχη φανέλα. Θέλω να πω ένα ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν στην καριέρα μου - προπονητές, υπαλλήλους, συμπαίκτες- πραγματικά σας ευχαριστώ όλους σας.

Τώρα έχω τον χρόνο να σκεφτώ τον νέο μου ρόλο που είναι αυτός του προπονητή τερματοφυλάκων. Θα προσπαθήσω να διδάξω την εμπειρία μου και το πάθος μου στους νέους τερματοφύλακες. Θα είμαι ένας από τους καλύτερους, αυτός είναι ο στόχος μου τώρα. Και ποτέ δεν ξέρεις... Ίσως γυρίσω πίσω στην ομάδα μου ως προπονητής τερματοφυλάκων.

Ευχαριστώ πολύ όλες τις ομάδες στις οποίες έπαιξα, γιατί μου δίδαξαν τις αξίες του ποδοσφαίρου και να είμαι επαγγελματίας.

Ευχαριστώ την οικογένειά μου που πάντοτε με στήριζε και στις καλές στιγμές και στο τέλος, στις κακές. Ευχαριστώ πολύ και πάντα μόνο ΠΑΟΚ!

Jacobo Sanz #1 Πάντα στην καρδιά μου
Read more at http://paokthriskeia.blogspot.com/2017/01/blog-post_65.html#xPO10AJT25iU4GaG.99