Εκτός εαυτού ο Άδ Γεωργιάδης! “Επιτέθηκε” σε δημοσιογράφο γιατί … “δεν του έδειξε σεβασμό”!

Η συζήτηση αφορούσε την εμπλοκή του Βασίλη Μουλόπουλου στο σχέδιο εξυγίανσης του ΔΟΛ, με τα… αίματα να ανάβουν όταν ο δημοσιογράφος πήρε το λόγο και κατηγόρησε τον Γεωργιάδη για το δάνειο 95 εκατομμυρίων που έλαβε το Mega.

«Είσαι κλέφτης, έκλεψες τα λεφτά του λαού, πήρες 95 εκατομμύρια...
και τα’δωσες παραμονές των εκλογών στον Ψυχάρη, αυτό έκανες, συγκατηγορούμενος είσαι», είπε ο Ανδρέας Πετρόπουλος απευθυνόμενος στον αντιπρόεδρο της ΝΔ, αναφερόμενος στα δάνεια με “αέρα” προς τον ΔΟΛ.

Κάπου εκεί ο Γεωργιάδης… απασφάλισε. Σχεδόν ουρλιάζοντας, άρχισε ένα παραληρηματικό λόγο αναφέροντας: «Δεν επιτρέπω στον κ. Πετρόπουλο να μου μιλάει στον ενικό. Αυτά στους φίλους του τους Συριζαίους. Σε μένα θα μιλάτε με σεβασμό.

Εγώ είμαι αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και με βάζετε να μιλάω με τον κύριο Πετρόπουλο, και μου μιλάει λες και μιλάει στον κολλητό του. Ποιος νομίζει ότι είναι; Ένα κατακάθι της δημοσιογραφίας. Έπρεπε να με έχετε προστατέψει κύριε Ευαγγελάτε. Δεν είμαι σαν τα παιδάκια που ξέρει ο κύριος Πετρόπουλος. Θα τολμήσει να μου μιλήσει έτσι εμένα ο Πετρόπουλος;».

Πηγή: altsantiri.gr