Επίθεση κατά πάντων από Κετσπάγια: «Έναν παίκτη ζήτησα και τον χάσαμε για 100.000 ευρώ»!

Φουλ επίθεση από τον Τιμούρ Κετσπάγια. Ο πρώην προπονητής της ΑΕΚ αναφέρθηκε στο πέρασμά του από την Ένωση και τα «έχωσε» προς όλες τις κατευθύνσεις. 

Στο στόχαστρό του βρέθηκαν το ελληνικό ποδόσφαιρο, οι Έλληνες δημοσιογράφοι, η ΑΕΚ μέχρι και ο αντικαταστάτης του Ζοζέ Μοράις. Ο Γεωργιανός....
τεχνικός τόνισε ότι έγινε αποδέκτης ρατσιστικής συμπεριφοράς, αναφερόντος στην κριτική που του ασκήθηκε αναφέροντας:

«Από τους προπονητές που είναι στην Ελλάδα, δεν υπάρχει άλλος με καλύτερο βιογραφικό από εμένα. Μόνο εγώ όμως, ένιωθα τον ρατσισμό και αυτό με πληγώνει», τόνισε χαρακτηριστικά και συνέχισε:

«Δεν έχω πρόβλημα με τον Μοράις. Αυτός ήταν βοηθός του Μουρίνιο. Εγώ ήμουν απέναντι του και τους έβαλα 3 γκολ. Θέλεις να φτιάξεις ομάδα; Θέλεις προπονηταρά; Πλήρωσε. Όχι τζάμπα μάγκες. Ένιωθα ότι πήγα εκεί ως θύμα», τόνισε.

Μιλώντας για την ΑΕΚ άφησε ξεκάθαρες αιχμές προς τη διοίκηση: «Έναν παίκτη ζήτησα και τον χάσαμε για 100.000 ευρώ», ανέφερε για την προσπάθεια απόκτησης του Λαϊφη από την Ένωση.