Πώς ναυάγησε το μεγάλο deal μεταξύ Αρ. Αλαφούζου και Θ. Αγγελόπουλου

Ένα από τα μεγαλύτερα εγχώρια ναυτιλιακά deals, το οποίο είχε ταράξει τα επιχειρηματικά «νερά» όταν είχε διαρρεύσει, κινδυνεύει να οδηγηθεί σε...
ναυάγιο.

Η συμφωνία μεταξύ των εφοπλιστών Αριστείδη Αλαφούζου και Θεόδωρου Αγγελόπουλου όχι μόνο θεωρείται μετέωρη. αλλά πηγές της αγοράς υποστηρίζουν ότι η εξαγορά των δύο τελευταίων δεξαμενόπλοιων της Metrostar Management από την Glafki Maritime Company ναυάγησε.


Ειδικότερα, σύμφωνα με το mononews.gr, η συμφωνία “κολλάει” στο γεγονός ότι η τιμή πώλησης των δύο δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC – η οποία κυμαίνεται περίπου στα 80 εκατ. για το καθένα – κρίνεται “πολύ χαμηλή”.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν  τη ναυτιλιακή του κ. Αλαφούζου να συνεχίζει τις προσπάθειες εξεύρεσης “κοινού τόπου” ώστε να μην καταρρεύσει το σημαντικό αυτό deal. Στο μεταξύ, τα δύο δεξαμενόπλοια παραμένουν διαθέσιμα στην αγορά, με το ενδεχόμενο να τα διεκδικήσει κάποιος άλλος αγοραστής – ακόμα και ξένη εταιρεία – να είναι πολύ μεγάλο.

Τα δύο αυτά VLCCs επρόκειτο να τα εξαγοράσει ο κ. Αλαφούζος στην τιμή των 83-84 εκατ. δολαρίων το καθένα (το σύνολο της εξαγοράς θα κυμαίνονταν περίπου στα 170 εκατ. δολάρια), με τη συμφωνία ανάμεσα στους δύο άντρες να θεωρείται σχεδόν ολοκληρωμένη.

Και θεωρούνταν ότι βρισκόταν στο τελικό στάδιο καθώς, όπως είχε κυκλοφορήσει τότε στην αγορά, ο κ. Αλαφούζος είχε ήδη εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνα μεγάλης διάρκειας και για τα δύο πλοία με την ινδικών συμφερόντων ναυτιλιακή Reliance Industries, τα οποία θα είχαν διάρκεια 3 ετών και οι τιμές των ναύλων θα κυμαίνονταν στο ποσό των 29.000 δολαρίων την ημέρα.

Το γεγονός είναι πως, αν όντως αυτή η συμφωνία οδηγήθηκε σε ναυάγιο, ο μεγάλος ζημιωμένος από αυτή την ιστορία δε θα είναι άλλος από τον κ. Αγγελόπουλο, του οποίου η ναυτιλιακή Metrostar αντιμετωπίζει ήδη μεγάλα χρέη ενώ δεν διαθέτει πλέον κανένα πλοίο στο στόλο της.