Μουρίνιο: «Όποιος θέλει φεύγει»

«Ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα» που λέει και η παροιμία. Αυτό, λίγο έως πολύ, είπε ο Ζοσέ Μουρίνιο στους παίκτες της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τονίζοντας πως δεν έχει κανένα θέμα με όσους θέλουν να φορέσουν άλλες φανέλες ακόμα και αν αυτές είναι μεγάλων αντιπάλων της...


Με αφορμή τα όσα λέγονται περί φυγής των Ντεπάι και Σβαϊνστάιγκερ στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, ο Πορτογάλος τεχνικός τόνισε: «Είμαι πάντα ανοιχτός σε προσφορές για κάθε παίκτη. Εκτός από τις προσφορές, είμαι έτοιμος να ακούσω και τους ίδιους τους παίκτες. Οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής χτυπήσει την πόρτα μου, δεν είναι ευχαριστημένος και θέλει να φύγει –αν η προσφορά είναι η κατάλληλη- δεν θα εμποδίσω κανέναν. Ακόμα και αν πάει σε κάποιον αντίπαλό μας».

Ο Μουρίνιο δικαιολόγησε τη στάση του με ένα παράδειγμα από την προηγούμενη ομάδα του: «Όταν ο Μάτα έφυγε από την Τσέλσι και ήρθε στην Μάντσεστερ δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Στην δική μου νοοτροπία δεν υπάρχει θέμα. Είμαι πάντα ανοιχτός».
Θυμίζουμε πως για την συγκεκριμένη περίπτωση ποδοσφαιριστή ο –τότε προπονητής της Τσέλσι- Μουρίνιο είχε δηλώσει πως ο Μάτα δόθηκε στους «κόκκινους διαβόλους» επειδή ο ίδιος ο παίκτης ήθελε να φύγει από τους «μπλε».