Πάμπλο Γκαρσία: «Στην Ελλάδα ένιωσα ποδοσφαιριστής»

Αφιέρωμα στον Πάμπλο Γκαρσία, με τίτλο «Ένα είδωλο από την Ουρουγουάη στην Ελλάδα» φιλοξενεί η Marca. Σε αυτό ο προπονητής της ομάδας Νέων του ΠΑΟΚ δηλώνει πως νιώθει ευτυχής στη χώρα μας κι όσο κι να ακούγεται παράξενο, εδώ ένιωσε περισσότερο ποδοσφαιριστής και από ό,τι στη θητεία του στη Ρεάλ Μαδρίτης.

«Στην Ελλάδα, από την εποχή της Οσασούνα, ήταν το μέρος που ένιωσα καλύτερα σαν ποδοσφαιριστής. Αισθάνομαι ιδιαίτερα από το πώς οι άνθρωποι ζουν αυτό το άθλημα, με πάθος...
, με φλόγα! Στη Ρεάλ Μαδρίτης ποτέ δεν ένιωσα άνετα. Υπήρχε πάρα πολύ αίγλη. Θυμάμαι μια μέρα, ενώ κάναμε προπόνηση με τον Μπέκαμ και τους άλλους, υπήρχαν δύο ή τρεις ειδικές κάμερες για διαφήμιση. Εγώ ήταν σαν να μην υπήρχα. Εγώ είμαι από άλλο κόσμο, διαφορετικός. Είμαι άνθρωπος του λαού. Μου αρέσουν οι μικρές πόλεις χωρίς κίνηση. Και το ποδόσφαιρο το ζω διαφορετικά. Πάντως παίζοντας στη Ρεάλ Μαδρίτης ήταν μια για εμένα μία μεγάλη εμπειρία», αναφέρει ο Γκαρσία, που δεν βιάζεται για... προαγωγή στην πρώτη ομάδα του ΠΑΟΚ.

«Δεν θέλω να προπονήσω την πρώτη ομάδα. Δεν βιάζομαι, θέλω να αποκτήσω εμπειρία, χωρίς κανένα άγχος», τονίζει.

«Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα καταλήξω εκεί (σ.σ. στην Ελλάδα), αλλά ο προορισμός είναι καλός. Η οικογένειά μου είναι μια χαρά κι εγώ τα καταλαβαίνω όλα στα ελληνικά. Στη Μαδρίτη έχω φίλους, όπως είναι ο Ζιντάν, καταπληκτικός και ως παίκτης και ως άνθρωπος. Ενα απλό παιδί, όπως μου αρέσουν να είναι οι άνθρωποι», κατέληξε.