Τρομερές καταγγελίες Ίβιτς για «στήσιμο» παικτών του ΠΑΟΚ

Δηλώσεις που προαναγγέλλουν πολλές και σημαντικές εξελίξεις στον ΠΑΟΚ από τον Βλάνταν Ίβιτς. 

Ο προπονητής του Δικεφάλου του Βορρά στην πρώτη του τοποθέτηση στη συνέντευξή Τύπου άφησε σαφείς αιχμές κατά παικτών της ομάδας, κάτι που προκάλεσε και αρκετές ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους....
 Ο Βλάνταν Ίβιτς –μεταξύ άλλων- έκανε γνωστό ότι θα έχει συνάντηση με τον Ιβάν Σαββίδη στον οποία θα του μεταφέρει προβλήματα που έχει διαπιστώσει ότι υπάρχουν στην ομάδα και στα αποδυτήρια. «Αυτός θα αποφασίσει τι θα γίνει», είπε...

«Στο πρώτο μέρος ήμασταν καλοί, βάλαμε δυο γκολ, μπορούσαμε και άλλα. Δυστυχώς στο δεύτερο μέρος τα πράγματα γύρισαν ανάποδα, κάποιοι παίκτες έχουν κάνει κάποια λάθη που δεν γίνονται. Συζήτησα με το πρόεδρο, θα του παρουσιάσω εγώ σε λίγο, ή θα μείνω εγώ ή θα φύγουν κάποιοι άλλοι. Κοιτάξτε τις φάσεις των γκολ. Αυτά τα πράγματα είναι επικίνδυνα, το λάθος είναι δικό μου, γιατί στην αρχή έχω κάνει κάποια πράγματα που δεν υπολόγισα και την τελευταία στιγμή άλλαξα απόφαση. Για αυτό το λόγο θα έχω συζητήσεις σε λίγο», ανέφερε.