Η Σκλαβενίτης...φλερτάρει με τις προσφορές για να ξανακερδίσει τους πελάτες της Μαρινόπουλος

Σε μια σειρά κρίσιμα μέτωπα «τρέχει» η διοίκηση της Σκλαβενίτης προκειμένου να κερδίσει το χαμένο έδαφος όσον αφορά τα καταστήματα της Μαρινόπουλος και να αναμορφώσει το δίκτυό της. Κι όλα αυτά, εν αναμονή των τελικών αποφάσεων από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Με βάση το business plan που έχει καταρτιστεί, το πρώτο στοίχημα αποτελεί η επιστροφή στην κανονικότητα των καταστημάτων....
Ειδικότερα, όσον αφορά την πολιτική των εκπτώσεων και προσφορών, αυτό που έχει αποφασιστεί είναι να μην γίενται καμία κίνηση εάν δεν έχει εξασφαλιστεί η αντίστοιχη χρηματοδότησή της από τους προμηθευτές. Άλλωστε, η αύξηση του κύκλου εργασιών αναμένεται να επιτευχθεί μέσω της διαδικασίας αναπλήρωσης του αποθέματος στα καταστήματα του νέου ομίλου, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιείται και το επενδυτικό σχέδιο το οποίο προβλέπει πλήρη ανακαίνιση των καταστημάτων.


Τροφοδοσία και ταμπέλες

Ωστόσο, το πρώτο ζητούμενο είναι η επιστροφή στην κανονικότητα της τροφοδοσίας των καταστημάτων και η αλλαγή των φωτεινών επιγραφών στις μαρκίζες των καταστημάτων. Όσον αφορά την τροφοδοσία, έχει ξεκινήσει και εκτιμάται ότι μέσα στον Νοέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί για το σύνολο του δικτύου.

Σχετικά με την ταμπέλα, πηγές της αγοράς δεν αποκλείουν η αλλαγή σε κάποια καταστήματα, και ιδιαίτερα στα 33 υπερμάρκετ, να γίνει ακόμα και εντός του έτους, φυσικά αφού πρώτα η Σκλαβενίτης λάβει το πράσινο φως από το δικαστήριο. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η κίνηση αυτή συνδέεται, υπό την προϋπόθεση πάντα ότι η απόφαση θα βγει στις αρχές Δεκεμβρίου, με την επιθυμία του επενδυτή να "πιάσει" την αγορά της περιόδου των Χριστουγέννων, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιείται το 20% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Βέβαια, η "ανάσταση" του δικτύου της Μαρινόπουλος φαντάζει και είναι από μόνη της ένα δύσκολο εγχείρημα. Γιατί, πέρα από τα 380 καταστήματα που αναμένεται να περάσουν στον έλεγχο της Υπεραγορές Σκλαβενίτης (100% θυγατρικής της Σκλαβενίτης), την αλλαγή ταμπέλας του δικτύου της Μαρινόπουλος σε Σκλαβενίτη και το γέμισμα των ραφιών της Μαρινόπουλος, αυτό που θα κρίνει την επόμενη ημέρα είναι η επιστροφή των καταναλωτών.

«Πόλεμος» με... λεία του καταναλωτές

Το μέλλον των καταστημάτων υπό την διοίκηση της Σκλαβενίτης δεν είναι διασφαλσιμένο. Κι αυτό γιατί οι καταναλωτές της Μαρινόπουλος αποτελούσαν από μόνοι τους μια ξεχωριστή κατηγορία. Είναι η μερίδα αυτή των καταναλωτών που ζει, αναπνέει και καταναλώνει με βάση τις προσφορές, οι οποίες έρχονταν εις γνώσιν τους μέσω φυλλαδίων, μπαράζ διαφημιστικών τηλεοπτικών σποτ και καταχωρίσεων και κουπονιών. Αλλά αυτή η πολιτική μάρκετινγκ, όχι μόνο δεν ακολουθείται από την αλυσίδα Σκλαβενίτης, αλλά είναι παντελώς... άγνωστη για αυτή.

Ελλείψει της Μαρινόπουλος και απουσίας τέτοιας εμπορικής πολιτικής, οι καταναλωτές το τελευταίο εξάμηνο μετακινήθηκαν σε άλλα δίκτυα και εκ των πραγμάτων άλλαξαν έστω και πρόσκαιρα τις συνήθειές τους. Κάτι που μπορεί να κάνουν πολύ εύκολα εκ νέου, αν το δίκτυο της νέας Μαρινόπουλος, δηλαδή υπό τη Σκλαβενίτης, τους δελεάσει.

Προωθητικές ενέργειες

Πάντως, οι προωθητικές ενέργειες είναι ένα μέσο το οποίο σκοπεύει να ακολουθήσει η νέα εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, η οποία θα αναλάβει την εξυγίανση της Μαρινόπουλος και των τριών με αυτήν συγγενών εταιρειών. Σύμφωνα με τη στρατηγική, η νέα εταιρεία (βασική και μοναδική μέτοχος της οποίας είναι η Σκλαβενίτης) θα μπορεί να έχει την επιλογή περισσότερων προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα της επαρχίας, όπου ο όμιλος Σκλαβενίτη δεν δραστηριοποιείται. Άλλωστε, όσοι γνωρίζουν την αγορά και εμπλέκονται με αυτήν υποστηρίζουν ότι η μάχη θα δοθεί στην επαρχία.