Όλη η αλήθεια για την καμπάνια της ΕΥΔΑΠ και την σπέκουλα των “επιτήδειων” …

Τέλος στις φαύλες πρακτικές του παρελθόντος, που όλοι οι … καθ’ ύλην “ενδιαφερόμενοι” γνώριζαν, αλλά κρατούσαν σαν επτασφράγιστο μυστικό από τα φώτα της δημοσιότητας, βάζει η νέα Διοίκηση της ΕΥΔΑΠ. Και φυσικά, για αυτό το λόγο “στοχοποιήθηκε” από τους γνωστούς κύκλους, που εχουν αναλάβει εργολαβικά το μοντάζ συκοφαντικών δημοσιευμάτων, εις βάρος οποιασδήποτε προσπάθειας που βάζει τέλος στο “πάρτυ” των επιτήδειων, του παρελθόντος και σε “κατεστημένες” πρακτικές δεκαετιών…


Σε διευκρινίσεις αναφορικά με τις διαφημιστικές της δαπάνες προχώρησε η ΕΥΔΑΠ, η οποία, σε σχετική ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι «η σημερινή της διοίκηση, σε αντίθεση με το παρελθόν, δε διαφημίζει το νερό ή το μονοπώλιό της, αλλά επιδιώκει να ενημερώσει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους που προκύπτουν από τις αποφάσεις της και να αναδείξει το κοινωνικό της πρόσωπο της».

«Κάποιοι, εντός κι εκτός ΕΥΔΑΠ», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, «έχουν σφόδρα ενοχληθεί από την απόφαση της νέας Διοίκησης της εταιρίας να βάλει τέλος στις φαύλες πρακτικές του παρελθόντος, όταν με πρόσχημα διαφημιστικές εκστρατείες, συντηρούνταν «κυκλώματα» περιθωριακών εντύπων». Και προσθέτει: «προκαλεί λοιπόν τουλάχιστον θυμηδία το γεγονός ότι ορισμένοι, εντός της ΕΥΔΑΠ, οι οποίοι, ενώ τόσα χρόνια τηρούσαν σιγήν ιχθύος, αίφνης θυμήθηκαν να διαμαρτυρηθούν για υψηλό προϋπολογισμό διαφήμισης, αγνοώντας το πραγματικό ποσό που έχει δαπανηθεί μέχρι σήμερα και το οποίο ανέρχεται σε 400.000 ευρώ κι όχι σε 2,4 εκατ. ευρώ».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στους 13 μήνες της σημερινής διοίκησης το κονδύλι για την προβολή της εταιρείας ήταν μειωμένο κατά περίπου 80% της δαπάνης που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια, για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, ενώ η πραγματική δαπάνη συνολικά για το 2016 θα είναι μικρότερη από το 1/4 του προϋπολογισθέντος. Δαπάνη, που όπως αναφέρει, «λαμβάνει χώρα με τρόπο αντικειμενικό, χωρίς υπερβολές, καθώς δαπανώνται σχετικά μικρά ποσά, κάτω από το 1/10 εκείνων που δίνονταν στο παρελθόν».

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη λεγόμενη «εισπραξιμότητα» όλων των ΔΕΚΟ. Όπως αναφέρεται, για την αντιμετώπιση του εν λόγω προβλήματος, «η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, επειδή έχει την πεποίθηση ότι το νερό αποτελεί κοινωνικό αγαθό, στο οποίο έχουν δικαίωμα πρόσβασης όλοι οι πολίτες, δεν επιλέγει την άμεση διακοπή της παροχής του». Αντ’ αυτού επιλέγει να εξαντλήσει όλους τους τρόπους είσπραξης των οφειλών με Ενημέρωση-Πρόσκληση προς τους πολίτες, προκειμένου να διακανονίσουν τους λογαριασμούς τους, ανταποκρινόμενοι στις υποχρεώσεις τους. Παράλληλα, καθιερώνει το Κοινωνικό Τιμολόγιο για δωρεάν παροχή της αναγκαίας ποσότητας νερού για βασικές ανάγκες για όσους έχουν ανάγκη, ενώ την ίδια στιγμή καλεί όσους έχουν ανεξόφλητους λογαριασμούς, να τους διακανονίσουν έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Για να γίνει ευρέως γνωστή αυτή η πολιτική, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε συστηματική ενημερωτική εκστρατεία και στο πλαίσιο αυτό «η κατανομή της δαπάνης θα γίνει με αδιάβλητο, αντικειμενικό τρόπο, στη βάση κριτηρίων θεαματικότητας, ακροαματικότητας, επισκεψιμότητας των ΜΜΕ». «Η δαπάνη», προστίθεται, «θα κατανεμηθεί συγκεκριμένα σε ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, ιστοσελίδες), καθώς και σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με ανώτατο προϋπολογισμό 850 χιλιάδες ευρώ και όχι βέβαια 2,4 εκατομμύρια, όπως ψευδώς και αβάσιμα κάποιοι έγραψαν. Η, δε, δαπάνη αυτή είναι μικρότερη από το 0,4% των συνολικών οφειλών προς την ΕΥΔΑΠ. Τα ποσά που θα δαπανηθούν, θα αναρτηθούν μετά τη λήξη της εκστρατείας, στην ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ».

«Κάποιοι, εντός κι εκτός ΕΥΔΑΠ», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, «έχουν σφόδρα ενοχληθεί από την απόφαση της νέας Διοίκησης της εταιρίας να βάλει τέλος στις φαύλες πρακτικές του παρελθόντος, όταν με πρόσχημα διαφημιστικές εκστρατείες, συντηρούνταν «κυκλώματα» περιθωριακών εντύπων». Και προσθέτει: «προκαλεί λοιπόν τουλάχιστον θυμηδία το γεγονός ότι ορισμένοι, εντός της ΕΥΔΑΠ, οι οποίοι, ενώ τόσα χρόνια τηρούσαν σιγήν ιχθύος, αίφνης θυμήθηκαν να διαμαρτυρηθούν για υψηλό προϋπολογισμό διαφήμισης, αγνοώντας το πραγματικό ποσό που έχει δαπανηθεί μέχρι σήμερα και το οποίο ανέρχεται σε 400.000 ευρώ κι όχι σε 2,4 εκατ. ευρώ».