Σπίρτζης: Δε γίνεται το εισιτήριο Αθήνα – Λονδίνο να κάνει 213€ και το Θεσσαλονίκη – Σκύρος 459€


Εκ νέου έλεγχο όλων των επιδοτούμενων άγονων αεροπορικών γραμμών που ετησίως επιβαρύνουν τα κρατικά ταμεία με 45 εκατομμύρια ευρώ προανήγγειλε στην Βουλή ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Κατά την συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Σταμάτη, ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπρίτζης μίλησε για κατάργηση των «ρουσφετιών»....
που γινόντουσαν στον τομέα αυτό τα προηγούμενα χρόνια, υποστηρίζοντας πως υπάρχουν αεροπορικές γραμμές εσωτερικού επιδοτούνται με ποσά διπλάσια ή τριπλάσια από το κόστος αεροπορικών εισιτηρίων για πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Χαρακτηριστικά είπε πως ανέφερε δεν μπορεί το εισιτήριο Αθήνα - Λονδίνο να κοστίζει σήμερα από 158 έως 213 ευρώ και στην πτήση Άκτιο- Σητεία η θέση να επιδοτείται από το δημόσιο με 547 ευρώ ή η μια θέση της πτήσης Θεσσαλονίκη – Σκύρος με 459 ευρώ…

Ο υπουργός Μεταφορών αναρωτήθηκε, επίσης, εάν η πτήση Αθήνα –Ζάκυνθος είναι άγονη γραμμή και σημείωσε «γιατί το κράτος θα πρέπει να πληρώνει τις επιδοτήσεις εισιτηρίων στο σύνολο του αεροσκάφους ακόμα και αν το αεροπλάνο εκτελεί το δρομολόγιο χωρίς κανένα επιβάτη;».

Ο Χρήστος Σπρίτζης, πάντως, δεσμεύτηκε ότι οι πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι η Κάλυμνος και το Καστελόριζο κ.λ.π. από τον επανασχεδιασμό δεν θα έχουν πρόβλημα, ενώ μέσα στα κριτήρια που θα εισαχθούν θα είναι η εποχικότητα (καλοκαιρινή – χειμερινή περίοδος), ο διαχωρισμός επιβατών (ντόπιοι- τουρίστες) και η χιλιομετρική απόσταση.