ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και αμετακλήτως ....

 Ελλην Φορολογούμενος

παρουσιάζουμε το ιδιωτικό συμφωνητικό που υπέγραψε ο   Βαγγέλας με την εταιρία που τίναξε τις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ στον ΑΕΡΑ και την αξιοπιστία της στα τάρταρα 

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ –

ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΑ

Ο κάτωθι υπογεγραµµένος ΒΑΓΓΕΛΑΣ,  ο αναπληρωματικός ο πρόεδρας άμα λάχει ναούμε µε την παρούσα αναθέτω στη ΓΙΟΥΧΟΥ ΣΟΛΟΥΣΙΟΝΣ και συγκεκριμένα στο κύριο ΜΠΟΖΟ. να ενεργήσει αποκλειστικά, να βάλει ότι μπλιμπλίκι , ότι γκαβλιτσέκι χρειαστεί για να γίνουνε οι εκλογές για να δούμε ,  ποιος θα είναι ο πρόεδρας μέχρι την επόμενη ήττα στις εκλογές .
Η εντολή µου αυτή έχει χρόνο διάρκειας 13 ημερών  από σήµερα.
Κατά τη διάρκεια του χρόνου ισχύος της παρούσας εγώ θα μπορώ να φαγώνομαι άνετα με τους συνυποψήφιους μου για να......
τους γ@μώ τα πρέκια.

Ο δε συµβαλλόµενος κύριος Μπόζο της ΓΙΟΥΧΟΥ ΣΟΛΟΥΣΙΟΝΣ  αναλαμβάνει, να πράξει τα δέοντα και να μη μου ζαλίζει τα «φρύδια»

Πάσα σχέση με οποιαδήποτε ξερή γίνει ( πχ δεν γίνουν οι εκλογές κλπ ) δεν έχω καμία ευθύνη , και αν κάποιος ισχυριστεί αυτό θα του γ@μήσω τα αγ@μητα.
Μαγκιές δε σηκώνω και όποιο λαμόγιο θα μου χωθεί θα τον ταράξω στα μπινελίκια.

Για την μεγάλη δημοκρατική παράταξη
Του τόπου τη ΝΔ


Με εχτίμηση
Ο Βαγγέλας