Μαστροποί-κτήνη βιάζουν γυναίκες σε «διαμερίσματα-φυλακές» στην Αθήνα. Δύο σοκαριστικές ιστορίες

0
Ανθρωπόμορφα κτήνη βιάζουν και εκπορνεύουν γυναίκες -θύματα trafficking- στην Αθήνα. Ζουν ανάμεσά μας, νοικιάζουν διαμερίσματα-«φυλακές» και πλουτίζουν βασανίζοντας νεαρές καλλονές που ήρθαν στην Ελλάδα αναζητώντας μία καλύτερη ζωή από εκείνη που τις στέρησαν στην πατρίδα τους.

Σε ρεπορτάζ του ο «Ελεύθερος Τύπος» της Κυριακής εξασφάλισε τις καταθέσεις που έδωσαν στην ΕΛ.ΑΣ. δύο νεαρές κοπέλες, μία από τη Μολδαβία και μία από τη Νιγηρία, οι οποίες βασανίστηκαν στο κέντρο της πρωτεύουσας. Η 22χρονη Νιγηριανή Adisa και η 24χρονη Μολδαβή Μαρία περιγράφουν πως έπεσαν στα δίχτυα των μαστροπών και πως κατάφεραν να δραπετεύσουν από τον… Γολγοθά τους. Από την πλευρά τους οι αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος και ο επικεφαλής κ. Ηλίας Αλεβιζόπουλος καλεί τις γυναίκες-θύματα να απευθυνθούν στην ΕΛ.ΑΣ. γιατί μόνο έτσι θα δώσουν ένα τέλος στο δράμα που ζουν.

Η ιστορία της 24χρονης Μολδαβής Μαρίας Μοντιάν

Η Μαρία Μοντιάν γεννήθηκε και μεγάλωσε στο χωριό Moara Domneasca της Μολδαβίας. Η ίδια όπως και τα μέλη της οικογένειάς της ζούσαν κάτω από απάνθρωπες συνθήκες στερούμενοι ακόμα και βασικά αγαθά. Ήρθε στην Ελλάδα όταν μία γνωστή της την ενημέρωσε ότι ξέρει κάποιον Vasile, ο οποίος της είπε ότι θα την προσλάμβανε για να προσέχει το παιδί του και να καθαρίζει το σπίτι του.
Στο κόλπο ήταν ο οδηγός λεωφορείου των ΚΤΕΛ, ο οποίος φρόντιζε να περάσει από όλους τους ελέγχους. Το μαρτύριο για εκείνη ξεκίνησε από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι της στην Αθήνα και άρχισε να βλέπει το πραγματικό πρόσωπο του Vasile: «Από τη μέρα αυτή η ζωή μου έγινε κόλαση. Ο Vasile ερχόταν κάθε βράδυ και χτυπώντας και απειλώντας ερχόταν σε συνουσία μαζί μου στο ξενοδοχείο, όπου με είχαν φυλακισμένη για 10 ημέρες. Μετά με πήγαν σε υπόγειο της οδού Κροκιδά στον Άγιο Παντελεήμονα. Μέσα σε αυτό έμεναν εκτός από εμένα ακόμα εφτά Μολδαβές».
Στο διαμέρισμα της οδού Κροκιδά γινόντουσαν βασανιστήρια: «Με πλησίασε τραβώντας μου τα μαλλιά. Με έριξε με βία στο κρεβάτι λέγοντάς μου ‘εδώ που ήρθες θα μου κάνες όλες τις χάρες’. Εγώ κάλεσα σε βοήθεια και τότε εκείνος με χτύπησε με τα χέρια του στο κεφάλι. Έπειτα άρπαξε ένα μαχαίρι και άρχισε να με απειλεί με αυτό ότι θα με σκοτώσει, ακουμπώντας το σε όλα τα σημεία του κορμιού μου λέγοντας ‘ξέρεις πόσες γυναίκες είχα σαν και εσένα και όπως θέλω και όποτε θέλω τις έχω. Δε θα μου χαλάσεις τη δουλειά που κάνω εδώ και 20 χρόνια. Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, έχω τρία από τα καλύτερα μαγαζιά’. Μη μπορώντας να αντιδράσω καθόλου ο Vasile ήρθε σε συνουσία μαζί μου και καθ’ όλη τη διάρκεια της πράξης με απειλούσε με το μαχαίρι, μου έκλεινε το στόμα και τραβούσε τα μαλλιά μου».
Την ίδια τύχη είχαν και οι υπόλοιπες κοπέλες τις οποίες εκπόρνευε σε οίκους ανοχής στον Άγιο Παντελεήμονα: «Χτυπούσε συνεχώς εμένα και τις υπόλοιπες κοπέλες με γροθιές για να δεχτούμε να δουλέψουμε ως εκδιδόμενες για λογαριασμό του. Μας έλεγε ότι θα μας σκοτώσει, ότι έχει σκοτώσει και άλλους ανθρώπους και κανείς δεν θα μάθει τι απογίναμε καθώς κανένας δεν θα ξέρει που είμαστε. Κατά τις απειλές του μας σημάδευε με ένα πιστόλι με σιγαστήρα λέγοντας ότι θα μας σκοτώσει χωρίς να ακουστεί. Με τις απειλές αυτές βίαζε εμένα και τις υπόλοιπες γυναίκες. Όταν με βίαζε δεν χρησιμοποιούσε ποτέ προφυλάξεις. Όταν μας άφηναν μόνες μας κλείδωναν. Εγώ με τις υπόλοιπες τρεις γυναίκες κοιμόμασταν σε ένα στρώμα. Στο σπίτι κλαίγαμε και φωνάζαμε και τότε ερχόταν ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που νοίκιαζε ο Vasile στον οποίο όπως καταλάβαινα του έλεγε απλά να κάνει ησυχία».
Το μαρτύριό της τελείωσε όταν κατάφερε να δραπετεύσει από το διαμέρισμα-«κελί» διαφεύγοντας της προσοχής του προαγωγού.
Η ιστορία της 22χρονης Adisa από τη Νιγηρία

Η 22χρονη Adisa ζούσε με τα οχτώ αδέρφια της στην πόλη Kano της Νιγηρίας. Το βιοτικό επίπεδο της ήταν πολύ χαμηλό, ο πατέρας της ήταν αλκοολικός και η μητέρα της εργαζόταν περιστασιακά.
«Αποφάσισα να θυσιαστώ για την οικογένειά μου που ζούσε μέσα στη φτώχεια και να δεχθώ την πρόταση που μου έγινε. Ο Daniel – προαγωγός- μου είπε ότι θα έπρεπε να περάσω τη διαδικασία του voo doo, ώστε να είναι εκείνος και το ‘αφεντικό’ σίγουροι ότι δεν θα αθετήσω τη συμφωνία μας. Ο ιερέας του voo doo μου πήρε όλα μου τα υπάρχοντα και μου είπε ότι από τα χρήματα που θα κέρδιζα στην Ελλάδα θα έπρεπε να του στείλω το χρηματικό ποσό των 1.000 ευρώ. Στα στάδια της διαδικασία του voo doo που διήρκεσαν περίπου ένα μήνα αναγκάστηκα να κάνω φρικτά πράγματα, όπως να φάω καρδιά πάπιας, να πιω μία κούπα με βρώμικο νερό, ενώ επίσης μου έκοψαν τρίχες από τα μαλλιά μου και μέρος από τα νύχια μου. Ο Daniel μου είπε ότι δεν θα έπρεπε να πω τίποτα και σε κανέναν, ειδικά στην Αστυνομία για τη δουλειά που θα έκανα καθώς σε διαφορετική περίπτωση και λόγω του voo doo η οικογένειά μου θα πέθαινε», περιγράφει.
Με την άφιξή της στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ένας αστυνομικός έλεγξε το διαβατήριο της χωρίς να διαπιστώσει ότι οι σφραγίδες που υπήρχαν είναι πλαστές και μου επέτρεψε να περάσω. Στην Αθήνα την παρέλαβε μία γυναίκα με το όνομα Lovety, η οποία εκπόρνευε και άλλες γυναίκες: «Για να πειστεί ότι δεν θα μιλήσω σε κανέναν με εξανάγκασε να βάλω το χέρι μου στο αναμμένο μάτι της κουζίνας, ενώ μου έκοψε τρίχες από τα μαλλιά μου και τμήμα των νυχιών μου. Άρχισε να μου δίνει εντολές. Μου είπε ότι η ερωτική επαφή με τους πελάτες εάν πραγματοποιούνταν στο αυτοκίνητο θα κόστιζε περίπου 20 ευρώ, ενώ σε ξενοδοχείο 30 ευρώ, το δωμάτιο του οποίου θα πλήρωναν οι ίδιοι. Η Lovety μου έδωσε να φορέσω προκλητικά ρούχα και μου είπε να μιλάω προκλητικά στους διερχόμενους άνδρες της οδού Σωκράτους. Με εξανάγκαζαν να πηγαίνω στην οδό Σωκράτους και Αθηνάς και να έρχομαι σε ερωτική επαφή με περίπου 10 άνδρες την ημέρα, οι οποίοι πολλές φορές ήταν βίαιοι και με χτυπούσαν.
Τις ημέρες που είχα περίοδο η Lovety με εξανάγκαζε να εργάζομαι χορηγώντας μου διάφορα πράγματα ώστε οι πελάτες να μην καταλαβαίνουν τίποτα. Από την εργασία μου η Lovety μου έχει παρακρατήσει -σε διάστημα περίπου δύο χρόνων- το ποσό των 34.000 ευρώ, ενώ στην οικογένειά μου έστειλα μόνο δυο φορές χρήματα, τα οποία είχα καταφέρει να κρύψω. Την πρώτη 180 ευρώ και τη δεύτερη 120 ευρώ».
Η Adisa όλο αυτό το διάστημα δεν σταματούσε να τους ζητάει να την αφήσουν ελεύθερη: «Ζήτησα από τη Lovety να με αφήσει να φύγω. Της το έλεγα συνέχεια. Την τελευταία φορά που αρνήθηκε πήρα ένα μαχαίρι υπό τεράστια ψυχολογική φόρτιση και την απείλησαν ότι αν δεν με αφήσει να φύγω θα τη σκοτώσω. Εκείνη φοβήθηκε πιστεύοντας ότι θα τη σκοτώσω και με άφησε να φύγω από τον έλεγχό της. Θέλω να προσθέσω ότι κατάφερα να ξεπεράσω το φόβο του voo doo με τη βοήθεια των εργαζομένων της ΜΚΟ Νέα Ζωή».

ΕΛ.ΑΣ.: «Πρώτα τις βιάζουν για να κάμψουν το ηθικό τους»

«Όταν έρχονται οι γυναίκες αυτές στην Υπηρεσία μας είναι καταβεβλημένες. Φοβισμένες. Βλέπουμε νέα κορίτσια να τρέμουν. Πρέπει πρώτα να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους, να καταλάβουν ότι είμαστε με το μέρος τους και μετά να αρχίσουν να μας μιλάνε. Ξέρουμε ότι έχουν κακοποιηθεί από κτήνη που πρώτα τις βιάζουν και μετά τις εκδίδουν. Τις βιάζουν για να κάμψουν το ηθικό τους και να γίνουν άβουλα όντα», λέει ο επικεφαλής της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος, Ηλίας Αλεβιζόπουλος.
Και συνεχίζει: «Εμείς αυτό που θέλουμε να ξέρουν τα θύματα traffiking είναι ότι μπορούν και πρέπει να έρθουν στην Υπηρεσία μας και να καταγγείλουν αυτό που ζούνε. Δεν θα τις πειράξει κανείς, καθώς οι μαστροποί δεν τολμούν να πλησιάσουν στις υποστηρικτικές δομές. Δίνουμε έμφαση στη ψυχολογική στήριξη των θυμάτων. Συνεργαζόμαστε με ψυχολόγο που τις εξετάζει και παρακολουθεί τη ψυχική τους υγεία για καιρό. Άλλωστε όταν τελειώσουμε με τις καταθέσεις και τις υπόλοιπες νόμιμες διαδικασίες, παραπέμπουμε τις γυναίκες σε απόλυτα εξειδικευμένες ΜΚΟ. Ο φέρελπις αξιωματικός -αστυνόμος Β’- Ευθύμιος Παπαδόπουλος, στενός συνεργάτης του κ. Αλεβιζόπουλου, προσθέτει ότι το τηλέφωνο της Υπηρεσίας είναι το 210-6476826.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)