Το βίντεο με τον Λαφαζάνη που αποχώρησε από την εκπομπή της Σίας Κοσιώνη

Με ένα απρόοπτο ξεκίνησε η εκπομπή της Σίας Κοσιώνη το βράδυ της Παρασκευής, καθώς, στο πάνελ υπήρχε μια κενή θέση, αφού είχε αποχωρήσει…
νωρίτερα ο Παναγιώτης Λαφαζάνης.
Οπως δήλωσε στην κάμερα η ίδια η δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ, ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησε από την προεκλογική εκπομπή κάνοντας λόγο για εχθρικό κλίμα και χρησιμοποιώντας βαριές εκφράσεις κατά της ίδιας.

Αναλυτικά τι είπε η Σία Κοσιώνη

«Ηταν προγραμματισμένο να είναι μαζί μας και ο κ. Λαφαζάνης ο οποίος είναι υποψήφιος στην Β” Πειραιά με τον ΣΥΡΙΖΑ. Συνέβη κάτι περίεργο με τον κ. Λαφαζάνη.
Ηρθε, έφτασε ως το στούντιο, μου ζήτησε να τον προστατεύσω απέναντι σε ένα εχθρικό όπως το χαρακτήρισε πάνελ αλλά και από εμένα την ίδια, μια εχθρική προφανώς δημοσιογράφο. Μου είπε ότι μεροληπτώ εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και αυτό το γνωρίζει και διάφορες άλλες πολύ προσβλητικές εκφράσεις προς το πρόσωπό μου.
Του είπα ότι θα τηρήσω την τάξη σε αυτή τη συζήτηση, του διασφάλισα ότι θα γίνει μια ομαλή συζήτηση έτσι όπως πρέπει και όπως πάντα κάνουμε στον ΣΚΑΪ, το αμφισβήτησε εντόνως και στη συνέχεια -και είχα και μάρτυρες σε αυτό το περιστατικό- τον ρώτησα γιατί ήρθε εάν πιστεύει ότι είμαστε όπως μας χαρακτηρίζει και μου ανακοίνωσε ότι φεύγει. Κατόπιν τούτου δεν μπορούσα να κρατήσω δια της βίας τον κ. Λαφαζάνη».