Τον ιδανικό τρόπο για να πείτε στα παιδιά σας ότι δεν υπάρχει ο Αϊ Βασίλης τον βρήκε αυτή η μαμά!

Αργά ή γρήγορα θα έρθει η στιγμή που ο κάθε γονέας θα πει στο παιδί του την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη.

Πως όμως μπορεί να γίνει αυτή η αποκάλυψη χωρίς να χαθεί καθόλου η μαγεία των Χριστουγέννων; Ναι, είναι δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο.


Όταν η μικρή Λούσι έγραψε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη ρωτώντας τον αν είναι πράγματι ο Άγιος Βασίλης, η μαμά της, της απάντησε με αυτή την επιστολή.

«Αγαπητή Λούσι,

Σε ευχαριστώ για το γράμμα σου. Μου έκανες μια πολύ καλή ερώτηση: «Είσαι ο Άγιος Βασίλης;»

Ξέρω ότι θέλεις να πάρεις απάντηση σε αυτή την ερώτηση για μεγάλο χρονικό διάστημα και για αυτό σκέφτηκα πολύ προσεχτικά τι θα σου απαντήσω.

Λοιπόν, η απάντηση είναι όχι. Δεν είμαι ο Άγιος Βασίλης. Δεν υπάρχει κανείς Άγιος Βασίλης.

Είμαι όμως ο άνθρωπος που γεμίζει τις κάλτσες σου με δώρα. Είμαι επίσης ο άνθρωπος που επιλέγω, τυλίγω και τοποθετώ τα δώρα σου κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τον ίδιο τρόπο που το έκανε και η μαμά μου σε εμένα και με τον ίδιο τρόπο που το έκανε η μητέρα της σε εκείνη (και ναι βοηθάει και μπαμπάς πάρα πολύ!)

Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα κάνεις και εσύ κάποια μέρα στα παιδιά σου και ξέρω ότι θα σου αρέσει πολύ να τα βλέπεις να τρέχουν το πρωινό των Χριστουγέννων στο δέντρο για να ανοίξουν τα δώρα τους. Θα σου αρέσει πολύ να τα βλέπεις να κάθονται κάτω από το δέντρο, την ώρα που τα μικρά προσωπάκια τους θα φωτίζονται από τα Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.

Βέβαια όλα αυτά δεν σε κάνουν Άγιο Βασίλη.

Ο Άγιος Βασίλης είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από οποιοδήποτε πρόσωπο και το έργο του είναι πολύ πιο παλιό από όλους μας. Αυτό που κάνει είναι πολύ απλό, αλλά ταυτόχρονα πολύ δυνατό. Διδάσκει στα παιδιά πώς να έχουν πίστη σε κάτι που δεν μπορούν να δουν ή να αγγίξουν.

Είναι μια δύσκολη δουλειά και πολύ σημαντική. Σε όλη σου τη ζωή θα χρειαστείς αυτή την ικανότητα για να πιστεύεις: στον εαυτό σου, στους φίλους σου, στα ταλέντα σου και στην οικογένειά σου. Θα πρέπει, επίσης, να πιστεύεις σε πράγματα που δεν μπορείς να δεις ή να κρατήσεις στο χέρι σου. Θα μάθεις να πιστεύεις στην αγάπη, σε αυτή τη μεγάλη δύναμη που θα φωτίσει τη ζωή σου ακόμη και κατά τη διάρκεια των πιο σκοτεινών, των πιο άσχημων στιγμών σου.

Ο Άγιος Βασίλης είναι ένας δάσκαλος, και εγώ είμαι ο μαθητής του. Τώρα επιτέλους μπορείς να καταλάβεις πως καταφέρνει να κατέβει στο σπίτι μέσα από την καμινάδα: Έχει βοήθεια από ανθρώπους που έχουν όμορφη καρδιά, όπως εγώ και ο μπαμπάς σου.

Με τη βοήθεια μας ο Άγιος Βασίλης μπορεί να κάνει μια δουλειά που μόνος του θα ήταν αδύνατον να καταφέρει να την ολοκληρώσει.

Έτσι λοιπόν, όχι, δεν είμαι ο Άγιος Βασίλης. Ο Άγιος Βασίλης είναι αγάπη, είναι μαγεία, ελπίδα και ευτυχία. Είμαι όμως στην ομάδα του και τώρα είσαι και εσύ!

Σ “αγαπώ και θα σ” αγαπώ για πάντα!

Μαμά!»