ΠΕΡΙ ΠΑΤΑΞΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 3

 Γράφει ο Βασίλης Τσούγκαρης

Εδώ είμαστε πάλι, με μια «συνέχεια», ένα …. «αφιέρωμα», στα περί πάταξης της διαφθοράς, που όσο και να θέλω να πιστέψω πως έχουν σκοπό να κάνουν κάτι οι «αρμόδιοι», τα γεγονότα δεν μου το επιτρέπουν.
Άποψη μου είναι, όπως και πάρα πολλών άλλων που έπαθαν πολλά από το διεφθαρμένο μας σύστημα, και εξακολουθούν να παθαίνουν.
Είναι ειρωνεία, αλλά όταν σε ξένες εφημερίδες είχε δημοσιευτεί για τη χώρα μας πως κυριαρχεί η διαφθορά, έσπευσαν ένα σωρό να διαψεύσουν τα δημοσιεύματα, τάχα θιγμένοι , τάχα, πως στη χώρα μας είναι «ελάχιστες» οι περιπτώσεις διαφθοράς και άλλα πολλά «σαλιάρικα».
Δυστυχώς, οι όποιες......
«διαψεύσεις» επιχειρήθηκαν, διαψευθηκαν ΤΟΤΕ, αλλά και διαψεύδονται καθημερινά από το ΙΔΙΟ το σύστημα το οποίο βγάζει από μόνο τα μάτια του.
Να διευκρινίσω εδώ, πως για το όποιο σύστημα, μεγάλη ευθύνη, ίσως τη μεγαλύτερη, φέρουμε ΕΜΕΙΣ, ο απλός λαός, γιατί ΕΜΕΙΣ είμαστε αυτοί που το συντηρούν, από τη στιγμή που εδώ και μισό αιώνα (και λίγο λέω) ψηφίζουμε τους ίδιους και τους ίδιους και μυαλό δε βάζουμε.
Πάμε στο άρθρο μας τώρα, γιατί μπήκε ο οξαποδώ μέσα μου από την ώρα που είδα την ανακοίνωση περί «πάταξης της διαφθοράς», κι είπα να βγάλω στη δημοσιότητα, να τα μάθει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ αυτά που γίνονται από εκείνους που λένε πως θα χτυπήσουν τη διαφθορά, και μετά ξύπνησαν απότομα.
Θα τα βγάλω σε «συνέχειες», έτσι, για να τα διαβάζει ο κοσμάκης σαν το «εφιαλτικό  του άρλεκιν», ΟΧΙ για να ξεχαστεί, αλλά για να μάθει, να θυμηθεί και να πάρει τα μέτρα του, εκτός από εκείνα του καναπέ που τα γνωρίζει με ακρίβεια εκατοστού του χιλιοστού.
Έγραψα λοιπόν σε προηγούμενο άρθρο μου πως ενώ οι «αρμόδιοι» (υπουργεία, δικαιοσύνη, γραμματείς, και φαρισαίοι) γνωρίζουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και φυσικά και τους διεφθαρμένους, εξακολουθούν να μη κάνουν ΤΙΠΟΤΑ προκειμένου να βάλουν κάποια τάξη.
ΕΥΤΥΧΩΣ, η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινήθηκε ΑΜΕΣΑ σε πολλές περιπτώσεις καταγγελιών, αλλά τα θύματα των διεφθαρμένων ακόμα περιμένουν τη δικαίωση τους.
Και σήμερα, θα έχουμε απόσπασμα από αναφορά Δημοσίου Λειτουργού, που ενώ έπραξε στο ΑΚΕΡΑΙΟ το καθήκον του προς τον πολίτη ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΣ  πάμπολλες περιπτώσεις διαφθοράς, όχι μόνο απομακρύνθηκε από τη θέση του κακήν κακώς, με τις όποιες συνέπειες (μείωση μισθού κλπ), όχι μόνο δεχόταν απειλές από εκείνους που κατήγγειλε, κινδύνεψε και η ζωή του από την φόρτιση όλων αυτών και κατέληξε σε νοσοκομείο…
Επαναλαμβάνω και πάλι, πως ΟΛΑ που δημοσιεύω είναι γνωστά ΣΕ ΟΛΟΥΣ μόνο που αντί για το δίκιο, βασιλεύει το άδικο.
Πάμε στο απόσπασμα από άλλη καταγγελία, και για να ακριβολογήσω ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ με ημερομηνία 5/11/2014, τωρινή, φρέσκο πραμα..
«Με την με αριθμό πρωτοκόλλου Δ ……….  Διαπιστωτική πράξη του Προέδρου ΕΟΠΥΥ, τέθηκα σε αυτοδίκαιη αργία, με συνακόλουθη περικοπή του μισθού μου, λόγω της παραπομπής μου στο πειθαρχικό συμβούλιο Υπουργείου Υγείας. 
Ευθύς μόλις πληροφορήθηκα ότι τέθηκα σε αυτοδίκαιη αργία στις …………, από την αιφνίδια και τεράστια σύγχυση και στεναχώρια μου, υπέστην παροδικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, εισήχθην και νοσηλεύθηκα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ από τις 17/09/2014 έως 23/09/2014,
            Ήδη σήμερα ενημερώθηκα από την διεύθυνση μισθοδοσίας ότι έχει γίνει η περικοπή του μισθού μου και η αφαίρεση και του επιδόματος ……….. που ελάμβανα με συνέπεια ο μισθός μου να έχει κατεβεί στα 900 ευρώ.
Επειδή, λόγω της κατάστασης της υγείας μου προβαίνω καθημερινά σε μεγάλες δαπάνες για την αποκατάσταση της και θα απαιτηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα να καλυφθούν τα έξοδα της ιατροφαρμακευτικής μου περίθαλψης από εμένα, τα οποία είναι αδύνατον να καλύψω με τον μισθό μου, όπως έχει περικοπεί.    
Επειδή, έχω δανειακές υποχρεώσεις έναντι πιστωτικού ιδρύματος, ύψους 1000 ευρώ μηνιαίως οι οποίες κινδυνεύουν από μέρα σε μέρα να γίνουν ληξιπρόθεσμες, και θα προκληθεί έτσι μεγάλη οικονομική ζημία σε εμένα. Επειδή δεν είμαι σε θέση να επαναδιαπραγματευτώ πιο ευνοϊκούς όρους για τα δάνεια μου.
Επειδή ………………….  έχω ένα γιό άνεργο τον οποίο στήριζα οικονομικά μέχρι σήμερα εγώ.
Επειδή η κατάσταση της υγείας μου έφτασε σε σημείο που δεν θα επανέλθει στην προτέρα κατάσταση .
Επειδή η αίτηση επίσπευσης της υποθέσεως μου ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου απορρίφθηκε αδίκως.
Επειδή η όλη κατάσταση θα με οδηγήσει σε αυτοκτονία διότι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω.
Παρακαλώ όπως αναλάβετε άμεσα την υπόθεση μου και αποδώσετε το δίκαιο.
                                                                                                                        Με τιμή»
Πως σας φαίνεται αδέλφια; Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ψάχνει να βρει το δίκιο του αλλά από ΠΟΥ; Από εκείνους που ενώ από την ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ έχουν λάβει γνώση ΟΛΩΝ των καταγγελιών και ότι οι υποθέσεις που καταγγέλθηκαν είναι στη δικαιοσύνη, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Και μιλάμε ΠΑΝΤΑ, για το χώρο της υγείας, για να μη ξεχνιόμαστε.
Έχει και συνέχεια η υπόθεση, γιατί δε μου αρέσει η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, αλλά και δε μου αρέσει να με κοροϊδεύουν όπως κάνουν ΟΛΟΙ αυτοί τα τελευταία πενήντα χρόνια.
Να επαναλάβω, πως ο άνθρωπος αυτός κατήγγειλε περάματα και θάματα που ζημίωναν και ζημιώνουν τον ΕΟΠΥΥ και ΟΛΟΥΣ εμάς τους (υποτίθεται) ασφαλισμένους, και οι καταγγελίες του, το ότι έπραξε το καθήκον του και ΤΙΜΗΣΕ τον όρκο του κάτι που δεν τον κάνουν άλλοι, είχε σαν αποτέλεσμα να καταστραφεί.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
Η συνέχεια, στο επόμενο.

Βασίλης Τσούγκαρης