ΤΙ ΣΟΙ «ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ» ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ;


Κώστα Δημ.Χρονόπουλου
 

 

Προχθές τα ξανάπαμε με τον φίλο μου τον θυμόσοφο καστανά – καλαμποκά, τον Πολύκαρπο.  (Π)

-«Γειά σου Πολύκαρπε. Μια χαρά σε βλέπω»

-«Ξέχασες τις …δύο τρομάρες;»

-«Πάλι αισιοδοξείς;»

-«Μπερδεμένος......
είμαι».

-«Για κάντα μου λιανά να καταλάβω»

-«Να στα κάνω:

Τι πολίτευμα έχουμε; Δημοκρατία; Δικτατορία, Χούντα; Κλεπτοκρατία;

Αλητοκρατία; Τρομοκρατία; Ληστοσυμμορία; Κόμματα –Εγκληματικές Οργανώσεις; Τι σόι κουμάσια στέλνουμε στη Βουλή: τι; πες μου»;

-«Για στάσου βρε Π.φόρα πήρες. Είναι δυνατόν να μην ξέρεις ότι έχουμε Κ.Δ.Π (Κοινοβουλευτικό Δημοκρατικό Πολίτευμα); Ότι εκλέγουμε δημοκρατικά τους καλύτερους, τους αντιπροσώπους /εκπροσώπους μας στο Κοινοβούλιο;

 Που βρήκες όλα τα άλλα που μου ξεφούρνισες;»

-«Εγώ δεν τα βρήκα. Άλλοι, αυτοί οι ίδιοι τα ισχυρίζονται για τους συναδέλφους τους βουλευτές άλλων κομμάτων.

-«Πες τους πως δεν καταλαβαίνουν τι τους γίνεται»

-«Εσύ να τους το πείς, γραφτά και προφορικά»

-«Μα, δεν τους γνωρίζω. Σ’εσένα τα ‘πανε».

-«Ε! όχι δα. Τα ‘πανε, τα λένε και σ’εσένα και σε όλους καθημερινά.

   Μας έχουνε πρήξει με τις κατηγορίες στους αντιπάλους τους. Δεν κάνουνε κι άλλη δουλειά. Λένε βαριές κουβέντες. Για παράδειγμα:

1. «Η Χρυσή Αυγή (Χ.Α) είναι κόμμα εκτός Δημοκρατικού και Συνταγματικού Τόξου».

2. «Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι τρομοκρατική οργάνωση»

3. «Η κυβέρνηση (ΝΔ /ΠΑΣΟΚ) είναι Χούντα με δημοκρατικό μανδύα».

     «Ο Πρωθυπουργός είναι ο Αρχιερέας του διχασμού».

4. «Δήμαρχοι ή Βουλευτές θέλουν λιντσάρισμα»

5. «Το ΠΑΣΟΚ είναι Εγκληματική Οργάνωση»

  «Θέλεις κι άλλα;»

-«Όχι φτάνουν. Κατάλαβα»

-«Αφού λες πως κατάλαβες δώσμου κι εμένα να καταλάβω τι (μας) συμβαίνει.

Έχουμε πράγματι (όπως οι ίδιοι, κατηγοράνε:τους άλλους):χούντα τρομοκρατικές οργανώσεις, εγκληματίες και κλεπτοκρατικά κόμματα;

Αν, αυτοί που ξέρουν, επιμένουν πως έτσι είναι, τότε αλλοίμονό μας».

-«Εντάξει, πολιτικάντηδες είναι, λένε υπερβολές, ψέματα, μη τους παίρνεις στα σοβαρά και χολοσκάς χωρίς λόγο»

-«Κουζουλάθηκες κυρΚώστα μου. Τι «χωρίς λόγο» μου τσαμπουνάς;

Σε θεατρική παράσταση της πλάκας είμαστε; Αυτοί όλοι κυβερνάνε και διαφεντεύουνε τις τύχες μας, τη ζωή μας. Δεν βλέπεις που μας φτάσανε;

 

 

 

 

Μας καταστρέψανε». Η φωνή του δυνάμωνε, ο θυμός ξεχύλιζε, τα μάτια πέταγαν σπίθες.

-«Ηρέμησε. Δίκιο έχεις αλλά έτσι είναι η πολιτική και οι πολιτικοί»

-«Τι με νοιάζει εμένα αν … έτσι είναι. Κοίτα εγώ πως είμαι; Κοιτάξου στον καθρέφτη να δείς εσύ πως είσαι. Δες πως όλοι καταντήσαμε;

Και τι έρχονται και μας λένε οι χαζοχαρούμενοι: Δεν έχετε δημοκρατία, ούτε δικαιώματα. Σας κυβερνάει ένα πολιτικό αληταριό. Μόνο που δεν είμαστε εμείς, αλλά οι άλλοι (!).

Ποιοί άλλοι; Μα, εκείνοι που κατηγορούν τους πρώτους για ανάλογα ή χειρότερα πράγματα». Ξέσπασε.

-«Μα δεν τα πιστεύουν …»ψέλλισα.

-«Ε! τότε να πάνε να πνιγούνε οι παλιοψεύτες του κερατά»

- «Λες να πάνε;» Επιστράτευσα λίγο χιούμορ για να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα.

-«Άκου : είτε λένε ψέμματα, ή λένε αλήθεια, το ίδιο κάνει. Στο ίδιο καταλήγουμε».

-«Πού  δηλαδή;»

-«Στο ότι: αυτά τα σούργελα που αλληλοκατηγορούνται, αντί να μονιάσουν και να συνεργαστούν για το καλό της Πατρίδας, δεν πρέπει να ξαναψηφιστούν».

-«Και ποιός θα κυβερνήσει;»

-«Δεν ξέρω. Ο Διάολος. Πάντως όχι αυτοί. Εγώ λοιπόν όποιο βουλευτή ή Κόμμα βρίζει σα χαμάλης και συκοφαντεί δεν πρόκειται να δώσω ψήφο. Τέρμα. Θα πάψω να είμαι θύμα τους. Λαλάκας!

Υπάρχει όμως και κάτι χειρότερο. Επικίνδυνο: Βλέπεις πως χοντραίνει το πράμα; Θυμηθήκανε, ξεθάψανε τον εμφύλιο με συνθήματα: «ΕΑΜ ΕΛΛΑΣ  ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ». «Στο Βίτσι και στο Γράμμο σας βάλαμε στην άμμο». «Τα «γουναράδικα» του Άρη. Φασίστες και Κουμούνια Χιτλερικοί και Σταλινιστές.

Είναι πολύ επικίνδυνη η κατάσταση. Μας πάνε σε καινούργιο αδελφοκτόνο σπαραγμό! 

Τι θα κάνουμε λοιπόν στις εκλογές;

Θα  τους δώσουμε την έγκριση μας να μας αποτελειώσουν;»

-«Συμφωνώ Πολύκαρπε. Γειά σου τώρα».

-«Γειά σου και σ’εσένα κυρΚώστα»