αλήθεια πόσο κορόϊδο είσαι ? ΑΡΑΓΕ?

 
 
 
 
 
Eλλην Φορολογούμενος
 
Κάνε ένα τεστ να δούμε :
 
 
Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου σαν πολίτη;
Είμαι πολίτης χαμηλών τόνων.
Είμαι πολίτης με συναισθηματικές και μεταφυσικές αναζητήσεις
Είμαι πολίτης σίγουρος ότι ο .......Σαμαράς θα τα καταφέρει να με σώσει.
Διάλεξε πια φράση σου φαίνεται πιο σωστή
Είναι εύκολος ο ρόλος αυτού του πεφτοσυννεφάκια
Έ ρε βούρδουλα που θέλει ο Έλληνας
Φταίει που δεν εφαρμόστηκαν πιο γρήγορα και πιο έντονα τα μέτρα της τρόικας
Θα συγχωρούσες το πολιτικό κατεστημένο της χώρας για δεύτερη φορά;
Και δεύτερη και Τρίτη και Σάββατο
Όλοι αξίζουν μια τριακοστή ευκαιρία
Το ίδιο λάθος πρέπει να συγχωρείται εφόσον μου έταξαν να βολέψουν το γιο Ζαγορίτη
Αν η χώρα δεν πάει καλά εσύ ...
Στα τέτοια μου ΕΓΩ θα πάω Γερμανία που έχω ξαδέρφια…
Θα σκεφτώ και θα δώσω άλλη μια ευκαιρία για να δω που το πάει ο Βενιζέλος
Θα προσπαθώ όσο γίνεται να βλέπω περισσότερο ειδήσεις στο ΜΕΓΚΑ
Αν ο Χρυσοχοίδης συνεχίζει να σε φτύνει στα μούτρα και να σου λέει πόσο μ@λ@κας είσαι
Θα θυμώσω αλλά μετά θα του δώσω δίκιο «για να το λ΄΄ει κάτι θα ξέρει…ο άνθρωπος »
Θα νευριάσω πολύ μαζί του και θα δώ Τρέμη στο ΜΕΓΚΑ
Θα τον ψηφίσω για να δω που το πάει
Οι πολίτες ....
πρέπει να αφήνουν το κόμμα που άλλα του έλεγα στα Ζάππεια να έχει τον πρώτο λόγο;
πρέπει να ψηφίζουν όποιο ΠΟΤΑΜΙ τους πασάρουν
να ακούνε τον Πάγκαλο με προσοχή όσο μεγάλες μ@κ@κιες και να λέει

Πόσο κορόιδο άραγε πιστεύεις ότι είσαι;
Λίγο κορόιδο
Πολύ κορόιδο
Καθόλου κορόιδο
Τι πιστεύεις για τα κορόιδα;
Ότι όλα τα κορόιδα θα πάνε στον Παράδεισο;
Γεννήθηκες κορόιδο , είσαι κορόιδο και πρέπει να πεθάνεις κορόιδο;
Θα ακούσω τον Ιορδάνη Χασσπόπουλο και τον παχύσαρκο συμπαρουσιαστή του και θα σας πω μετά…

ΟΤΙ και να σημειώσες είσαι σίγουρα κορόιδο _ μπορείς να πάψεισ να είσαι ; ΝΑΙ αρκεί ΕΣΥ να το θελήσεις