Κακό θέατρο από τον Μπούκουρα στη Βουλή

Ξέσπασε σε κλάματα ο Μπούκουρας στη Βουλή
5 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ,ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΣΕ ΤΙ ΚΟΜΜΑ ΗΤΑΝ....

Σε κλάματα ξέσπασε κατά την ομιλία του στη Βουλή ο προφυλακισμένος, ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, Στάθης Μπούκουρας, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την άρση της ασυλίας του.
«Δεν είμαι φασίστας δεν είμαι ναζιστής...
, έλληνας πατριώτης είμαι, αγαπάω αυτό τον τόπο, ποιο είναι το έγκλημα τι έχω κάνει, πείτε μου», είπε, απευθυνόμενος στην Ολομέλεια, σε έντονους τόνους και με δάκρυα στα μάτια.

Ο κ. Μπούκουρας χαρακτήρισε άδικο το γεγονός ότι βρίσκεται έγκλειστος εδώ και τέσσερις μήνες στις φυλακές Ναυπλίου. «Από 15χρονών εργάζομαι. Είμαι παντρεμένος εδώ και 25 χρόνια με την ίδια σύζυγο. Με ρωτάνε τα παιδιά μου γιατί πατέρα είσαι στη φυλακή. Τα κοιτάω στα μάτια και κλαίω και δεν ξέρω τι να τους πω. Γιατί είμαι στη φυλακή, τι έχω κάνει, γιατί μου στερείτε την οικογένειά μου», είπε, μεταξύ άλλων.

«Πατριώτης είμαι. Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα. Με λεξοτανίλ και με λαντόζ», τόνισε.