Καταδικάστηκε ο Πάνος Καμμένος για συκοφαντική δυσφήμηση του Αντρίκου Παπανδρέου

3
Υπενθυμίζεται πως η κόντρα του Πάνου Καμμένου με τον Αντρίκο Παπανδρέου έφτασε στα δικαστήρια, μετά την αγωγή που υπέβαλε ο τελευταίος σε βάρος του προέδρου των ΑΝΕΛ, με αφορμή τις καταγγελίες του για εμπλοκή του κ. Παπανδρέου σε αγοραπωλησίες CDS.

Ο κ. Παπανδρέου, διεκδικούσε από τον κ. Καμμένο το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ ως αποζημίωση για ......

ηθική βλάβη, με βάση τις δηλώσεις του κ. Καμμένου για εμπλοκή του με τα ασφάλιστρα κινδύνου ενδεχόμενης ελληνικής χρεοκοπίας (CDS).

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Καμμένος είχε μιλήσει για το ρόλο που διαδραμάτισε ο Αντρίκος Παπανδρέου σε επενδυτική εταιρία που αγόρασε CDS από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ενώ η χώρα όδευε προς τον μηχανισμό στήριξης, αναμένοντας την εκτίναξη των spreads.

Τι έγινε στη δίκη

«Ποτέ δεν υπήρξε διάθεση, πρόθεση καταφρονήσεως, περιφρονήσεως του προσώπου του Αντρίκου Παπανδρέου». Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ενώπιον του δικαστηρίου ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, όπως προκύπτει από τα πρακτικά της δίκης που δημοσιεύει το iefimerida.gr.

Αγωγή εναντίον του κ. Καμμένου είχε καταθέσει ο Αντρίκος Παπανδρέου, διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 1,4 εκατ. ευρώ, με αφορμή τα όσα είχε υποστηρίξει ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων περί εμπλοκής του Αντρίκου Παπανδρέου στις αγοραπωλησίες ασφαλίστρων κινδύνου (CDS) σε ενδεχόμενη ελληνική χρεοκοπία.

Συγκεκριμένα ο κ. Καμμένος ερωτάται «εσείς λοιπόν λέτε ότι δεν είχατε διάθεση, πρόθεση καταφρονήσεως, περιφρονήσεως του προσώπου...» για να απαντήσει ο κ. Καμμένος «καμία κε πρόεδρε και ποτέ δεν υπήρξε τέτοιου είδους».

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, μάλιστα, υποστήριξε ότι «ουδέποτε έχουν ειπωθεί. Είναι προϊόν διαδικτύου όπου υπάρχουν σχόλια διαφόρων ανθρώπων που ελευθέρως γράφουν στο διαδίκτυο και τα οποία παίρνοντας τις δηλώσεις τις δικές μου εντός του κοινοβουλίου ή όπως έχω υποχρέωση λόγω του δημοσίου συμφέροντος στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα και αναπαράγουν ιστοσελίδες».

Σε σχετική ερώτηση του προέδρου του δικαστηρίου για την έκφραση λαμόγιο ο κ. Καμμένος απαντά «πού τον έχω πει λαμόγιο να μας πει. Κύριε πρόεδρε δεν προκύπτει από πουθενά».

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων είπε στο δικαστήριο ότι «εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη αυτών που δημοσίως έχω πει και υπογράψει. Αυτά που γράφουν οι ιστοσελίδες οι οποίες πολλές ελέγχονται από τους ίδιους ή οι οποίες είναι πληρωμένες για να δημιουργήσουν ένα νομικό πλαίσιο για να απειληθεί ο βουλευτής ή η δικαιοσύνη....».

Στο σημείο αυτό τον διακόπτει ο πρόεδρος για να τον ρωτήσει «λέει, λέτε, ότι η οικογένειά του είναι μαφία. Αληθές ή ψευδές;».

«Εγώ δεν είπα την οικογένειά του... Παρακαλώ να μου πείτε κε πρόεδρε σε πιο σημείο και με ποιο μέσον».

Στη συνέχεια ο κ. Καμμένος υποστηρίζει ότι «ούτε τον ήξερα τον κ. Παπανδρέου ποτέ, ούτε τον έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου» και ότι οι αγωγές εναντίον του έγιναν «διότι ήθελε να σταματήσει καθ' οιοδήποτε τρόπο εκείνος και οι φίλοι του την διερεύνηση την ποινική αλλά και την κοινοβουλευτική των σκανδάλων των οποίων πιθανώς να έχουν διαπράξει ή φέρεται να έχουν διαπράξει».

H κατάθεση του μάρτυρα

Νωρίτερα είχε εξετασθεί ο Κυριάκος Τόμπρας ως μάρτυρας υπεράσπισης του κ. Καμμένου.

Ο κ. Τόμπρας υποστηρίζει ότι «ο κ. Καμμένος πότε δεν έβλαψε την τιμή και την υπόληψη του κ. Ανδρέα Παπανδρέου διότι ποτέ δεν αναφέρθηκε εις βάρος του καταφατικά. Εγώ δεν έχω διαβάσει ποτέ μία δήλωση του κ. Καμμένου, του κ. Καμμένου, όμως,όχι την είπε το τάδε σάιτ και λέω είναι του Καμμένου, μία δήλωση του κ. Καμμένου εγώ δεν έχω διαβάσει ποτέ που να λέει ο Ανδρέας Παπανδρέου είναι απατεώνας, ο Ανδρέας Παπανδρέου έκανε αυτό, τον κατηγορεί για εκείνο. Όχι.

«Ο κ. Καμμένος», συνεχίζει ο κ. Τόμπρας, «έκανε ερωτήσεις κοινοβουλευτικού ελέγχου, εξαιτίας των ερωτήσεων του κάποια θέματα έφερε στο φως και πήρανε δημοσιότητα και η δημοσιότητα δημιούργησε πρωτοσέλιδα και τα πρωτοσέλιδα δημιουργήσανε αναρτήσεις στα σάιτ αλλά αυτά δεν είναι του Καμμένου».

Τι υποστηρίζει ο Αντρίκος Παπανδρέου

Στη συνέχεια ο πρόεδρος το δικαστηρίου ενημερώνει τον κ. Παπανδρέου ότι ο κ. Καμμένος«θεωρεί ότι δεν σας έχει υβρίσει, δεν έχει διάθεση, δεν εστράφη, δηλαδή, εναντίον σας». Ο Αντρίκος Παπανδρέου τόνισε ότι «ο κ. Καμμένος με έχει χρωματίσει επαλειμμένα ως δεδομένο, ως οικονομικό εγκληματία, ως άτομο το οποίο συμμετέχω σε μια οικογένεια κόζα νόστρα, με έχει φωτογραφήσει σαν να εμπλέκομαι σε μια ιστορία κερδοσκοπίας εις βάρος της χώρας».

Ο κ. Παπανδρέου τόνισε ότι «μου κάνει εξαιρετική εντύπωση ότι τώρα, σήμερα λέει ότι δεν έχει στραφεί εναντίον μου. Εγώ αν θεωρώ δεδομένο βλέποντας αυτά που έχω διαβάσει και έχω ακούσει στις τηλεοράσεις ότι έχει δείξει ακριβώς εμένα πολύ συγκεκριμένα με συγκεκριμένες κατηγορίες. Δεν είναι απλώς υπαινιγμοί είναι κατηγορίες».

Ο Αντρίκος Παπανδρέου επανέλαβε ότι «με έχει πει, είμαι βέβαιος ότι με έχει πει λαμόγιο, έχει πει ότι συμμετέχω σε εσωτερική πληροφόρηση που παρέχω σε ξένους επενδυτές εις βάρος της χώρας».

Διαβάστε πατώντας εδώ και εδώ για να διαβάσετε τα πρακτικά της δίκης. Στα πρακτικά από τη σελίδα 31 έως και 43 καταθέτει ο μάρτυρας υπεράσπισης του Πάνου Καμμένου, Κυριάκος Τόμπρας. Στις σελίδες 44 έως και 47 καταθέτει ο εναγόμενος Πάνος Καμμένος και στις σελίδες 48 έως και 50 ο μηνυτής Αντρικός Παπανδρέου.


Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ πλήρωσε 30.000 ευρώ πρόστιμο. Παράλληλα του απαγορεύτηκε να αναφέρεται στο όνομα του Αντρίκου Παπανδρέου, ενώ κάθε φορά που θα αναφέρεται σε αυτό θα πληρώνει 500 ευρώ πρόστιμο.

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια

  1. Πανο!!
    Πρεπει να μας προστατευσεις απο τη νεα προδοσια Σαμαρα!!

    Ιδρυει εταιρια Υδρογονανθρακων και οχι ειταιρια Υδατανθρακων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hendrik Papandrew

    Παντε να γαμηθειτε ολοι σας, αλλοδαποι αλητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ αποφασισε, οτι καθε φορα ΠΟΥ Ο ΠΑΝΟΣ θα αναφερει την λεξη ΛΑΜΟΓΙΟ, ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 500 ΕΥΡΩ.

    Χα-χα--χα-χα

    οχι, δεν ειναι δυνατον.

    ΠΑΝΟ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΜΙΚΑΖΕ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.

    Για ελευθερη αναφορα της ΛΕΞΗΣ ΛΑΜΟΓΙΟ.

    ΚΑΤΩ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου