καταγγελία

Τασία Γ.   
Τήν 13-11-2012 επισκέφθηκα τήν οφθαλμίατρο στό Ι.Κ.Α Δάφνης διά τήν επίβλεψη τών ματιών μου,καί ιατρικώς μού επιβλήθηκε νά φορώ 2 ζευγάρια γυαλιά (επαφής ,καί αποστάσεως) .
Σύμφωνα μέ τήν ιατρική μου περίθαλψη .καί αφού πλήρωσα τά γυαλιά κατόπιν συνταγής ιατρού ,επήγα στό Ι.Κ.Α  Δάφνης τήν 26-11-2012 νά καταθέσω τά χαρτιά μου (καθώς είμαι ασφαλισμένη στό όνομα τού συζύγου μου) διά νά πάρω πίσω τό ποσό πού οφείλεται από τό Ι.Κ.Α .όταν εκείνοι μού είπαν πώ........
ς μετά 3μήνες θά κατατεθούν τά χρήματα στόν τραπεζικό μου λογαριασμό.
Από τότε έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες ,καί τό Ι.Κ.Α δέν έχει καταθέσει τό ποσό πού πλήρωσα ,πού σημειωτέον είμαι άνεργη κι εγώ καί ό σύζυγός μου.
Παρακαλώ ή καταγγελία νά σταλεί στά ανώτατα ευρωπα ικά Δικαστήρια ,διά τήν επίλυση τού θέματος ,καί τήν τιμωρία τών υπαιτείων.