Παραίτηση Δημάδη από τον ΣΚΑΙ με βολές

1
Από σήμερα Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου του 2012, θα ήθελα να σας ανακοινώσω την διακοπή της συνεργασίας μας και την παραίτησή μου από τα καθήκοντά του ανταποκριτή στις Βρυξέλλες για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Θεωρώ ότι θα ήταν λάθος μου να τροφοδοτώ, παραμενοντας στην θέση μου, νοοτροπίες και αντιλήψεις που οδήγησαν τον χώρο της...........
ενημερωσης στη σημερινή κρίση, την οποία πληρώνει ολοκληρωτικα η δική μου γενιά. 



Πιστεύω ότι άσκησα τα καθηκοντα μου με συνέπεια, εντιμότητα και πάθος σε μία περίοδο που ο σταθμός είχε το "στοίχημα ποιότητας" σε πρώτη προτεραιότητα. Αυτη την προτεραιοτητα της ποιοτητας στην ενημέρωση, που διεκδικούμε όσοι από τη νεα γενια των συναδέλφων μου επιλέξαμε συνειδητά με σπουδές και εξειδικεύσεις να υπηρετήσουμε την δημοσιογραφία, θα συνεχισω να πρεσβεύω με οποιοδήποτε κόστος. Γνωρίζω ότι στις μέρες μας η ανεργία περισσεύει στον κλάδο των Μέσων Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Αλίμονο όμως, αν μπροστά στον φόβο της ανεργίας, ειδικά εμείς οι νέοι άνθρωποι φθάσουμε στο σημείο να ξεπουλήσουμε την προσωπική υπερηφάνεια και την επαγγελματική αξιοπρέπειά μας. 



Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου στον ΣΚΑΪ για τις καλές αλλά και δύσκολες στιγμές, που περάσαμε μαζί. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους Γιώργο Λαμπράκο και Ανδρέα Μπούσιο για όσο διάστημα υπηρέτησαν στην διεύθυνση ειδήσεων του σταθμού και είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί τους. Καθώς επίσης ευχαριστώ και την διοίκηση του σταθμού που μου εμπιστεύτηκε την θέση του ανταποκριτή από την Ουάσινγκτον, για το ρεπορτάζ από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την Ελλάδα. 



Φιλικά

Θάνος Δημάδης
Δημοσιογράφος- Μέλος ΕΣΗΕΑ

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια
  1. Μα παιδι μου ευχαριστεις συναδελφους και το καταλαβαινω.Τη διοικιση γιατι την ευχαριστεις?Εφυγεςκαι μπραβο σου,απο αξιοπρεπεια. Την αξιοπρεπεια σε τετοιες θεσειςποιος τηχαλαει αν οχι οιδιοικισεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου