Ο Ασάνζ προαναγγέλλει δημοσίευση εγγράφων που θα κάνουν πάταγο

0
Σαν άλλος... ηγέτης εμφανίστηκε ο Τζούλιαν Ασάνζ στο μπαλκόνι της πρεσβείας του Ισημερινού για να αποστείλει Χριστουγεννιάτικο μήνυμα, αλλά και να στείλει προειδοποίηση προς πολλούς για νέες αποκαλύψεις εγγράφων που «θα ταράξουν τα νερά»...
Η ιστοσελίδα WikiLeaks, η οποία ειδικεύεται στην αποκάλυψη μυστικών εκθέσεων, θα δημοσιεύσει ένα εκατομμύριο έγγραφα το 2013, δήλωσε απόψε ο ιδρυτής της Τζούλιαν Ασανζ στην ομιλία του από το μπαλκόνι της πρεσβείας του Ισημερινού στο Λονδίνο, όπου έχει καταφύγει εδώ και έξι μήνες.
«Το επόμενο έτος θα είναι επίσης όσο γεμάτο ήταν και το το 2012. Το Wikileaks ετοιμάζεται να δημοσιεύσει ένα εκατομμύριο έγγραφα, έγγραφα που αφορούν όλες τις χώρες του κόσμου», δήλωσε ο Ασάνζ σε μαχητικό τόνο, σε περίπου εκατό οπαδούς του και άλλους τόσους δημοσιογράφους.

Ο 41χρονος Αυστραλός ευχαρίστησε την κυβέρνηση του Ισημερινού, που του έχει χορηγήσει πολιτικό άσυλο, για την "ασφαλή" παραμονή του μέσα στο κτίριο.

«Ενώ η ελευθερία μου είναι περιορισμένη, είμαι ακόμα σε θέση να εργάζομαι και να επικοινωνώ, σε αντίθεση με τους 232 δημοσιογράφους που βρίσκονται στη φυλακή απόψε», δήλωσε ο Ασανζ στους υποστηρικτές σε μια 15λεπτη ομιλία.

«Πριν από έξι μήνες μπήκα σε αυτό το κτίριο. Έχει γίνει το σπίτι μου, το γραφείο μου και το καταφύγιο μου. Χάρη στη στάση αρχών της κυβέρνησης του Ισημερινού και την υποστήριξη του λαού του, είμαι ασφαλής σε αυτήν την πρεσβεία, αλλά και ασφαλής να μιλήσω από αυτήν την πρεσβεία», δήλωσε ο Ασάνζ.

«Πάντως, η πόρτα είναι ανοιχτή, και η πόρτα ήταν πάντα ανοιχτή, για όποιον επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τις καθιερωμένες διαδικασίες για να μιλήσει σε μένα ή να εγγυηθεί την ασφαλή διέλευση μου», τόνισε.

Ο Ασάνζ κατηγόρησε την Ουάσινγκτον για «παρέμβαση στην οικονομία»του Ισημερινού και «παρέμβαση. στις προεδρικές εκλογές, το Φεβρουάριο του 2013, στη χώρα αυτή της Λατινικής Αμερικής.

«Η αληθινή δημοκρατία δεν είναι στο Λευκό Οίκο, η πραγματική δημοκρατία είναι η αντίσταση των ανθρώπων που είναι οπλισμένοι με την αλήθεια ενάντια στα ψέματα, από την πλατεία Ταχρίρ έως στο Λονδίνο», τόνισε και τέλειωσε την ομιλία του υψώνοντας τη γροθιά του στον αέρα.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)