ΚΑΠΗΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ

23
 Γράφει η Ολγα Γεριτσίδου

Έχοντας ολοκληρώσει τον φόρο τιμής στους ήρωες του Πολυτεχνείου που είχα ανακοινώσει ότι θα έδινα και προς τον πατέρα μου και προς κάθε άλλο συνέλληνα αγωνιστή, πεσόντα ή μη, ο οποίος θυσίασε την ζωή του ή μέρος από την ζωή του υπέρ της Πατρίδας μας και για την δυνατότητα να ζούμε ως Άνθρωποι και όχι ως σέρφοι στην ίδια μας την Χώρα, ανήμερα την 17η Νοεμβρίου 2011 διαπίστωσα τα εξής :

Σε όλη μου την πορεία με τα πόδια από το Ν. Ηράκλειο έως το πολυτεχνείο δεν υπήρξε ίχνος αστυνομικής παρουσίας. Ούτε επί της Πατησίων ούτε γύρω από το Πολυτεχνείο και βεβαίως ούτε και μέσα στο πολυτεχνείο δεν υπήρχε ούτε ένας αστυνομικός. Η αστυνομική δύναμη ήταν μακριά από το πολυτεχνείο, σε σταθμούς τραίνου, φυλάσσοντας τράπεζες και πιθανότατα εκεί που θα ελάμβανε χώρα η γνωστή παράσταση της πορείας – επεισοδίων – προσαγωγών που προβλέπει το … ‘πρωτόκολλο’ των ‘αντιστασιακών’ θεαμάτων που επιτρέπει και ανέκαθεν επέτρεπε το καθεστώς της .......
δήθεν μεταπολίτευσης.

Φτάνοντας στο πολυτεχνείο με τις Ελληνικές μας Σημαίες διαπίστωσα ένα από τα πιο θλιβερά και ταυτόχρονα ασεβή θεάματα που αποδεικνύουν το πόσο οι συγκεκριμένοι πεσόντες και η συγκεκριμένη επέτειος κακοποιούνται και κακοποιείται διότι απλούστατα ακόμα στην εξουσία είναι ακριβώς αυτοί που η επέτειος αυτή απειλεί : το πολυτεχνείο δεν ήταν το περήφανο κτίριο που όφειλε να είναι ούτε επεδείκνυε το δέος που φαίνεται στις φωτογραφίες της εποχής του 1973, περιζωσμένο γαλανόλευκες και συνθήματα ουσίας για την καθημερινότητα του συνόλου των Πολιτών που δεν ήταν λαμόγια ή εγκάθετοι ή υποστηρικτές του κόμματος ( εκείνη την εποχή αντί ‘κόμμα’ ονομαζόταν ‘επανάστασις’ ). Αντιθέτως, όταν πήγαμε εκεί την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου του 2011 το πολυτεχνείο ήταν ένας θλιβερός καραγκιόζ μπερντές, ένα κατακόκκινο μαγαζάκι μάλλον του ΚΚΕ βουλής και των διαφόρων παρελκομένων του και σίγουρα τίποτε άλλο. Παντού τραπεζάκια – πάγκοι που πουλούσαν βιβλία των εκδόσεων υπό την αιγίδα του ΚΚΕ, πανηγύρι με Ριζοσπάστη και ούτε μία Ελληνική Σημαία για δείγμα, παρ’ όλο που η επίσημη σημαία του Πολυτεχνείου δεν είναι το σφυροδρέπανο ούτε είναι κόκκινη ή πράσινη ή μπλέ ή πορτοκαλί/κίτρινη ή μαύρη.

Τα κόμματα της δήθεν αριστεράς χυδαία μετέτρεψαν και έχουν προσπαθήσει να ταυτίσουν το Πολυτεχνείο με την όποια δική τους κομματική ρητορική, αποκρύπτοντας επιμελώς ότι τις μέρες τις κρίσιμες που έπεφταν οι σφαίρες και δούλευαν τα κλόμπς της αστυνομίας δεν υπήρχε κομματική ταυτότητα, υπήρχαν μόνο φασίστες – χουντικοί εναντίον Ελλήνων ( γιατί άραγε κανείς δεν αναφέρει ότι ένα από τα συνθήματα του 1973 ήταν « η Γή των Ελλήνων ανήκει στους Έλληνες», σύνθημα που υφάρπαξε ο μέγας λαοπλάνος και προδότης των στόχων και απαιτήσεων του Λαού ανδρέας παπανδρέου ; ).

Με τον ίδιο χυδαίο τρόπο βέβαια κάθε κόμμα προσπαθεί να υφαρπάξει κατορθώματα και ένδοξες σελίδες του Ελληνισμού, όπως το Έπος του 1940 το έχουν ‘καπαρώσει’ οι δεξιοί και ακροδεξιοί φασίστες- χουντικοί τύπου καρατζαφέρη και χρυσής αυγής και διαφόρων ‘μπλέ’ νεοδημοκρατών σε σημείο που εάν μπορούσαν θα απαγόρευαν σε κάθε μη φασίστα, μη χουντικό Έλληνα να κρατάει την ίδια του την Σημαία. Και ας μη ξεχνούμε ότι έχει δείξει τον ‘πατριωτισμό’ του ο ‘υπερέλληνας’ καρατζαφέρης με την υπογραφή του μνημονίου και την τωρινή στήριξη μίας χούντας ( κυβερνήσεις παπανδρέου – παπαδήμου – σαμαρά ) οι οποίες εκτός από εξοντωτικές για τους ίδιους τους Έλληνες σε επίπεδο γενοκτονίας είναι και εντελώς προδοτικές και μειοδοτικές σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής.

Μπαίνοντας με την Ελληνική Σημαία στον προαύλιο χώρο του Πολυτεχνείου, εγώ και η κόρη μου φέραμε τις πρώτες και ουσιαστικά μόνες Ελληνικές Σημαίες στον χώρο, ανάμεσα σε μουδιασμένα φοιτητάκια και κομματικούς καθοδηγητές που τα επέβλεπαν. Η κόρη μου έδεσε την Σημαία Ξηράς που κρατούσε στο κατά προσέγγιση ίδιο σημείο όπου υπήρχε το 1973 Ελληνική Σημαία Ξηράς στην μαρμάρινη σκάλα του πολυτεχνείου και έμεινε εκεί για να βεβαιωθεί ότι δεν θα επιχειρούσε να την ξεκρεμάσει κανείς μαζί με άλλον συνέλληνα. Εγώ στάθηκα δίπλα στο μνημείο ( το μνημείο αυτό που επίτηδες δεν αναγράφει όχι μόνο τα ονόματα αλλά ούτε καν την επέτειο ) και εκεί είχα την εξής εμπειρία, την τόσο δυστυχώς κλασική για το πώς μεταχειρίζονται τους πραγματικούς Έλληνες τα ελληνόφωνα καθάρματα που υφαρπάζουν κάθε φορά την εξουσία με το έτσι θέλω : δύο άνθρωποι εμφανώς συντετριμμένοι με ώμους σκυφτούς και μάτια κόκκινα από τα κλάμα, σαν δύο φορές θύματα που μετά το πρώτο έγκλημα εις βάρος τους τούς κλέβεται και η δικαίωση, με πλησίασαν και μου είπαν χαμηλόφωνα σαν να φοβόταν επίθεση πού στέκονταν την ημέρα της εισβολής των τάνκς στο Πολυτεχνείο και πόσο ακόμα τους στοιχειώνει το τι είδαν εκείνη την νύχτα και το τί έπαθαν μετά : το πόσο έχουν οδηγηθεί στην απελπισία επειδή έχουμε οδηγηθεί σε κατάσταση ίδια και χειρότερη από εκείνη ενάντια στην οποία αγωνίστηκαν.  Επειδή κρατούσα την Ελληνική Σημαία και είχε επάνω της με γαλανά γράμματα γραμμένο το 120 Σ με πλησίασαν, μου είπαν, και έφεραν και τα εγγόνια τους να φωτογραφηθούν κρατώντας αυτή την Σημαία με τα χεράκια τους μπροστά στο μνημείο.

Δεν πλησίασαν ούτε κομματικά τραπεζάκια, δεν κρατούσαν καμμία κομματική σημαία ή φυλλάδιο, ήταν μόνο Έλληνες με πίκρα και απελπισία στην ψυχή και ζήτησαν να πάρουν λίγη ελπίδα από το μόνο Σύμβολο που βρήκαν μέσα σε όλο εκείνο το πανηγύρι να εκφράζει τα συναισθήματα τους και την δίψα τους για την Ελλάδα μας : την Ελληνική Σημαία και το 120 Σ, το μόνο άρθρο που επιτάσσει τον Λαό να αντιστέκεται όταν του παίρνουν την εξουσία από τα χέρια του, αυτό δηλαδή που πραγματικά σημαίνει το Πολυτεχνείο και που αγωνίζονται λυσσαλέα σχεδόν 40 χρόνια να θάψουν κάτω από τόνους κόκκινων και πράσινων σημαιών ( ας μη ξεχνάμε ότι το Πολυτεχνείο την δεκαετία του 1980 δεν ήταν μαγαζάκι της κόκκινης δήθεν αριστεράς αλλά του ΠΑΣΟΚ, του δήθεν σοσιαλισμού ). Το ίδιο μήνυμα – επιταγή που συμβόλιζε το 1-1-4 και το ίδιο για το οποίο έγραψε Θούριο ο Ρήγας Φεραίος.

Ένα πράγμα θετικό έχει δείξει η χούντα / κατοχή του 2009 μέχρι σήμερα : κανένα απολύτως κόμμα δεν είναι τίποτε άλλο από ένα μαγαζάκι υφαρπαγής της εξουσίας του Ελληνικού Λαού μέσω απάτης και κοροϊδίας. Κανένα κόμμα δεν έχει τολμήσει να ρίξει την χούντα που περνάμε τώρα διότι κάθε ένα τους είναι μέρος της. Μόνο ο Λαός έδειξε την θέληση του για επαναφορά της Εθνικής Κυριαρχίας, της Δικαιοσύνης και της Εξουσίας στα χέρια του, κατ’ αρχάς με την 28η Οκτωβρίου 2011 και κατά δεύτερον με το ότι εξαφανίστηκαν οι πολιτικοί και οι κυβερνητικοί την επίμαχη ημέρα της 17ης Νοεμβρίου 2011 από τον χώρο του πολυτεχνείου ( που μέχρι πέρυσι μονοπωλούσαν και καπηλευόταν ) για να μην υποστούν τον ίδιο διωγμό και διαπόμπευση που υπέστησαν την 28η Οκτωβρίου. Και οι φοβούμενοι την οργή του Λαού εξαφανισμένοι κυβερνητικοί πήραν μαζί και τους πραιτωριανούς τους ( ΜΑΤ/ ΕΛ.ΑΣ. ), τους οποίους και έστησαν εκεί που ήταν σίγουροι ότι οι τύποις ‘αντιστασιακοί’ ( κομματικές τους νεολαίες και άλλοι εγκάθετοι και αγορασμένοι που θα έλεγχαν κάθε έναν που ειλικρινά θέλησε να διαδηλώσει στην καθιερωμένη πορεία ) θα έπαιζαν το γνωστό θεατράκι των ‘επεισοδίων’.

Αλλά ας έχουμε πάντα υπ’ όψιν ότι κάθε επέτειος τιμής Ηρώων του Πολυτεχνείου ( και κάθε Ήρωα της Ιστορίας μας ) όπου ο παρείσακτος είναι ο Ήρωας που δήθεν τιμούν αποτελεί επιβεβαίωση ότι το καθεστώς το οποίο απείλησε και / ή πολέμησε ο Ήρωας αυτός παραμένει ακόμα στην εξουσία και πρέπει πάραυτα να γκρεμιστεί.

Άραγε στην επέτειο του Γοργοποτάμου που έρχεται τώρα, ποιοι και πόσοι και πώς θα την τιμήσουν ;

Δημοσίευση σχολίου

23Σχόλια
  1. ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΕΘΑΝΑΝ.

    ΖΗΤΩ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ!

    ΖΗΤΩ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

    ΖΗΤΩ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗΣ!

    Συγκλονιστική όπως πάντα κ. Όλγα. ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    http://www.youtube.com/watch?v=7Zc3EBrwJwI&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διόρθωση: ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΕΑΤΡΟ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ-ΚΚΕ ΥΣΤΕΡΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κα Ολγα μπραβο για το θαρρος και την παρρησια σας . Με εκφραζετε 100%

    Στον ανων 5:55
    Ουστ ελεεινο κομματοσκυλο. Τιποτε δεν καταλαβαινετε πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!!
    ΜΠΡΑΒΟ κ ΓΕΡΙΤΣΙΔΟΥ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ: Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΚΑΘΕ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ. Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ, ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η επέτειος του Πολυτεχνείου παραμένει χρήσιμη, ως λιτανεία βολικών μύθων για την μεταπολίτευση, ως εκμετάλλευση από τα κόμματα, ως δεκανίκι υπάρξεως ορισμένων, ως κομματική δεξαμενή άγρας οπαδών, ως σκαλοπάτι κομματικής επιβιώσεως, ως ο μύθος των μύθων….
    Δεν είναι γιορτή αυτή, όταν όλη την τελετουργία την επιβάλλει και την οργανώνει μονομερώς πάντα η ίδια φοιτητική παράταξη, όταν την σημαία του Πολυτεχνείου την κατακρατεί ετσιθελικά η νεολαία του ΠΑΣΟΚ, όταν ακούγεται η μονομέρεια της ξύλινης γλώσσας, η προπαγάνδα, τα ψευδή γεγονότα και εν μέσω ύβρεων καίγεται και η Ελληνική πρωτεύουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυρία Όλγα,
    κατ΄ αρχήν εύγε γιά μία φορά ακόμη!!!

    Θά ήθελα όμως νά διαφωνήσω σχετικά μέ τίς αναφορές σας,γιά τήν παρουσία ή μή τών ΓΑΠΟ-ΚΥΠΑΤΖΗΔΩΝ-ΨΥΧΟ-ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΩΝ,στούς δρόμους τής Αθήνας.
    Επειδή έκανα στίς 17/11 πεζή πολλές φορές σχεδόν τήν διαδρομή ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-ΣΤΑΔΙΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ καί τανάπαλι,σάς πληροφορώ ότι διέκρινα τόσους ΚΥΠΑΤΖήδες μέ τούς πομπούς μέσα στά μπουφάν τους,πού πιστεύω ότι ούτε καί τά πιό σκληρά φασιστικά καθεστώτα ήταν δυνατόν νά ενεργοποιήσουν.
    Μόνον έξω από τήν Μ.Β.,στήν γωνία,διέκρινα 6 (γκρούπ) μέ πολιτικά (σκουφιά,σκουλαρίκια,κουλτουριάρικα μούσια,τζήν αλητέ κ.λ.π.) καί εντυπωσιάσθηκα τόσο πολύ,πού αμέσως επικοινώνησα τλφ μέ φίλο μου καί τού περιέγραφα τίς εικόνες (κυπατζήδες),μέ δυνατή φωνή,αγνοώντας τους,άν καί ένας εξ αυτών περνούσε συνέχεια από δίπλα μου καί ""έστηνε αυτί"" γιά νά ακούση!!!!

    Σέ διαβεβαιώ,ότι οί 6 τουλάχιστον στούς 10,πού κυκλοφορούσαν στούς κεντρικούς δρόμους,ήσαν κωλόμπατσοι ρουφιάνοι κυπατζήδες,εκτός φυσικά τών ψυχασθενών ΓΑΠΟΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΩΝ ΜΑΤατζήδων,πού ούτε ό ΚΙΜ ΙΛ ΣΟΥΝΓΚ στήν Β.Κορέα,θά ήταν δυνατόν νά ενεργοποιήσει!!!!

    Θά πρέπει νά αντιληφθή ό ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ,ότι έχουμε πλέον εδώ καί δύο χρόνια ΜΙΑ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΓΑΠΕΙΟ ΧΟΥΝΤΑ καί κάποια στιγμή (σήμερα,αύριο,μεθαύριο...) θά πρέπει νά δημιουργήση το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ,τήν δική του ΕΞΕΓΕΡΣΗ καί όχι μόνον νά φωνάζει σάν σύνθημα,""Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ 1973"",στίς ήπιες συγκεντρώσεις-διαμαρτυρίες τών ""ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ""!!!

    Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΓΥΡΩ ΣΑΣ κ.ΌΛγα!!!!
    Δέν ακούτε άραγε τά ΓΑΠΕΙΑ ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυρία Γεριτσίδου σας χαιρετώ,



    Ίσως μπορέσω να σας δώσω μία απάντηση στους συλλογισμούς σας με το ερώτημα: γιατί να υπάρχουν αστυνομικοί και ΜΑΤ στον χώρο του Πολυτεχνείου; Μα είχαν εξασφαλισμένη την υποστήριξη του ΚΚΕ για την μη ύπαρξη επεισοδίων στους χώρους.

    Εγώ, από το πρωί γύρισα στο Κέντρο της Αθήνας και αυτό που αποκόμισα ήταν πλήρως απογοητευτικό. Επειδή ΟΥΔΕΠΟΤΕ πίστεψα στο θέμα «Πολυτεχνείο» και τούτο για καθαρά δικούς μου ιδεολογικούς λόγους και ειδικά επειδή έχω ασχοληθεί επισταμένως με το θέμα κατά το παρελθόν, εξ ου και η θέση μου αυτή, και μη επιτρέποντας στον εαυτό μου να δώσει εύσημα σε κάθε Λαλιώτη, κάθε Δαμανάκη, κάθε Παπουτσή σε κάθε ΔΗΘΕΝ και κάθε όργανο της θυγατέρας του Μοσέ Νταγιάν που αλώνιζε τις ημέρες εκείνες τους χώρους του Πολυτεχνείου, ευελπιστώντας ότι η «ημέρα» αυτή προσφερόταν για κάποια ένδειξη αντίστασης για τα τεκταινόμενα, περιδιάβασα τους άδειους δρόμους από το Πεδίο του Άρεως μέχρι την Αμερικανική Πρεσβεία συναντώντας στο δρόμο μου τους «διαδηλωτές» με τα κομματικά σημαιάκια τους ο καθ’ ένας, με τα σημαιάκια τους αυτά που θα γίνουν τα σάβανα τόσο τα δικά τους όσο και του Ελληνισμού.

    Ο Έλληνας συμβιβάστηκε άλλη μια φορά με τους δυνάστες του. Τίποτε δεν είναι τυχαίο στο τόπο τούτο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Ελληνισμός έμεινε τετρακόσια χρόνια υπόδουλος των Μογγόλων με τη ρήση: «Σφάξε με Αγά μου ν’ αγιάσω». Δεν είναι τυχαίο ότι ο Τούρκος ασελγούσε στα σώματα των θυγατέρων, των μανάδων, των αδελφών και των γυναικών τους μπροστά τα μάτια του Έλληνα και αυτός έκανε ότι δεν έβλεπε. Δεν είναι τυχαίο ότι μιλάνε οι σημερινοί Αγάδες για σκλαβιά απροσδιόριστων χρόνων και ένας ολόκληρος Λαός μένει ατάραχος θέτοντας ο ίδιος την θηλιά στον λαιμό του. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

    Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η Γή που γέννησε τους μεγαλύτερους ηγήτορες όλων των επιπέδων ότι έχει γεννήσει και τους περισσότερους προδότες. Δεν είναι τυχαίο ότι ένα ουσιαστικό «Εφιάλτης» το μετέτρεψε σε επίθετο από ντροπή.

    Την 17η Νοεμβρίου 2011 διαπίστωσα άλλη μία φορά ότι τα χρόνια μου αναλώθηκαν με λάθος ανθρώπους. Μιά ξεθυμασμένη και άπραγη, μια αποχαυνωμένη ελληνική κοινωνία, παρακολουθεί την επέλευση του γδαρσίματος του τομαριού της από το απανωτό «κούρεμα» ακολουθώντας την πορεία ενός «οδικού χάρτη» που χωρίς πυξίδα οδηγεί την χώρα στην άβυσσο του επαχθούς μνημονίου και της κυβέρνησης που επιχειρεί να υλοποιήσει τις αποικιοκρατικές συμβάσεις που συντάχθηκαν υπό τους νεοοθωμανικούς προσανατολισμούς της. Και ο Λαός ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ προσμένοντας το τέλος του!!!

    Μας ξεπέρασαν σε αγώνες και αυτοί που ζούν ακόμη στις λάσπες της Αφρικής και εμείς ροχαλίζουμε αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια. Το επόμενο βήμα των Αγάδων θα είναι η επιλογή των κοριτσιών, των αγοριών, των μανάδων, των πατεράδων, των γυναικών, του Λαού γενικώς για το κρεβάτι της ηδονής τους. Αυτό είναι ο ΕΛΛΗΝΑΣ;

    Ο εφιάλτης κρατάει πύρινο δρεπάνι κροταλίζοντας χλευαστικά τ’ άσαρκα σαγόνια του κι από το πέλαγος της ζωής ακούγονται ιαχές απόγνωσης, αλαλαγμοί και θρήνος πολύς γιατί το μήνυμα του χαμού φθάνει απειλητικό και το σκάφος εκπέμπει σήμα απελπισμού: S.O.S. καταποντιζόμαστε αύτανδροι και το Έθνος χάνεται! S.O.S. το Έθνος χάνεται!!!! χάνεται!!!! χάνεται!!!!

    Κι εγώ που ακόμα ελπίζω;

    Με εκτίμηση, σας χαιρετώ

    Ο.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ 2:28,

    Κατ’ αρχάς, η συμβολή σας είναι πολύ χρήσιμη σε αυτές τις σε γενικές γραμμές σωστές πληροφορίες. Θέλω μόνο να σας επιστήσω την προσοχή στο εξής σημείο που εγώ θέλησα να κάνω στο άρθρο μου : όταν μίλησα για πραιτωριανούς εννοούσα τους επίσημους ένστολους, πάνοπλους ΜΑΤατζήδες και ένστολους αστυνομικούς διαφόρων σωμάτων και μόνο. Αυτούς δηλαδή που σε μία μαγνητοσκόπηση αποτελούν την επίσημη υπογραφή – σφραγίδα της παρουσίας της εξουσίας / καταστολής παγκοσμίως. Οι ΚΥΠατζήδες και αστυνομικοί με πολιτικά βεβαίως και υπήρχαν αλλά δεν είναι αυτοί που θα φανούν άμεσα ακόμα και σε έναν άσχετο παρατηρητή ως δάκτυλοι και μέσα επιβολής του καθεστώτος.

    Το γεγονός ότι εξαναγκάστηκε να μεταμφιέσει την αστυνόμευση ώστε να φαίνεται ότι το Πολυτεχνείο και η επέτειος του δεν αστυνομοκρατείται δείχνει πόσο μηδενική είναι η ανοχή του Ελληνικού Λαού σε ο,τιδήποτε συμβολίζει την παρείσφρηση του καθεστώτος σε ο,τιδήποτε συμβολίζει ή γιορτάζει αντικαθεστωτικές τοποθετήσεις και ενέργειες.

    Από εκεί και πέρα, τόσο στα άλλα μέρη που έχω ήδη περιγράψει στο άρθρο όσο και σε ευρύτερα σημεία της Αθήνας σαφώς η παρουσία της αστυνομίας και των ΜΑΤ ήταν εντονότατη. Όχι όμως εκεί που και ξένα δίκτυα θα μπορούσαν να δείξουν και με εικόνες την ύπαρξη της νέας – χούντας στην Ελλάδα, παρά απλώς να αναμασήσουν μία ακόμα περίπτωση τριβής ανάμεσα σε αστυνομία και ‘αριστεροαναρχικούς’, αυτούς δηλαδή που και εσείς υποδείξατε ως μεταμφιεσμένους αστυνόμους και ΚΥΠατζήδες.

    Όσο για το τί βλέπω γύρω μου, την χούντα με τα γάπεια εμβατήρια την είχα και καταγγείλλει δημοσίως από το 2009. Αυτό όμως το οποίο δεν παρατηρείται μέχρι στιγμής είναι και ο επιπλέον μισθοφορικός στρατός αλλοδαπών που υπήρχε και αυτός μεταμφιεσμένος στην περιοχή του πολυτεχνείου ως πλανόδιοι μικροπωλητές ‘λαθρό’ οι οποίοι όμως δεν πουλούσαν τίποτα ούτε είχαν εμπόρευμα, ήταν όμως σε αναμονή σε πηγαδάκια στον πεζόδρομου δίπλα στο πολυτεχνείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Ο.Τ.,

    Εκτιμώ πολύ την κοινοποίηση των σκέψεων και των συναισθημάτων σας διότι τα αυτά μοιράζονται μαζί σας πολλοί συνέλληνες, και μου δίνετε την ευκαιρία να απαντήσω σε αυτά και να δώσω μία τοποθέτηση που πιστεύω ότι ήδη θα αλλάξει και την εικόνα που έχετε αλλά και τον τρόπο αντίδρασης.

    Η όλη εξέγερση του Πολυτεχνείου, ο τρόπος εορτασμού της, ο τρόπος καταγραφής της και κυρίως το σε χυδαίο επίπεδο εύρος εκμετάλλευσης της από άτομα εμφανώς και / ή συμπεριφορικώς εντελώς άσχετα και ενάντια με αυτήν την έχει στρεβλώσει και υπονομεύσει σε τεράστιο βαθμό, οπότε πρίν να μπορέσουμε να θέσουμε το πλαίσιο για την μελέτη της, το εύρος των γεγονότων που θα πρέπει να συμπεριληφθούν σε αυτήν, τον ορισμό των γεγονότων που ΔΕΝ πρέπει να συμπεριληφθούν σε αυτήν, δεν μπορούμε αβίαστα και χωρίς υπευθυνότητα να την χαρακτηρίζουμε διότι άθελα μας γινόμαστε και εμείς αρωγοί μιάς προπαγάνδας, είτε φιλοχουντικής με μαύρες αποχρώσεις είτε φιλοχουντικής με κοκκινο-πρασινο-μπλε-πορτοκαλί αποχρώσεις.

    Και το κυριότερο κάνουμε ακόμα μια φορά θύματα όλους τους ειλικρινά συμμετέχοντες σε αυτήν με το να τους χαρακτηρίζουμε είτε κάτι που δεν ήταν ποτέ είτε κάτι το οποίο πολέμησαν και για το οποίο θυσιάστηκαν εν μέρει ή πλήρως ή ακόμα χειρότερα, ιδιαιτέρως για Έλληνες Ήρωες με Ελληνική κουλτούρα, να μην αναγνωρίζουμε καν την ύπαρξη τους κλέβοντας και την υστεροφημία τους : αυτό ακριβώς δηλαδή που κάθε ένας καθεστωτικός επιθυμεί για κάθε έναν εξεγερθέντα.

    Αυτή είναι μία παγίδα που χρησιμοποιείται κατά κόρον όχι μόνο για σημεία της ιστορίας όπως η Εξέγερση του Πολυτεχνείου αλλά και για ολόκληρες περιόδους, ενώ σαφώς δεν διαθέτει το μονοπώλιο σε αυτού τη στρέβλωση η προπαγάνδα που απευθύνεται σε Έλληνες ( από τα μεταπολεμικά τάνκς στης χούντας στο Παρίσι μέχρι την ταυτότητα των Αγωνιστών του 1821 και του πληθυσμού του κρατιδίου των Σκοπίων ή της ταυτότητας του Ουάσινγκτον ως την προσωπικότητα, οικογένεια και κίνητρα του τουλάχιστον, το ίδιο φαινόμενο στρέβλωσης της ιστορίας υπέρ της προπαγάνδας καλά κρατεί διεθνώς ).

    Και αυτό με φέρνει στο θέμα της δήθεν αποχαύνωσης, παθητικότητας και μη αντίδρασης του Ελληνικού Λαού : πρόκειται για ένα επίπεδο προπαγάνδας υποδόριο για να κάνει τον κάθε συνέλληνα αφ’ ενός να αισθάνεται μόνος του και αφ’ ετέρου επειδή αισθάνεται μόνος του να απέχει από κάθε είδος αντίδρασης με την πεποίθηση ότι επειδή είναι μόνος του κάθε είδος αντίδρασης είναι ανώφελο. Όμως, δεν μπορούμε σε καμμία περίπτωση να ισχυριζόμαστε ότι ο Ελληνικός Λαός δεν αντιδράει και δεν αντιστέκεται με βάση τα δεδομένα που επισήμως υπάρχουν : με ιδιαίτερα λεπτομερή προβολή των στόχων και αξιώσεων και δράσεων που ανακοινώνονται από το καθεστώς ΩΣ ΗΔΗ ΤΕΤΕΛΕΣΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ / ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΜΕΝΑ ( κάτι δηλαδή που υποδηλώνει έλλειψη αντίστασης / αντίδρασης από τον Λαό χωρίς όμως ποτέ ευθαρσώς να λέγεται κάτι τέτοιο ), δημοσκοπήσεις με αυθαίρετα ποσοστά η εγκυρότητα των οποίων διαβεβαιώνεται μόνο από αυτούς που έχουν συμφέρον να προβάλλουν ένα προφίλ παθητικότητας του Ελληνικού Λαού και πλήρη φίμωση κάθε ενέργειας που δείχνει το αντίθετο ακόμα και σε σημείο γελοιότητας ( π.χ. ο ισχυρισμός ότι επρόκειτο για λίγες δεκάδες, μετά εκατοντάδες διαδηλωτών στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης της 28ης Οκτωβρίου 2011, ενώ ταυτόχρονα το πλάνο έδειχνε μία λαοθάλασσα κόσμου μέχρι τον ορίζοντα ).

    ( συνεχίζω )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο λόγος που παραθέτω και την φωτογραφία με την Ελληνική Σημαία με το 120 Σ στο άρθρο μου είναι γιατί επιμελώς κόπηκε από κάθε πλάνο που ζωντανά μαγνητοσκοπούσε τις εκδηλώσεις ενώ η άλλη Ελληνική Σημαία που άφησα πάνω στο κεφάλι που έγραφε και αυτή 120 Σ μυστηριωδώς δεν κατεγράφη από καμμία κάμερα που έδειχνε το μνημείο ενώ γύρω μου υπήρχαν πλήθος δημοσιογράφων και ξένων δικτύων. Και πρέπει να σας πώ ότι παρέμεινα εκεί μέχρι το κλείσιμο των πυλών.

    Το θέμα δεν είναι η προβολή του ατόμου μου αλλά η φίμωση κατ’ αρχάς κάθε Ελληνικού συμβόλου που θα μπορούσε να ταυτισθεί με τον εορτασμό αλλά βεβαίως ιδιαιτέρως η αποφυγή κάθε ερεθίσματος με το 120 Σ που παρακινεί τον κόσμο και δηλώνει δημοσίως την θέληση και υποχρέωση για αντίσταση και ανατροπή.

    Εάν άλλος συνέλληνας δεν μου είχε στείλει τις φωτογραφίες αυτές δεν θα είχα απόδειξη των λεγομένων μου εκτός μαρτυρίας της κόρης μου και άλλων αυτόπτων μαρτύρων που θα ήταν αμφίβολο εάν θα μπορούσα να τους βρω καθ’ ότι δεν γνώριζα κανένα.

    Τέλος, θέλω να σας επιστήσω την προσοχή σε κάτι εξαιρετικά σημαντικό στο όλο θέμα του σχολιασμού και παραπόνων κατ’ αγνώστων συνελλήνων μας ότι δεν δρούν και δεν αντιδρούν :

    Αφ’ ενός, δεν μπορούμε να ξέρουμε όταν κάποιος φαίνεται ότι ‘ζεί την ζωή του’ όταν τον προσπερνούμε στον δρόμο ή στην αγορά εάν το ίδιο αυτό άτομο δεν είναι σε διαδικασίες αντίστασης, αυτό-οργάνωσης και γενικής πολεμιότητας εναντίον του καθεστώτος. Δυστυχώς, δεν γράφεται στην πλάτη ή το μέτωπο κανενός εάν αντιστέκεται ή σκύβει το κεφάλι για να ξέρουμε εμείς οι υπόλοιποι εάν ζει την ζωή του παθητικά ή και αυτός με το ίδιο βάρος του παραπόνου της μη αντίστασης των άλλων προσπαθεί και αντιστέκεται.

    Αφ’ ετέρου, αυτό το οποίο πρέπει να αφορά τον κάθε έναν από εμάς είναι όχι το τί κάνει ο δίπλα, αν κάνει και γιατί δεν το κάνει βάσει της δικής μας φαντασίας ή της ατυχίας να έχουμε μόλις συζητήσει είτε με εγκάθετο που διαδίδει το μήνυμα αυτό είτε με άτομο που για οποιονδήποτε λόγο έχει σπάσει και ίσως περιμένει να δεί εμάς και να συνεχίσει, αλλά το τι κάνουμε εμείς και πώς εμείς δεν είμαστε μέρος των ‘παθητικών’ που ‘ζουν την ζωή τους’.

    Ίσως για να πάρετε κουράγιο θα πρέπει να δείτε τί κάνετε εσείς, τι παραπάνω μπορείτε να κάνετε και πώς με το δικό σας παράδειγμα θα δώσετε και σε άλλους την ενέργεια να ακολουθήσουν αντί να υπονομεύετε τον εαυτό σας χάνοντας ορμή επειδή σας δίνεται εσκεμμένα από το καθεστώς η εντύπωση ότι κανείς άλλος δεν την διαθέτει ή δεν ενδιαφέρεται.

    Ας μη ξεχνάμε ότι η μέθοδος της χιονοστιβάδας ξεκινάει με ένα μόνο κομμάτι χιονιού να κατρακυλάει στην πλαγία.

    ( συνεχίζω )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επί της τουρκοκρατίας τώρα οφείλω να τονίσω ορισμένα πράγματα : κατ’ αρχάς δεν ήταν όλα μέλι γάλα από άποψη υποταγής των Ελλήνων μέχρι που μετά από 400 χρόνια βρέθηκαν ένα μάτσο τρελοί που επέφεραν την Επανάσταση του 1821. αντιθέτως υπήρξαν και κατεγραμμένες και μη κατεγραμμένες αιματηρότατες προσπάθειες εξέγερσης ολοένα και κλιμακούμενες, οι οποίες και οδήγησαν εν τέλει στο 1821. Δεν ήταν δηλαδή ούτε παθητικοί ούτε ευχαριστημένοι ούτε παραδομένοι στην μοίρα τους οι Έλληνες. Αυτό εξ άλλου φαίνεται και από το ότι δεν εκτουρκίστηκαν αλλά και ότι υπήρξε σαφής επιδίωξη οι δάκτυλοι της τουρκικής επιβολής να σιγοντάρονται και να στηρίζονται από ελληνόφωνους που παρουσιάζονταν ως Έλληνες και υπονόμευαν καταστάσεις. Η αντίσταση δε του κόσμου στο θέμα της απαίτησης των τούρκων για παιδιά, γυναίκες και άντρες έχουν καταγραφεί στην λαϊκή παράδοση με διάφορους τρόπους ενώ οι πρακτικές όπως π.χ. τα παιδικά αρραβωνιάσματα ήταν ακριβώς για την αντιμετώπιση πολιτικών με τις οποίες οι Έλληνες ουδόλως ήταν σύμφωνοι.

    Τέλος, το «σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω» χρησιμοποιείται πολύ στρεβλά καθ’ ότι δεν υποδηλώνει επιζήτηση του μαρτυρίου αλλά ένδειξη ότι δεν μπορεί το μαρτύριο αν σπάσει την αντίσταση του ατόμου διότι το άτομο αυτό εκτιμάει περισσότερο την υστεροφημία του και την μεταθανάτιο κατάσταση του ηθικά και υπαρξιακά από την φυσική του ύπαρξη. Και βεβαίως είναι και ακόμα μία καταμαρτύρηση ότι η αντίσταση στον τούρκο διαχρονικά θεωρήθηκε λόγος αγιότητας και ηρωοποίησης.

    Θα έπρεπε λοιπόν να αισθάνεστε πολύ ωραία και εμψυχωμένα, και ελπίζω με αυτά μου τα λόγια να το πετύχετε.

    Το Έθνος όχι μόνο δεν χάνεται αλλά ισχυροποιείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό όμως το οποίο δεν παρατηρείται μέχρι στιγμής είναι και ο επιπλέον μισθοφορικός στρατός αλλοδαπών που υπήρχε και αυτός μεταμφιεσμένος στην περιοχή του πολυτεχνείου ως πλανόδιοι μικροπωλητές ‘λαθρό’ οι οποίοι όμως δεν πουλούσαν τίποτα ούτε είχαν εμπόρευμα, ήταν όμως σε αναμονή σε πηγαδάκια στον πεζόδρομου δίπλα στο πολυτεχνείο.

    20 Νοεμβρίου 2011 4:30 μ.μ.


    Κυρία μου,
    πιστέψτε με και αυτούς τού είδα,όπως είχα δεί καί τούς κυπατζήδες-χρυσαυγίτες καί μάλιστα από πολύ κοντα,στήν επίθεσή τους στούς ΜΑτατζήδες τού ΠΑΜΕ,πού φύλαγαν ώς σύντροφοι τών ψυχαθενών ΠΑΠΟΥΤΣΟΜΑΤΑΤΖΗΔΩΝ τήν βουλή,στό Σύνταγμα καί πού έγιναν ή αιτία (κατόπιν κυπατζήδικου σχεδίου φυσικά!!!!) γιά τήν διάλυση τής μεγαλειώδους συγκέντρωσης (τουλάχιστον 300.000 πολιτών).

    Ό Ελληνικός Λαός όμως,πώς συνεχίζει νά ανέχεται αυτήν τήν ΓΑΠΕΙΟ ΧΟΥΝΤΑ???
    Εσείς πού είσθε καί ψυχίατρος,μήπως θά μπορούσατε νά μάς τό εξηγήσετε,γιατί σέ ΄μένα είναι πέραν κάθε λογικής,αυτή ή παθητική αντίδραση του????

    Μήπως είμαστε ένας λαός τελικά,ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ?????

    Υπάρχει άλλη εξήγηση τελικά ναί ή ού???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ 5:37,

    Μία μικρή διόρθωση για την τάξη, είμαι ψυχολόγος και όχι ψυχίατρος ( επαγγελματικά και από άποψη τοποθετήσεως πολλές φορές οι διαφορές είναι δραστικές ).

    'Οσον αφορά την ερώτηση σας σας παραπέμπω κατ' αρχάς στην απάντηση που έδωσα στο Ο.Τ. όπου πολλά επεξηγούνται.

    Τέλος, ενόσω ακόμα γίνεται αγώνας δεν μπορούμε να μιλάμε για ουσιαστικές δυνατότητες εκτίμησης ανοχής εκ του Λαού.

    Σίγουρα όχι όσο υπάρχει η στυγνή προπαγάνδα και λογοκρισία και έλλειψη πληροφόρησης για όλες ανεξαιρέτως τις Λαϊκές δράσεις αντίστασης που υπάρχουν και πληροφορούμαστε είετ εκ των υστέρων είτε ποτέ.

    Η δική μου εκτίμηση είναι ότι υπάρχει εξαιρετική δυσανεξία και μεγάλη σπουδή εκ του καθεστώτος στο να κρυφτεί αυτή ακριβώς η δυσανεξία και εναντίωση γεγονός που ιστορικά οδηγεί σε πολύ πιο φαντασμαγορικές κατακρημνίσεις τέτοιων καθεστώτων.

    Επίσης, σας προτρέπω να εστιάσετε εντόνως στο δεύτερο και τρίτο μέρος της απάντησης μου στον Ο.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επίσης, σας προτρέπω να εστιάσετε εντόνως στο δεύτερο και τρίτο μέρος της απάντησης μου στον Ο.Τ.

    20 Νοεμβρίου 2011 6:34 μ.μ.

    Κυρία μου,'έχετε απόλυτα δικιο!!
    Σάς έγραψα τό σχόλιό μου,χωρίς προηγουμένως νά έχω διαβάσει τίς απαντήσεις σας πρός τόν Ο.Τ.,πού πολύ πιό έυστοχα από ΄μένα διατυπώνει στό σχόλιο/απάντηση πρός εσάς,τά ίδια μέ ΄μένα ερωτήματα/απορίες (ουσία)!!!!

    Απολογούμαι καί ευχαριστώ γιά τίς απαντήσεις σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΑΝΑΤΑΜ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΑΘΑΚΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΑΠΕΙΟ ΧΟΥΝΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΠΑΤΑΔΕ ΧΟΥΝΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΡΙΖΕΣ ΣΤΗΝ ΓΥΑΡΟ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αει μαρηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυρα ολγα δεν πας να πλυνεις κανα πιατο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. OTI ΠΕΙΤΕ ΠΑΤΤΑΚΕ 7.46.

    ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΥΑΝΝΕΤΑ 8.41 ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΗΦΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΤΕΡΟΥ ΤΩΝ 8.40, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ.

    ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 7.46 φασιστάκι άτομα σαν την κ. Όλγα παίρνουν τη γυάρο και στην βάζουνε στον κ@λο σου που είναι ήδη φινιστρίνι... δεν ξέρεις φαίνεται ότι η χούντα έχει πολλές μεθόδους να κάνει αόρατες γυάρους σε όσους μιλάνε... αλλά πού να το ξέρει λαμόγιο σαν και του λόγου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 7:46,8:40,8:41, ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΤΕ ΣΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ Ή ΤΟΝ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΤΕ, ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΞΑΠΟΣΤΕΛΝΕΤΕ Ή ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ΌΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΣΗ ΤΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΣΑΣ. Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΑΤΕ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;; ΤΟ 1974 ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΤΙΖΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΌΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΩΣ ΞΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΓΥΑΡΟ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ. ΚΑΙ Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΚΛΟΘΥΜΙΚΗ ΣΑΣ ΒΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ, ΌΠΩΣ ΤΟΤΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ Ή ΚΑΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΚΟΠΙΜΑ (ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΣΑΤΡΑΠΙΔΕΣ ΣΑΣ)ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ, ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΕΞΟΦΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΕΛΟΣ.
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΕΡΙΤΣΙΔΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ θα πω ότι πίσω απο όλα αυτά και με τον τρόπο που επιβάλονται, όπως επίσης και ο τακτικός τρόπος των μεθοδευμένων σκοπιμοτήτων που δρουν εις βάρος του λαού μας και της κοινωνίας μας και εν τέλει η συνεχή συρρικνώση σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα που της επιβάλλουν κάποια εξτρεμιστικά αριστερά υποκείμενα. Μας οδηγεί στο συμπέρασμα μιας οργανωμένης και συντονισμένης προσπάθειας εξάλειψης της κοινωνικής δομής μας και κατ΄επέκταση της χώρας. Αυτη η τάση διαχέεται, υπο μορφή πίεσης και έμμεσου καταναγκασμού, στους έλληνες. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η διαχείριση της υπάρχουσας παρα-κατάστασης δείχνει την ύπαρξη κάποιου αριστερού κρυφο-ηγέτη που κινεί τα νήματα υπογείως. Και μας οδηγεί στον δρόμο που χαράζει αυτός και το επιτελείο του (φυσικά ζώντας υπό την κατοχή τους)μέσω της παραπολιτικής του, με στόχο τον εγκλωβισμό και απομυθοποιήση του συνόλου των ιδανικών μας, μέχρι την αποπεράτωση της καταστροφή μας ως λαός και εθνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου