ΕΓΩ Ο ΑΘΛΙΟΣ!!!!

Γράφει ο Βασίλης Χασιώτης :

ΠΡΙΝ αρχίσω να διαβάζω το μανιφέστο των υπουργών κυρίας Διαμαντοπούλου και των κυρίων Λοβέρδου και Ραγκούση, είπα : «Επιτέλους, είμαι σίγουρος ότι κάτι θα λένε για τους μαγαλονταβτζήδες που ρήμαξαν το κράτος δεκαετίες τώρα, κάτι θα λένε για τις μίζες της Ζίμενς, κάτι θα λένε για τη θεσμοθετημένη πια ατιμωρησία όσων κάνουν βουτιές στο δημόσιο χρήμα και στο δημόσιο πλούτο δεκαετίες τώρα, κάτι θα λένε για τα μόνιμα υποζύγια αυτού του τόπου και των άλλων που πίνουν εις υγείαν των κορόϊδων δεκαετίες τώρα, κάτι θα λένε για το πού πήγαν τα τελευταία 35 χρόνια τα κοινοτικά κονδύλια και τα όποια λογής δάνεια, κάτι θα λένε για το πού πήγαν κάποια εκατομμύρια από πολυεθνικές που όπως λένε.......
κάποιες καταγγελίες μπήκαν σε κομματικά χρηματοκιβώτια, κάτι θα λένε για τις μεγαλοσυντεχνίες (ΟΧΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ : ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, π.χ. όπως ας πούμε η μεγαλοσυντεχνία των μεγαλοκατασκευαστών, των μεγαλοδιαπλεκόμενων με τις μεγάλες δημόσιες προμήθειες, κ.λπ.), κάτι θα λένε για τα κοινωνικά άδικα φορολογικά μέτρα και τη δημοσιονομική κατοχή όπως έλεγε ο εις εκ των αντιπροέδρων της κυβέρνησης και όχι μόνο, και τέλος, πάντως, για να μην κουράζω άλλο, είπα, για να δω τι λένε για όλα αυτά»… Έκατσα λοιπόν κι άρχισαν το διάβασμα… Τελειώνοντας το διάβασμα, έψαξα να βρω ένα μαντήλι… Είχα την αίσθηση ότι διαβάζοντας το κείμενο, την ίδια στιγμή, κάποιος με έφτυνε αδιάκοπα… Και κρύος ιδρώτας με περιέλουσε : διότι ανακάλυψα, ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ… Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!!!!! ΕΓΩ ΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΩΣ ΦΩΝΑΣΚΩΝ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΣ ΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΉ, ΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;) ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ «ΣΥΝΤΕΧΝΊΑ» (ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ;)… ΝΑΙ, ΕΓΩ, ΕΧΩ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ!!! ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ, ΑΦΟΥ Σ’ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Η ΛΕΞΗ «ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ» ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ!!!! Και επιπλέον, έσπευσα να ξαναδιαβάσω την αριθμητική του Δημοτικού… Διότι το κείμενο λέει ότι η πλειοψηφία του λαού είναι υπέρ των κυβερνητικών μέτρων… Κάπου κάτι μου ξεφεύγει στην αρίθμηση…