Αλαλούμ με τις τοποθετήσεις διευθυντών στα σχολεία

2
Με εγκύκλιο του, το  υπ. Παιδείας, που αμφισβητείται η νομιμότητα΄της,  (τινάζει το θεσμό στον αέρα διότι κάποιος που γνωρίζει τις προτιμήσειις -ανακοινώθηκαν κάποιες- συναδέλφου του μπορεί να διεκδικήσει τη θέση του) δημιουργεί προβλήματα και ερωτηματικά εάν τελικά τα σχολέια θα είναι έτοιμα να ανοίξουν, χωρίς προβλήματα, τα σχολέια το Σεπτέμβριο.
Με την εγκύκλιο το υπ. Παιδείας καθυστερεί τουλάχιστον για ένα δεκαήμερο την τοποθέτηση των νέων Διευθυντών των σχολικών μονάδων , καθώς
δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους Διευθυντές να κάνουν νέες δηλώσεις προτίμησης ύστερα από σχετική πρόσκληση των Διευθυντών Εκπαίδευσης , γεγονός που....... παραβιάζει το νόμο  3848
Ειδικότερα η νέα εγκύκλιος ορίζει τα εξής:
.........
γ. Όσοι υποψήφιοι δεν έχουν υποβάλλει Δηλώσεις προτίμησης ή επιθυμούν την τροποποίηση των αρχικών τους δηλώσεων, μπορούν να υποβάλλουν νέες δηλώσεις προτίμησης ύστερα από σχετική πρόσκληση των Διευθυντών Εκπαίδευσης, μετά την ολοκλήρωση του έλεγχου και την κύρωση των πινάκων από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης. Στην πρόσκληση για υποβολή δηλώσεων προτίμησης τάσσεται σύντομη αποκλειστική προθεσμία.


 ΚΑΝΕΤΕ  ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Και έγινε ο κακός χαμός και καλά έγινε. Μέσα στη νύχτα το Υπουργείο πήρε πίσω την εγκύκλιο και έβγαλε άλλη  με την οποία αναιρούσε την προηγούμενη.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει Αννούλα
 

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια
  1. Με εγκύκλιο του, το υπ. Παιδείας, που αμφισβητείται η νομιμότητα΄της, (τινάζει το θεσμό στον αέρα διότι κάποιος που γνωρίζει τις προτιμήσειις -ανακοινώθηκαν κάποιες- συναδέλφου του μπορεί να διεκδικήσει τη θέση του) δημιουργεί προβλήματα και ερωτηματικά εάν τελικά τα σχολέια θα είναι έτοιμα να ανοίξουν, χωρίς προβλήματα, τα σχολέια το Σεπτέμβριο.

    Μπερδεύτηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όταν λέει ο Πάγκαλος
    πως μαζί τα φάγαμε μάλλον εννοεί:

    έγιναν οι κρίσεις των νέων Διευθυντών στα Σχολεία.
    Εγιναν μεν με το νέο Νόμο(3848/10),
    όμως που τόσο περίτεχνα διευκολύνει την καταστρατήγηση της Αξιοκρατίας.

    Ζητήθηκαν πρώτα τα σταθερά μόρια των Υποψηφίων και αφού αυτά έγιναν πλέον γνωστά και με καμία δυνατότητα μεταβολής, τότε σε δεύτερο στάδιο γίνονται οι περίφημες Συνεντεύξεις που έχουν όλη την άνεση να ανεβοκατεβάζουν σαν το υδραυλικό ασανσέρ τα μόρια των Υποψηφίων. Ετσι άλλοι απ΄ τα υπόγεια βρέθηκαν στα ρετιρέ και άλλοι αντιστρόφως.

    Δεν υπήρχε κοινός μπούσουλας στα ΠΥΣΔΕ για το Αριστα(15).
    Αλλα ΠΥΣΔΕ βαθμολόγησαν με ΜΟ το 11(δυνατότητα μεγάλου μαγειρέματος), άλλα το 13(δυνατότητα μικρότερου μαγειρέματος), άλλα το 14(ελάχιστο μαγείρεμα) κλπ.
    Δεν υπήρχαν τα ίδια θέματα σε όλους τους Υποψήφιους. Αλλα ήταν επαναλαμβανόμενα με συχνότητα και άλλα ήταν λογικά αναμενόμενα διότι ήταν γνωστά αυτά που πέρασαν και συνεπώς γνωστά και αυτά που απέμειναν για τις υπόλοιπες συνεντεύξεις.
    Οι συνεντεύξεις κράτησαν περίπου 15 ημέρες και οι Υποψήφιοι περνούσαν με Αλφαβητική σειρά με συνέπεια οι τελευταίοι να είναι από όλες τις πλευρές(χρόνος προετοιμασίας, κυκλοφορία θεμάτων και ερωτήσεων, ψυχολογική ετοιμότητα αντιμετώπισης από την Επιτροπή) οι πλέον ευνοημένοι σε σχέση με τους πρώτους υποψήφιους.

    Ομως όλα αυτά ήταν γνωστά από την αρχή και πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της Αίτησης Υποψηφιότητας την 25-05-2011.

    Αφού όμως όλα ήταν γνωστά και ίσως περίεργα, ίσως άδικα, ίσως να μην βοηθούν την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, τότε γιατί έγιναν τόσες Αιτήσεις και καμιά Διαμαρτυρία;
    Μήπως υπήρχαν μαύρες προσδοκίες ;
    Μήπως υπήρχαν χτυπήματα στη πλάτη ;
    Μήπως υπήρχαν κρυφές ελπίδες ;

    Μην ακούσω βέβαια την εκδοχή, ότι περιμέναμε αυτή την φορά
    να μην τρέξει το καλάθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου