Περί…. Διοδίων ο λόγος

Γράφει ο Λυσίας
Παρακολουθούσα χθες, στο κανάλι της Βουλής, μια ομιλία του Υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα, που αναφερόταν στους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια….. Τι έλεγε ο άνθρωπος. Αν καθόταν να τα ξανακούσει, σίγουρα θα γέλαγε και ο ίδιος, με τα λεγόμενά του.
Είχε….. φορέσει, το βαθυστόχαστο υφάκι, με τον αυστηρό του τόνο ( και καλά, για να μας σπάσει τον τσαμπουκά ) και μεταξύ άλλων, πολλών χαριτωμένων, έλεγε: ¨ Το να μην πληρώνει κάποιος διόδια, σήμερα, είναι σαν να στερεί ένα έσοδο, από τον κουμπαρά, με τον οποίο θα πληρωθεί η κατασκευή αυτών των δρόμων…..¨
Αυτή η θέση, ανήκει σε πολιτικό, που θέλει να επιβάλλει την σοβαρότητά του;
Με το μπλαζέ υφάκι; Ή με το κύρος των λεγόμενών του και την ορθότητα των θέσεών του;
Σε ποιο σοσιαλιστικό μανιφέστο Υπουργέ μου, διάβασες, πως ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΡΤΗΡΙΩΝ;
Πες μου…. ¨σύντροφε¨ Υπουργέ, να το........... διαβάζω και εγώ, να μορφωθώ….
Και τότε ο φόρος που πληρώνει το αυτοκίνητο, στην εφορία κάθε χρόνο, τι ρόλο παίζει; Κοντά δυόμισι δις., εισπράττετε από τα αυτοκίνητα. Τι τα κάνετε; Υποβρύχια που γέρνουν; Νεοκλασικά στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου; Επαύλεις σε Λονδίνο, Ζυρίχη, άντε και Εκάλη; Ή και εξοχικά μέγαρα, σε Μύκονο και Πάρο;
Και κάτι ακόμα Υπουργέ μου, συνάδελφε του Κώστα Λαλιώτη…..
Όχι, όχι, μην πηγαίνει εκεί ο νους σου….. Δεν εννοούσα μίζες από Δημόσια Έργα, τακίμιασμα με ΑΚΤΩΡΑ κ.λπ…… Συνάδελφε στην οδοντιατρική εννοούσα……. Αμέσως πια, έχετε τη μύγα και…..
Δεν μου λες Υπουργέ μου, ΕΣΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΔΙΟΔΙΑ; Για να μην στερηθεί ο κουμπαράς, από τον οποίο, θα πληρωθούν οι δρόμοι;
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΠΛΗΡΩΝΕΙ; Γιατί; Τι διαφορετικό έχεις ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΑΡΑ μου, από μένα τον πληβείο; Έχεις τον πισινό πίσω; Πρίτς. Και εγώ εκεί τον έχω.
Γι αυτό ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
Και Χ-Ω-Ν-Ε-Ψ-Ε  Τ-Ο.
                                                                                                                                                  ΛΥΣΙΑΣ