Γιατί ο Καμένος έμεινε στην απ’ έξω;



 Γράφει ο Λυσίας

Για όλους είχε μια θέση, μέσα στον κομματικό μηχανισμό, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς.
Βάπτισε Τομεάρχες, ακόμα και αυτά τα… «βαρίδια» της περιόδου Καραμανλή. Άτομα που με την κάκιστη διαχείριση, της τότε κυβερνητικής τους ιδιότητας, συνέβαλαν στο να φθάσει η οικονομία μας, εδώ που έφθασε…
Και η εθνική μας αξιοπρέπεια, να δοκιμασθεί βάναυσα, από τα λερά χείλη κάποιων Ευρωπαίων, που την «στόλισαν» με μύριους άδικους χαρακτηρισμούς.
Μοίρασε, λοιπόν, θέσεις, με περισσή γενναιοδωρία, σε ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ. Ακόμα και σε υπόπτως πλουτίσαντες, πολιτικάντηδες…
Με μικροψυχία, όμως, άφησε απ’ έξω κάποια ικανότατα στελέχη. Που τα διακρίνει η τόλμη, η ανιδιοτέλεια και η εργατικότητα.
Άφησε απ’ έξω (από το μοίρασμα εξουσιών) ένα από τα πιο ηθικά στοιχεία της πολιτικής. Τον ΠΑΝΟ ΚΑΜΕΝΟ. Και δεκάδες Νεοδημοκράτες, αναρωτιόνται το ΓΙΑΤΙ;
Επειδή τον λόγο του, τον χαρακτηρίζει η τόλμη και οι ορθές κουβέντες;
Επειδή, δεν χρησιμοποιεί ξύλινη γλώσσα και δεν κρύβεται πίσω από το δάκτυλό του; Ή επειδή κατάγεται, έτσι κι αλλιώς, από μια πλούσια, αυτοδημιούργητη οικογένεια. Και είναι σαφές πως ο Πάνος, δεν μπήκε στη Βουλή, για να την κάνει πλουσιότερη.
Ως υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, διαχειρίστηκε με σύνεση και απόλυτη συνέπεια την αποστολή του. Φέρνοντας σε........ πέρας, επιτυχώς, δεκάδες εκκρεμούσες χρόνια, υποθέσεις του Υπουργείου. Προπαντός, σώζοντας, κυριολεκτικά στον αέρα, σωρεία λαθεμένων αποφάσεων των υπουργών του. Που θα έφερναν σε δυσχερή θέση την χώρα και την κυβέρνηση
Κυρίως, στην περίοδο Παπαληγούρα.
Να υποθέσουμε ότι ο Καμένος, «καίγεται» για το ήθος και την συνέπειά του; Για την τόλμη του, στο να λέει τα πράγματα με το όνομά τους;
Ή να περιμένουμε, και τα καλά έρχονται;
Γιατί με… Μαρκόπουλους – Παναγιωτόπουλους, Αβραμόπουλος και Πάκηδες, η διαφορά ποσοστών από το (άθλιο για πολλούς) ΠΑΣΟΚ, θα παίρνει χαοτικές διαστάσεις.

                                                                                                                                                ΛΥΣΙΑΣ