Άραγε ένα κόμμα μπορεί να πτωχεύσει ;

3


 Γράφει ο Θ.Χ.

Διαβάζω στα Blog για τα μεγάλα κόμματα ότι έχουν δανειστεί από τράπεζες περί τα 100.000.000,00 € το καθένα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) και με μικρότερα ποσά τα μικρότερα κόμματα χωρίς να έχουν ούτε ένα ακίνητο στην ιδιοκτησία τους και χωρίς να έχουν εξασφαλίσει φανερά τουλάχιστον τις τράπεζες για αυτά τα τεράστια ποσά, ενώ σε εμάς δεν δίνουν ούτε 1000 € χωρίς υποθήκη. Είναι προφανές ότι παίζουν κάποιο κρυφό παιχνίδι. Γι αυτό και οι τράπεζες δεν αποδίδουν ΦΠΑ δεν πληρώνουν για μεγάλη ακίνητη περιουσία και δεν φορολογούνται τα κέρδη τους όπως συμβαίνει με μας.
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι έχουν γίνει συμφωνίες κάτω από το τραπέζι που εξασφαλίζουν πολλαπλώς τις............ τράπεζες, γι αυτό και δόθηκαν από την ΝΔ 28 δις ευρώ για στήριξη, και για αυτό έχουμε μπλέξει με ΔΝΤ και τρόικα από το ΠΑΣΟΚ.
Εχουμε να κάνουμε με πουλημένους πολιτικούς και αναξιόπιστα κόμματα που φροντίζουν μόνο για το καλό των εργοδοτών τους δηλαδή των τραπεζών.
Άραγε ένα κόμμα μπορεί να πτωχεύσει ;
Ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα ;
Θα το αφήσουν οι Τράπεζες ;
Τι γίνεται με τα χρήματα που έχουν προεισπράξει από την Βουλή έως το 2016 ;

Με εκτίμηση
Θ.Χ

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια
  1. Το αίσχος των αμέτρητων διοδίων της Ελλάδας στον Ευρωπαικό Τύπο


    Οι Έλληνες πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο",
    γράφει σήμερα η έγκυρη γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel!

    «Πολλοί Έλληνες επαναστατούν κατά των διοδίων», είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ στην Tagesspiegel:
    «Η λαϊκή οργή δεν είναι αδικαιολόγητη, διότι σε πολλές περιπτώσεις οι...οδηγοί πληρώνουν διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν. Οι Έλληνες πρέπει να πληρώνουν αδρά και βασανίζονται οδηγώντας μέσα από ατέλειωτα εργοτάξια οδοποιίας.

    Πουθενά στην Ευρώπη δεν κατασκευάζονται τόσο πολλές εθνικές οδοί, όσο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το ύψος των επενδύσεων αγγίζει τα 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. Ποσόν που η υπερχρεωμένη χώρα δεν μπορεί να καλύψει μόνη της και γι’ αυτό στην κατασκευή τους συμμετέχουν και ιδιώτες επενδυτές. Οι ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες προσφέρουν τα κεφάλαιά τους, φροντίζουν για την παροχή πιστώσεων και εισπράττουν σαν ανάδοχοι των έργων διόδια για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές μάλιστα εισπράττουν διόδια και πριν από την έναρξη των έργων.

    Και αυτό δεν μπορεί να το χωρέσει το κεφάλι των Ελλήνων. Πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο. Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι η εθνική οδός Αθήνας – Θεσσαλονίκης, που κατασκευάζεται από μία κοινοπραξία υπό την Hochtief, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Χειρότερη είναι η κατάσταση στην εθνική οδό Κορίνθου – Πάτρας, όπου είναι έτοιμη μόνο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση και στην άλλη υπάρχει ακόμη εργοτάξιο.

    Έτσι στην εθνικό οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης το 45% των οδηγών αρνείται να πληρώσει διόδια.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΓΟΜΟΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΕΛΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δείτε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης 1eurohosting.eu ή οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα:
    http://whois.domaintasks.com/1eurohosting.eu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου