Είναι δίκαιο να συμπληρώνουμε το μηχανογραφικό τον Μάρτιο;;;

13
 Γράφει ο Γιάννης Αθανασιάδης

Δεν γνωρίζω ποιός είχε αυτή τη φαεινή ιδέα και την πρότεινε αλλά θα πρέπει αυτός που το πρότεινε να είναι ΕΚΤΟΣ Ελληνικής πραγματικότητας...

Η πρόταση λοιπόν είναι να συμπληρώσουν οι μαθητές το μηχανογραφικό των Σχολών που θα εισαχθούν ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ !!! Πολλούς δηλαδή μήνες ΠΡΙΝ τις εξετάσεις...(!!!)

Εγώ έχω να τον ρωτήσω το εξής απλό: ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ; Διότι εάν νομίζει ότι βρίσκεται στις ΗΠΑ ή στην Αγγλία ή στην Γαλλία ή τέλος πάντων σε κάποια άλλη χώρα, όπου ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ υπάρχουν "Πανελλήνιες Εξετάσεις" τότε δικαιολογείται να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους τον Μάρτιο, αλλά στην Ελλάδα ;;;


Δηλαδή ΠΡΙΝ γράψει ο μαθητής, οπότε και να ξέρει πόσο καλά έγραψε, είναι ΔΥΝΑΤΟΝ να δηλώσει Σχολές ;;; Εάν βέβαια το σενάριο είναι ευνοϊκό προς τον μαθητή (δηλ. εάν έχει γράψει πολύ καλύτερα από τις Σχολές που δήλωσε) τότε εντάξει, αλλά εάν το σενάριο είναι ΑΡΝΗΤΙΚΟ ;;; Δηλ. εάν ο μαθητής έχει δηλώσει Σχολές χαμηλής βάσης και....... μετά γράψει πολύ υψηλότερα και έτσι ΧΑΣΕΙ τις "δυνατές" σχολές, τότε τι γίνεται ;;; Θα του πείτε "sorry κάναμε λάθος...";;;


Επειδή είστε ένα από τα καλύτερα και πιό δημοφιλή blog σήμερα στην Ελλάδα ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κοινοποιήστε το παραπάνω πρόβλημα μήπως και οι
"ανευθυνο" υπεύθυνοι ευαισθητοποιηθούν και ΔΕΝ προχωρήσουν στο μέτρο αυτό για λόγους "καλοκαιρινών αδειών" (!!!)

ΔΕΝ
μπορείτε κύριοι να παίζετε με τις τύχες των παιδιών μας. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια ώρα ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ.

Ευχαριστώ.

Με τιμή

Αθανασιάδης Γιάννης
Μαθηματικός - Πληροφορικός

Δημοσίευση σχολίου

13Σχόλια
  1. Οι σύμβουλοι του Υπουργείου Εθνικής (επιμένω) Παιδείας, δεν έχουν καμια επαφή με την σχολική πραγματικότητα και αυτό γίνεται φανερό από πολλές αποφάσεις τους. Η εμπειρία τους περιορίζεται στο ότι κάποτε ήταν μαθητές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλε μαθηματικε, αυτα θα τα συζητησουμε μετα την κυριακη.
    μεχρι τοτε προεχει η ψηφος-χαστουκι κατα του πρασινοδουνουτου.

    προεχει η συσπειρωση ολων των μη πρασινων δυναμεων ωστε να μη βγει αλλος δημαρχος ή περιφερειαρχης του δντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οχι στο λευκο.
    εγω ειμουν παντα κομμουνιστρια και ψηφιζα ακροαριστερα κομματα.η μανταμ του κομματος διατασσει να ριξουμε λευκο.
    εγω σας καλω να ΜΗΝ ριξετε λευκο αλλα να ψηφισετε τους αντιπαλους του πασοκ,σε οποιο κομμα κι αν ανηκουν.
    το λευκο σημαινει "μη χτυπημα" του πασοκ και δεν βοηθα στο ξηλωμα του αμερικανογερμανοκινητου μνημονιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, ΟΧΙ και τέτοιος εμπαιγμός των ενστόλων από εκείνο τον χοντρό!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΝΣΤΟΛΟΣ, αν δεν καθοριστεί οι αποκατασταθέντες να καταβάλλουν τις κρατήσεις που ΧΡΩΣΤΑΝΕ στο ΜΤΣ, να μην στηρίξει στις επαναληπτικές πράσινο υποψήφιο δήμαρχο ή περιφερειάρχη. Υπ'όψιν ότι οι ένστολοι ψηφοφόροι ΕΔ κ ΣΑ είναι πάνω από 100.000 ενώ οι απόστρατοι ψηφοφόροι είναι πολύ περισσότεροι απο 200.000. Δηλαδή μιλάμε για πάνω από 300.000 ψήφους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ.
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΣΟΥ ΔΗΛΩΝΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΧΟΛΩΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΜΙΛΑΜΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΄79 - ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΜΠΑΧΑΛΟ.
    ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ 70-80 ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΑΝΕ.
    ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ Η΄ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΝΕ Η΄ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΚΟΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ;
    ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ.
    Η΄ ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1147 είσαι εκτός πραγματικότητας. Δεν είναι θεμα πόσες και ποιές σχολές θα δηλώσει κ΄ποιο παιδί. Μέσα στο Μάρτιο τα παιδιά έχουν ένα ρυθμό στο διάβασμα και είναι πολύ κακό να τα αποσυντονίσεις για κάνα μήνα περίπου για το μηχανογραφικό. Ένας πρόσθετος λόγος για τον οποίο διαφωνώ είναι ότι αυτοί που πρότειναν αυτό, προσπαθούν να το δικαιολογήσουν με επιχειρήματα τελείως χαζά. ΑΝΤΩΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγά ρε μην αποσυντονιστείς επειδή θα συμπληρώσεις το μηχανογραφικό. Δεν ξέρεις δηλαδή τί θέλεις να κάνεις στην ζωή σου; Από το τί έγραψες θα εξαρτηθεί και το τί επάγγελμα θα κάνεις; Γι'αυτό πήγαμε κατά διαόλου. Κι εμείς τον Μάρτιο το συμπληρώναμε. Επί χρόνια το μηχανογραφικό το συμπλήρωναν οι υποψήφιοι πριν δώσουν εξετάσεις. Δηλώναμε τις σχολές που θέλαμε και προσπαθούσαμε να γράψουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε για να τις πετύχουμε. Δεν δηλώναμε βάση του τί βαθμού είχαμε γράψει. Αν είναι δυνατόν να διαλέγω τις σπουδές μου και το τί επάγγελμα θα κάνω από τον βαθμό στην Έκθεση και ξέρω γω τα Αρχαία. Έλεος δηλαδή. Έτσι σκέφτονται σήμερα γονείς και παιδιά.
    Και ούτε αποσυντονιστήκαμε. Κάτι τέτοιες βλακείες άκουγα από κάτι μαθητές στην τηλεόραση και κατάλαβα πως τα παιδιά τα έχουμε χαζέψει τελείως. Μα είναι επιχειρήματα τώρα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δηλ. εάν ο μαθητής έχει δηλώσει Σχολές χαμηλής βάσης και....... μετά γράψει πολύ υψηλότερα και έτσι ΧΑΣΕΙ τις "δυνατές" σχολές, τότε τι γίνεται ;;; Θα του πείτε "sorry κάναμε λάθος...";;;
    ================================

    Οπως εγραψε κι αλλος σχολιαστης, πιο παλια οι υποψηφιοι δηλωναν σχολες πριν δωσουν εξετασεις.
    Δηλωναν τις σχολες συμφωνα με τα ενδιαφεροντα τους και οχι συμφωνα με τους βαθμους.
    Τωρα ακουμε γονεις και μαθητες να λενε:
    Μα αν δηλωσω πρωτα το μαθηματικο Θεσσαλονικης χανω τους πολιτικους μηχανικους.
    Και ρωτας το παιδι:
    Σε ενδιαφερει παιδι μου το πολυτεχνειο;
    Και σου απανταει ΟΧΙ.
    Δικαιολογημενα λοιπον ξαναρωτας:
    Μα τοτε τι στα σκατα σε νοιαζει αν το χασεις;
    Δηλωσε τις σχολες παιδακι μου οπως σου αρεσουν, σκεψου και αν μπορουν οι γονεις σου να αντεξουν το οικονομικο κοστος των σπουδων σου και ασε τον καθε ανοητο να λεει τις εξυπναδες του.
    Και για να τελειωνουμε.
    Το βασικο προβλημα της παιδειας δεν ειναι το ποτε θα δηλωνουν τις σχολες οι υποψηφιοι.
    ΤΟ βασικο προβλημα ειναι γιατι φτανουν τοσοι πολλοι υποψηφιοι στις πυλες του πανεπιστημιου σε μια χωρα που χρειαζεται χειρωνακτες.
    Ουτε οι μισοι δεν επρεπε να παιρνουν απολυτηριο Λυκειου.
    Επρεπε απο πολυ νωριτερα να σρεφονται σε αλλες κατευθυνσεις. Αλλα η ελληνικη τεμπελια σε συνδιασμο με τον γονικο εγωισμο και την βλακωδη συμπεριφορα των πολιτικων που "υποχωρουν" μπροστα στις "κοινωνικες απαιτησεις" μιας ηλιθιας κοινωνιας, δημιουργησαν ενα καταστροφικο για τη χωρα συνδιασμο τις συνεπειες του οποιου θα πληρωνουμε για παρα πολα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να δηλώνουν τα παιδιά απο το νηπεειαγωγείο τι θα γίνουν στη ζωή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 11:50

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΗΣ ΕΙΣΑΙ;

    ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

    ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ 12 ΕΤΩΝ.

    ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ Ή ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΒΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ/'ΕΞΥΠΝΟΥΣ' ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΝΟΠΩΛΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ (ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟ) ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.

    ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ ΤΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑ;

    ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ.

    ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας είναι στρεβλό από τις πρώτες βαθμίδες του.
    Αντί να καλλιεργείται από πολύ νωρίς η κριτική και η δημιουργική σκέψη στα παιδιά, αναλώνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες στην διδασκαλία ξερών γνώσεων και μόνο.

    Τα παιδιά δεν μαθαίνουν να ερευνούν, να σκέφτονται να κρινουν και να αξιολογούν.
    Πώς θα είναι σε θέση να επιλέξουν επάγγελμα?

    Από την άλλη το ελληνικό σύνδρομο του ονείρου να γίνει το παιδί γιατρός και όχι πχ οδοντοτεχνίτης ή φυσικοθεραπευτής , μηχανικός και όχι ηλεκρτολόγος , κι ας μην έχει τι να φάει, απαξιώνοντας τον τεχνολογικό τομέα που τις περισσότερες φορές οδηγεί σε άριστη επαγγελματική αποκατάσταση, εξωθεί τα παιδιά σε υπερπροσπάθεια και σε αίσθημα αποτυχίας αν δεν πετύχουν τα στάνταρ της ελληνικής κουλτούρας.

    Οι γονείς εξαντλούνται ηθικά και οικονομικά να τα εφοδιάσουν από τα τέσσερα με ξένες γλώσσες, μουσικές μπαλέτα και αργότερα με ιδιαίτερα μαθήματα και φροντιστήρια.
    Τα παιδιά πιέζονται αφόρητα και χάνουν ένα μεγάλο μέρος από την ομορφιά της νεότητάς τους.

    Ήμουν τυχερός μέσα στην ατυχία μου γιατί διωγμένος από τους εκπροσώπους της χώρας μου (Υπουργούς και τους συν αυτοίς συμβούλους) έφτασα ,σπούδασα, έκανα master και διδακτορικό στο STANFORD UNIVERSITY με ολική υποτροφία 45000 $ ετησίως.

    Όχι γιατί ήμουν πιο έξυπνος από τους συμμαθητές μου αλλά γιατί με κάλεσε το ίδιο το πανεπιστήμιο ως πρωταθλητή του στίβου σε πανελλήνιο και παγκόσμιο επίπεδο.
    Είχα περάσει στο πολυτεχνείο της Ξάνθης χωρίς προσαύξηση και δεν μου έδιναν μετεγγραφή για τη Θεσ/νίκη αφού στην Ξάνθη δεν υπήρχε καμία υποδομή ούτε καν προπονητής για το δικό μου αγώνισμα που είναι εντελώς τεχνικό.

    Πήγα σε υπουργεία και με πέταγαν έξω κάτι θλιβεροί ανάξιοι λόγου σύμβουλοι μιλώντας μου εξευτελιστικά με λόγια όπως "ας μην έκανες αθλητιθσμό", "σταμάτα τον αθλητισμό για να σπουδάσεις", "έχουμε ν΄ασχοληθούμε με σοβαρότερα θέματα".

    Σιχάθηκα περισσότερο όταν είδα και άκουσα να μιλά απαξιωτικά στον ηλικιωμένο πατέρα μου, οικοδόμο στο επάγγελμα ένας από αυτούς.
    Έκλεινε τ΄αυτιά του καθώς του μιλούσε. 'Ηταν η πρώτη φορά που δάκρυσα.

    Λίγο καιρό αργότερα ήρθε η πρόταση από την Αμερική.Αυτοί με βρήκαν από τις παγκόσμιες λίστες των διακεκριμένων αθλητών.
    Έδωσα εξετάσεις σε μαθήματα που απαιτούσε το Πανεπιστήμιο όχι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτά που διάβασα για τις πανελλαδικές και πέτυχα με άριστες επιδόσεις.

    Συνέχισα τον πρωταθλητισμό με τη φανέλα του πανεπιστημιου πλέον και όχι της Εθνικής μας.

    Στη χώρα μου με έκριναν ανίκανο που μπόρεσα να πετύχω σε δύο πολύ δύσκολους τομείς.
    ΈΤΣΙ, όχι μόνο δεν εγκατέλειψα του στίβους αλλά κατόρθωσα να ανεβάσω κατά πολύ το ρεκόρ μου και να διακριθώ και πάλι σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Τώρα ασχολούμαι με την έρευνα εδώ στο Πανεπιστήμιο, εργάζομαι σε μεγάλη φαρμακευτική εταιρία με πολύ καλές απολαβές και δεν σκέφτομαι ούτε στιγμή να γυρίσω πίσω.

    Στην Ελλάδα σκοπίμως καταστρέφουν ή εκδιώχνουν ό, τι καλύτερο υπάρχει σε ανθρώπινο δυναμικό ώστε να διαφεντεύουν τις τύχες των Ελλήνων οι μετριότητες.

    Τα Ελληνόπουλα είναι από τα πιο ικανά παιδιά και δυστυχώς τα προσανατολίζουν σε λάθος δρόμους και κατευθύνσεις διότι φοβούνται ότι αν αξιοποιήσουν το δυναμικό τους θα γίνουν επικίνδυνα για την κατεστημένη μιζέρια, την κουτοπονηριά και την απατεωνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "«λεφτά υπάρχουν»;"
    =======================
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    Ολα τα παιδια του "φτωχου" Μπολαρη σπουδαζουν στο πανακριβο Αμερικανικο Ιδιωτικο Κολλεγιο Ανατολια ???.................

    Και τα 6..( ΕΞΗ ) ??..........

    ΠΩΣ ΡΕ ΚΤΗΝΟΣ..??????????
    ====================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΛΛΟΝ,ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΞΕΦΥΓΑΝ...ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ...ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.
    1)Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΜΗΧ)ΚΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ( ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΕΣ ΑΔΕΙΑΣ) ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΘ)ΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΑΡΧ.ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΚΠ)ΣΗΣ.
    2)ΑΠΟ 1983-2000 ΠΕΡΙΠΟΥ(δεσμες)ΟΙ ΜΗΧΑΝ.ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ.
    3)ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΛΟΓΙΚΟΤΕΡΟ ,ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ....ΨΩΝΙΖΕΙΣ....ΣΧΟΛΕΣ.!!!!!
    Ι.ΑΛΑΤΖΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου