Πρέπει να βγάλουμε χρήματα.

4
 Γράφει η Βένη Μουζακιάρη

Εγώ προσωπικά είμαι της άποψης πως όλοι δικαιούνται μια δεύτερη ευκαιρία, τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται, η υπομονή ειναι αρετή και γενικότερα είμαι υπέρ των ελληνικών παροιμιών και της σοφίας που τις συνοδεύει. Εκφράζω μετριοπαθείς απόψεις, προτιμώ να ακούω από το να μιλώ και γενικότερα προτιμώ να είμαι ήσυχη.
Πολλοί άνθρωποι είναι ήσυχοι. Έχουν την προσωπική πολιτική τους άποψη, εκφράζονται πολιτικά, πιστεύουν ή πίστευαν μέχρι πολύ πρόσφατα σε κάποια πολιτική δύναμη και γενικότερα πορεύονται πολιτικά με συνεπείς απόψεις, χωρίς φανατισμούς, περιμένωντας κάποια στιγμή στον τόπο αυτό να λειτουργήσει η λογική.

Υπάρχουν, όμως και άλλοι άνθρωποι. Δεν είναι τόσο συνεπείς πολιτικά, αλλάζει η πολιτική τους στάση σχετικά εύκολα. Θα περιμένουν με ενδιαφέρον τις προεκλογικές δηλώσεις και υποσχέσεις ώστε να κατανοήσουν σε ποιο βαθμό τους αφορούν προσωπικά και με θετικό πρόσημο. Αυτό δεν είναι απόλυτα αρνητικό. Δεν είναι δίκαιο να περιμένεις πως ο ..........καθένας θα αντιληφθεί την πολιτική ως αξία και θα πιστέψει στην ιδεολογία του κόμματος.

Σε όποια από τις δύο κατηγορίες και αν ανήκει κάποιος, σήμερα οφείλω να πω πως δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Δεν έχει καμία σημασία γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε, πιστεύαμε δε πιστεύαμε, οφείλουμε να τα δούμε τα πράγματα στην πολύ ρεαλιστική τους εκδοχή. Η αλήθεια δεν είναι όμορφη. Αντίθετα η αλήθεια είναι ιδιαίτερα στενάχωρη, ίσως και καταθλιπτική αφού εάν αναλογιστεί κανείς πως το μεταπολιτευτικό σύστημα, που ανατροφοδοτούνταν από τη δική μας διαχρονικά σταθερή εκλογική συμπεριφορά, με όλους τους κατα καιρούς εκπροσώπους του μας οδήγησε στη σημερινή άκομψη κατάσταση να έχουμε το ΔΝΤ στην Ελλάδα.
Για μένα προσωπικά η λύση δεν είναι εύκολη. Οι συζητήσεις για αλλαγή, για νέα πρόσωπα, για διαγραφή του παρελθόντος, των κακώς κειμένων και για μεταρρυθμιστικές αλλαγές είναι σεβαστές και μακάρι ειλικρινά να υπάρξει κάποια στιγμή ένα πολιτικό σύστημα που θα ενθαρρύνει ειλικρινά την προσπάθεια για αλλαγή και ένα εκλογικό σώμα που θα πιστέψει και θα επιτρέψει τις προσπάθειες αυτές.
Για να συμβεί αυτό υπάρχουν δυο πράγματα που πρέπει να γίνουν. Το ένα είναι το ζήτημα του ηγέτη και το άλλο είναι ο Έλληνας να αποκτήσει ένα καλό επχειρηματικό μυαλό. Επειδή το πρώτο ζήτημα είναι κατανοητό και πολλοί έχουν εστιάσει σε αυτό, δηλαδη στα χαρακτηριστικά, στη νοοτροπία, στην αύρα, στα όνειρα και στο όραμα που πρέπει να έχει ένας ηγέτης το προσπερνώ για να αναπτύξω το συλλογισμό μου για τη δεύτερη διάσταση που έθεσα.


Καλό επιχειρηματικό μυαλό.

Ενδεχομένως να ξενίζει ελαφρώς ο τίτλος που έθεσα, αλλά δεν πρέπει. Αντίθετα οφείλουμε να αλλάξουμε πλεύση. Πρέπει να θέσουμε στο κέντρο κάθε πολιτικής το άτομο. Πώς θα λειτουργήσει ώστε να καταφέρνει να λαμβάνει τη μεγιστοποίηση της χρησιμότητας από οτιδήποτε λαμβάνει και από οτιδήποτε προσφέρει. Η πρόοδος θα συντελεστεί μόνο όταν θα επιχειρήσουμε σε όλες τις υποθέσεις εργασίας να θεωρήσουμε σαν μοναδική μονάδα ανάλυσης το άτομο, την ατομική συμπεριφορά, την ατομική σκέψη. Στον πολιτικό τομέα, στον οικονομικό τομέα, σε τομείς υγείας και παιδείας να μελετηθεί, να δοθεί έμφαση και ώθηση στο άτομο. Στη συνέχεια η αλληλεπίδραση θα λειτουργήσει και θα γενικευθεί το αποτέλεσμα.
Το άτομο οφείλει να προσπαθήσει για το κέρδος σε όλους τους τομείς. Οφείλει να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από τη σκέψη και την προσπάθεια του να προοδεύσει και να φτάσει σε ένα Χ ιδεατό τόπο.. Η πολιτική οφείλει να δημιουργήσει το κατάλληλο πλαίσιο που θα διευκολύνει το άτομο να φτάσει εκεί.
Αυτό θα γίνει με την ανάπτυξη. Η τόλμη στις επενδύσεις και η προσπάθεια να δημιουργηθεί μια ανταγωνιστική εικόνα για την Ελλάδα είναι απαραίτητες.. Πρέπει να ανακαλύψουμε τα εγχώρια εκείνα σημεία, που μπορουν με δουλειά να αναπτύξουν δυναμική, να προκαλέσουν εντύπωση και να φέρουν κέρδος.
Κέρδος σημαίνει επενδυτές. Επενδυτές είναι εκείνα τα άτομα που θα αντιληφθούν την ανταγωνιστική προοπτική που έρχεται από Ελλαδα και θα θελήσουν να την ενισχύσουν με ίδιον βέβαια όφελος. Τα κεφάλαια από έξω θα δώσουν αέρα και ταχύτητα στη ροή αναπτυξιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα και θα παραχθεί αποτέλεσμα αναπτυξιακό, δηλαδή εκμεταλλέυσιμο περαιτέρω ώστε να συνεχίζει να αποδίδει και να προσφέρει χρήματα, θέσεις εργασίας, αύξηση του βιωτικου επιπέδου, ομαλή κυκλοφορία χρήματος στην αγορά.
Τα αναπτυξιακά αυτά έργα πρέπει να έχουν να κάνουν με όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής.. Ποια είναι αυτά τα σημεία που θα μπορούσαν να αποκτήσουν ανταγωνιστική εικόνα; ΟΛΑ. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να αποκτήσει από κάθετι που προσφέρει υπηρεσία και συνδυάζει, υψηλή ποιότητα, προσεγγίσιμο κόστος, δομημένο και αδιάβλητο νομικό πλαίσιο, ασφάλεια από κάθε κίνδυνο που μπορεί να προκύψει και να διακόψει ή έστω να προσπαθήσει να εμποδίσει τη λειτουργία και τη ροή του προγράμματος.
Στόχοι:
1.να αποφασίσουμε πού είναι πιο εύκολο να εστάσουμε και να το αναπτύξουμε.
2. να διασφαλίσουμε την απρόσκοπτη προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση με ουσιαστικό και στρατηγικό νόμο εγκαίρως.
3.να απαλλαγεί το κράτος από τη μάστιγα της φοροδιαφυγής με σκληρά πρόστιμα και συνεχείς, αδιάβλητους και αποτελεσματικούς ελέγχους.
4. επάνδρωση των Υπουργείων, των δημοσίων φορέων, των ελεγκτικών οργάνων με άτομα που μπορούν, ξέρουν και θέλουν να πετύχουν το στόχο. Χρειαζόμαστε άτομα με εθνική φιλοδοξία.
5. νόμοι που θα επιτρέψουν στον επενδυτή να έλθει και να επενδύσει εδώ. Σταθερό φορολογικό νομοσχέδιο, ασφάλεια, κοινωνική ειρήνη.
6. Έξυπνη διαφήμιση και δομημένο μάρκετινγ σε όλη τη διαδικασία της προσπάθειας.
7.Κονδύλια για ουσιαστική έρευνα στα πανεπιστήμια. Το ελληνικό πανεπιστήμιο οφείλει να ενισχυθεί γιατί είναι ένα από τα πιο συμβολικής σημασίας πεδία για να αναπτυχθούν και να αποκτήσουν ακτινοβολία διεθνή. Οσυμβολισμός οφείλει να λειτουργήσει.


Δεν υπάρχει εύκολος δρόμος. Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε. Η Ελλάδα δεν μπορεί να ζει με δανεικά για πάντα. Πρέπει να βγάλουμε χρήματα.Πρέπει να θέλουμε να βγάλουμε μόνοι μας χρήματα..Εξωστρέφεια, ευελιξία στη σκέψη με στόχο το κέρδος, το προσωπικό και το συλ

Δημοσίευση σχολίου

4Σχόλια
  1. ας βγαλουμε στην πορνεια την μαργκαρετ του αυτιστικου.

    να θυμηθει τα νιατα της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΠΩΣ ΕΔΩ....καλή μου ?

    Το θέμα δεν είναι να κάνουμε παιδεία, το θέμα είναι να κάνουμε τζίρο στη Microsoft. Να πουλήσουμε κομπιούτερ στους χιμπατζήδες.
    Να τα βάλουμε στα σχολεία, να φωτογραφηθούμε μαζί τους και να τα κλειδώσουμε για να εχουν και οι αραχνούλες σπίτι, οικολόγοι μου.
    Και τι ωραία κατανομή εργασίας που έχουμε.
    Η δεξιά κάνει τζίρο στις πολυεθνικές και οι αριστερά φτιάχνει χιμπατζήδες.
    Η τωρινή κυβέρνηση τα κάνει αμφότερα


    Η απάντηση στις αντιφάσεις που επισημαίνει το κεντρικό άρθρο μεταξύ της παρουσίασης του νέου ψηφιακού σχολείου και της υπόλοιπης άθλιας πραγματικότητας στην εκπαίδευση σε ελλείψεις προσωπικού και υποδομών είναι η εξής: ΕΣΠΑ 2007 – 2013. Το πρόγραμμα του ψηφιακού σχολείου χρηματοδοτείται κατά 75% από κοινοτικά κονδύλια.
    Φυσικά αυτά τα κονδύλια δεν είναι ανεξάντλητα και δεν θα δίνονται επ’άοριστον.
    Για το αν το ψηφιακό σχολείο θα είναι βιώσιμο και μετά το πέρας του προγράμματος χρηματοδότησης από την Ε.Ε δεν γνωρίζω αν πολυενδιαφέρει το αρμόδιο υπουργείο.
    Αν κρίνουμε απο το πρόγραμμα της Προσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και
    από το που και το πως εφαρμόζεται πλέον, αφού ολοκληρώθηκε η χρηματοδότησή του από το Γ΄ΚΠΣ, μπορούμε να βγάλουμε τα συμπαράσματα μας.

    Αν και τώρα πια.....Εδώ ψωμολισάει κόσμος τα pdf μας μάραναν.
    Της Ψηφιακής παράγκας.


    On line σχολείο = η χαρά του παιδεραστή.
    Η κυβέρνηση ανοίγει αυτό το “κλειστό” χόμπυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διευθυντής Γυμνασίου: “Μεγαλύτερη ανοησία από τα notebooks, που έδωσαν στα παιδιά δεν έχει γίνει.

    Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα με τις απόπειρες κλοπής, τα παιδιά όλη μέρα, βρήκαν τρόπους να ανταλλάσουν μηνύματα, φωτογραφίες κτλ,κτλ.

    Στα διαλλείματα, όλα τα παιδιά σε μιά γωνιά το κάθε ένα με ένα notebook και από πάνω του εκείνα που δεν είχαν να μπαίνουν στο internet”.

    Ερώτηση:Όταν μπουν στα σχολεία οι διαδραστικοί πίνακες, που κοστίζουν αρκετά χρήματα, και αρχίσουν οι καταλήψεις, πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να ξηλωθούν ή να καταστραφούν ;
    Πόσα θα πληρώσουμε πάλι ;
    Απορίες, ενός πατέρα….........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερώτηση:
    Όταν μπουν στα σχολεία οι διαδραστικοί πίνακες, που κοστίζουν αρκετά χρήματα, και αρχίσουν οι καταλήψεις, πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να ξηλωθούν ή να καταστραφούν ;
    Πόσα θα πληρώσουμε πάλι ;
    Απορίες, ενός πατέρα….........

    9 Οκτωβρίου 2010 2:13 μ.μ.

    Απάντηση:
    Εχετε δικιο ως προς το οτι τα γαϊδουρια δεν χρειαζονται χαϊμαλια αλλα καπιστρι.
    Παρα πολλοι Ελληνες μαθητες βρισκονται σε πρωτογονο επιπεδο και συμπεριφορας και γνωσης.
    Οι μισοι περιπου επρεπε να βρισκονται μια η δυο ταξεις παρακατω.
    Αλλα ο λαϊκισμος στην Ελλαδα δεν εχει ορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου