Εχω μια απορία

 Γράφει ο Ιάσων Α.

Πήγα να πάρω λίγο κρασί από μια κάβα στην γειτονιά μου . Η ιδιοκτήτρια καθόταν απ' έξω και κάπνιζε το τσιγαράκι της . Στην κουβέντα που κάναμε μου είπε αν κάπνιζε μες το μαγαζί και της κάνανε έλεγχο θα πλήρωνε πρόστιμο που είναι αρκετά τσουχτερό . Παρ' όλο που εγώ είμαι άκαπνος από τα γεννοφάσκια μου δεν θα με πείραζε για δυό λεπτά που θα έμπαινα στο μαγαζί και θα έπαιρνα ένα μπουκάλι κρασί ο καπνός του τσιγάρου της κυρίας . Άλλο να κάθεσαι μια δυό ώρες σε ένα καφενείο ή άλλον δημόσιο χώρο και να υπήρχε ένα σύννεφο καπνού και άλλο να μπαίνεις για ένα δυό λεπτά σε ένα μαγαζί και να φεύγεις . Εκείνο που μου προκαλεί την απορία είναι γιατί δεν απαγόρευσαν τα φυτοφάρμακα και τα λιπάσματα που έχουν γεμίσει καρκίνο τον κόσμο και απαγόρευσαν το κάπνισμα σε κλειστούς χώρους ! Τα φυτοφάρμακα και τα λιπάσματα έχουν μολύνει όλους τους ...........
υδροφόρους ορίζοντες  στην Ελλάδα . Ένα από τα πολλά πλούσια πλεονεκτήματα της πατρίδας μας ήταν ότι είχαμε πόσιμο νερό . Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει χώρα που να έχει την ποιότητα του νερού της Ελλάδας . Τώρα το κατέστρεψαν και αυτό και αναγκάζουν τον κόσμο να αγοράζει νερό αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητος και μάλιστα πανάκριβο . Τα φυτοφάρμακα της Μοσάντο δεν τους ενοχλούν ή μήπως θα ενοχληθεί η Μοσάντο και οι λοιπές εταιρείες και δεν μπορούν να επιβάλουν απαγορεύσεις εκεί ; Με δυό μπουκάλια νερό θα πληρώναμε ένα κυβικό στην ύδρευση και θα πίναμε νερό από την βρύση χωρίς πρόβλημα όπως παλιά . Τα μεταλλαγμένα και τα υβρίδια που σου αλλάζουν τον γενετικό κώδικα  δεν τους πειράζει και τους πειράζει ο καπνός ; και αφού είναι έτσι γιατί δεν απαγορεύουν την καλλιέργεια του ; Δεν πάνε στον διάολο όλοι τους .
Ιάσων Α