Διαλογικά ... της εποχής μας!!!

3

Κείμενο: Γιάννης Πρεβενιός – Θοδωρής Φαράκλας

Συνομιλούν:

ΣτέλιοςΕλένη (Ανδρόγυνο)

- Στέλιος

Ουφ επιτέλους φτάσαμε σπιτάκι μας.

- Ελένη

Ωραία περάσαμε στις διακοπές.

- Στέλιος

Ναι διακοπές εξπρές 4 μέρες μόνο, ας είναι καλά ο Γιωργάκης, μας έκοψε το μισθό, τα δώρα, τα επιδόματα να ξέραμε τι μας ετοιμάζει για τον Σεπτέμβρη. Φαντάζομαι θα έχει κατεβάσει πολλές φαεινές ιδέες με τόση ξεκούραση και αραλίκι.

- Ελένη

Τι έγινε γύρισε από την Πάρο;

- Στέλιος

Μπα! Από εκεί ..........κυβερνάει πλέον, Αθήνα Πατήσια το έχουνε κάνει οι υπουργοί του.

Δώσε μου σε παρακαλώ τα κλειδιά του σπιτιού.

- Ελένη

Ορίστε.

- Στέλιος

(Ξεκλειδώνει αλλά η πόρτα δεν ανοίγει)

Να πάρει η ευχή δεν ανοίγει.

- Ελένη

Μήπως είμαστε σε λάθος διαμέρισμα;

- Στέλιος

Όχι Ελενίτσα μου, το διαμέρισμα μας είναι απλά έχει φρακάρει η πόρτα, βάλε ένα χεράκι να σπρώξουμε. Ε οπ ε οπ

(Ανοίγει απότομα η πόρτα πέφτουν μέσα στο σπίτι πάνω σε πολλούς φακέλους)

- Ελένη

Πω πω γράμματα! Τι συγκίνηση είναι αυτή Στέλιο μου, όλοι οι γνωστοί μας θυμήθηκαν.

- Στέλιος

Τι γράμματα ρε Ελένη κοίτα καλά λογαριασμοί είναι (ανοίγει φακέλους) ΔΕΗ 230 € ΟΤΕ 156 € νερό 90 € ΤΕΒΕ 420 € ασφάλεια αυτοκινήτου 210 €

- Ελένη

Α α κοίτα ένας φάκελος με τη φωτογραφία του Παπακωνσταντίνου που γελάει, λες να μας καλεί σε καμιά δεξίωση.

- Στέλιος

Τι δεξίωση! Χαζή είσαι, δε τον έχεις δει στη τηλεόραση, όταν γελάει ο Παπακωνσταντίνου μόνο φόρους ανακοινώνει, για να δούμε (σκίζει το φάκελο)

Καλώς ορίσατε απ’ τις διακοπές ...... καλό χειμώνα ......καλή δύναμη …. η οφειλή σας στην εφορία είναι 1.200 € (αντίλαλος) πω πω τι πάθαμε!!

- Ελένη

Τι αντίλαλος είναι αυτός Στέλιο, σαν να μιλάμε στο σπήλαιο του Δειρού μα για κοίτα το σαλόνι δεν είναι ποιο ευρύχωρο;

- Στέλιος

Τι ευρύχωρο βρε ούφο άδειο είναι, Παναγιά μου μας κλέψανε, μας κλέψανε.

(αγκαλιάζονται καθισμένοι κάτω και τραγουδάνε με την μουσική του γνωστού τραγουδιού των Φατμέ το Καλοκαιράκι)

Το καλοκαιράκι πήγα διακοπές,

μέσα στο νεράκι έκανα βουτιές.

Γυρίσαμε στο σπίτι να οι λογαριασμοί,

και τα έπιπλα μας έχουνε χαθεί.

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ μέσα στους λογαριασμούς

ω ω ω θολώνει ο νους.

Το καλοκαιράκι πήγαμε νησί,

κι από την ακρίβεια μείναμε ταπί.

Δυο καλαμαράκια σαλάτα με τυρί,

τα λεφτά δε φτάσαν μας πήραν το βρακί.

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ μέσα στους λογαριασμούς

ω ω ω θολώνει ο νους.

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ μέσα σ’ ένα γιαπί,

ω ω ω μαύρη εξοχή.

- Ελένη

Ένα, ένα, ένα δύο …. Στέλιο μου ωραίο αντίλαλο κάνει το άδειο μας σαλόνι!

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια
  1. ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΔΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ. ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΝΑ ΓΕΙΤΟΝΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΟΥΦΟ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;
    ΑΣΤΕΙΑ ΑΣΤΕΙΑ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΤΟΥΣ!
    ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΡΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠαSSοκ : ξετσίπωτη γερμανική συμμορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου