Θα πουλούσατε ποτέ το σπίτι σας για να τιμωρήσετε τους υπηρέτες;

86
Γράφει ο Βασίλης Νικολόπουλος

Θα πουλούσατε ποτέ το σπίτι σας για να τιμωρήσετε τους υπηρέτες;

Ωραία οι υπάλληλοι του ΟΤΕ ήταν τεμπέληδες και τον πουλήσαμε.

Οι λιμενεργάτες απείθαρχοι και ακριβοί πουλήσαμε το λιμάνι.

Οι υπάλληλοι της ΔΕΗ κόβουν το ρεύμα, εκβιάζουν να την πουλήσουμε.

Οι αγρότες πήραν δάνεια δεν εκσυγχρόνισαν την παράγωγη τους τα φαγανε στα πανηγύρια να πουλήσουμε τώρα την υποθηκευμένη γη τους.

Οι φορτηγατζήδες είναι κλεφτές και..........
φοροφυγάδες να εκχωρήσουμε τις μεταφορές σε 2-3 πολυεθνικές….

Ρωταω είναι λογικό να πουλάμε τη χώρα μας για να τιμωρήσουμε τους διαχειριστές ή τους υπαλλήλους της;

Υπάρχει μεγαλύτερη ένδειξη παρακμής για ένα λαό όταν αναφωνεί «οι βάρβαροι ίσως να είναι η λύση» παραδίδοντας τα κλειδιά της ιδιοκτησίας (ενεργεία, τηλεπικοινωνίες, μεταφορές, γη) και προσκαλώντας ξένους για να τον κυβερνήσουν;

Είναι λογικό να λύνουμε τα προβλήματα διαφόρων οικονομικών τομέων με την παραχώρηση τους σε ξένες πολυεθνικές;

Μήπως τελικά αισθανόμαστε την από δύο αιώνων ανεξαρτησία μας και τις ευθύνες που αυτή συνεπάγεται ως βάρος κι είμαστε πρόθυμοι να παραδοθούμε σε καινούργιους αφέντες;

Δεν καταλαβαίνουμε ότι απ όλα μπορεί να παραιτηθεί ένας λαός πολλά μπορεί να αλλάξει όχι όμως να διαβεί την εσχάτη γραμμή της ιδιοκτησίας και διακυβέρνησης της χώρας του γιατί τότε είναι καταδικασμένος…. ( Και παρατηρούμε έκπληκτοι τους ενθουσιώδεις χειροκροτητές του ΔΝΤ και της τρόικας να παραληρούν από μικρόφωνα και οθόνες για το ότι τελικά ναι «οι βάρβαροι ήταν η λύση» αφού αλλιώς δεν θα γινόταν……….. η απογραφή των δημοσίων υπάλληλων!!!!)



Κι απ την άλλη «δεν πειράζει», «αυτά συμβαίνουν κι αλλαχού», «να δείξουμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις της αγοράς», «αυτό σημαίνει παγκοσμιοποίηση», «τα ίδια έκαναν και η Αγγλία, η Γάλλια, οι ΗΠΑ κλπ»…

Συγνώμη με ποιους μας συγκρίνουν;

Τι σχέση έχει η Ελλάδα, το ελληνικό κράτος, το ελληνικό δημόσιο, με τα καπιταλιστικά κέντρα της Δύσης;( όση σχέση έχει η λουξ με την coca-cola)

Συγκρινόμαστε με χώρες χιλιετούς αδιάλειπτης κρατικής συνέχειας, που εδώ και 500 χρόνια εξασκούνται στην αποικιοκρατία , 200 χρόνια στον ιμπεριαλισμό, στήνοντας όποτε χρειάζεται οικονομικούς πολέμους και τυχοδιωκτικές στρατιωτικές επιχειρήσεις για την ανεύρεση πλούτου;

Σε πόσα G8 έχει συμμετάσχει η Ελλάδα (εκτός από το τελευταίο που πήγε ως πρόβλημα), πόσες πολυεθνικές έχει, πόσες υπερπόντιες κτήσεις, ποια είναι η πολιτική και οικονομική της ισχύ που τις επιτρέπει να παραχωρεί διαφόρους οικονομικούς τομείς σε έναν ιδιώτη βέβαιη ότι με την ίδια άνεση αν χρειαστεί μπορεί αύριο να τους επανακτήσει;

Τι είναι τελικά η χώρα μας κληρονομιά από πλούσιους προπάτορες ή γέννημα πολιτικών και κοινωνικών αγώνων που ακόμη και σήμερα είναι το μοναδικό μας όπλο;

Τελικά η απάτη του αιώνα δεν είναι ούτε το χρηματιστήριο, ούτε η Siemens, ούτε το Βατοπαιδι αλλά ο τρόπος που οι ντόπιες ελίτ άνοιξαν μετά από αιώνες αγώνων ανεξαρτησίας την πίσω πόρτα, δια της «αγοράς» και της εξαγοράς, στην αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό που σήμερα επιστρέφουν δριμύτεροι, επιζητώντας υπό το πρόσχημα χρεών και ελλειμμάτων, την καταδυνάστευση των μικρότερων λαών και την άμεση διακυβέρνηση τους σε ένα πρωτοφανές υπερεθνικό πραξικόπημα.

Ελπίζω αυτοί οι λαοί πριν παραδώσουν τα κλειδιά της ιδιοκτησίας τους- παραμυθιασμένοι ότι έτσι τιμωρούν τους υπαλλήλους τους- και πέσουν για ύπνο, να φρόντισαν τουλάχιστον να τοποθετήσουν το ξυπνητήρι της ιστορίας…

Άντε… Καλά ξυπνητούρια!

Δημοσίευση σχολίου

86Σχόλια
  1. ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ...ΟΣΟΥΣ ΕΠΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ-ΣΥΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ- ΚΑΙ ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ...ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ...ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ..ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΡΕΥΜΑ????ΓΙΑΤΙ ..ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΘΕΡΜΟΣΥΣΣΩΡΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ???ΔΕΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ??.......ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ εξυπνη προσεγγιση φιλε μου.
    Ετσι ακριβως εχουν τα πραματα.
    Η λογικη του σημερα εχει φτασει στα ορια της τρελλας.
    Αλλα τα μοσχαρια που μιλανε στα καφενεια και στα blogs ακομη,συμφωνουν με το ξεπουλημα ολης της Ελλαδας,μονο και μονο γιατι καποιος αλλος ειναι δημοσιος υπαλληλος και οχι αυτοι.
    Ειναι ενσαρκωση του ανεκδοτος που θελει να ψοφησει ο γαιδαρος του γειτονα μιας και δεν εχω και εγω γαιδαρο...
    Παλι θα τρεχουν να ψηφισουν πρασινους και μπλε.
    Ουτε απο τους "απολιτιστους" τουρκους δεν παραδειγματιζονται.Οι "απολιτιστοι" τουρκοι εδιωξαν το 90% των πολιτικων τους απο την πολιτικη ζωη και εφεραν τον Ερτογαν.Αποτελεσμα να παιρνουν τ απανω τους.
    Εμεις χασαμε το αισθητηριο σωστης κρισης και γι αυτο ειμαστε ενας λαος σε κριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΟΤΕ, ο ΟΣΕ κλπ είναι σαν το σπίτι ενός νοικοκύρη. Κοιτάζει πόσα βγάζει και ανάλογα ρυθμίζει τα έξοδά του. Γιατί να δανείζεται συνεχώς προκειμένου να διατηρεί πολλά φωτιστικά; Δεν δανείζεται, αλλά καταργεί τα περιττά και ξοδεύει λιγότερο ρεύμα. Γιατί να δανείζεται για να έχει κυρά κάθε μήνα και νέα τουαλέττα; Δεν δανείζεται και η κυρά βολεύεται με μιά φτηνή κολόνια. Γιατί να δανείζεται για να έχει ο τεμπελχανάς γιόκας διπλάσιο χαρτζιλίκι από τα άλλα παιδιά; Δεν δανείζεται και επιπλέον του αναθέτει δουλειά στο σπίτι. Γιατί να μην πουλήσει και το κτήμα στο χωριό να ανακουφηστεί από τα χρέη; Να το πουλήσει.

    Τι λέτε ρε παιδιά... Να ρε ποιό κόμμα θα ψηφίσω: Εκείνο που θα μειώσει, χωρίς να ιδιωτικοποιήσει το υπέρογκο δημόσιο, με μετατάξεις και κλείσιμο περιττών υπηρεσιών και που θα μειώσει τους μισθούς στο ύψοw των αντίστοιχων ιδιωτικών. Και που θα πουλήσει σε ξένους εκατομμυριούχους (χωρίς απώλεια κυριαρχίας) τις δημόσιες εκτάσεις και βραχονησίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2:20
    Αν δε μας πεις κόμμα τουλάχιστον πες μας τι χάπια παίρνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΞΕΝΟ ΕΛΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟ, ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γίνεται έξυπνε. Φυσικά και γίνεται. Αν εσύ αγοράσεις ένα διαμέρισμα ή ένα χωράφι στο Παρίσι, θα είναι ελληνικό έδαφος; Φαλλικό θα είναι, και θα κληθείς να πληρώνεις και ετήσιους φόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εεε... Γαλλικό εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πές μας και το κόμμα να το ψηφίζω
    εγώ κ' τα τρισέγγονα μου.
    Μήπως είναι η μετανσάρκωση του Καποδίστρια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 2.35 ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΦΑΛΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ...ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγκρινουμε την αγορα διαμερισματος στο Παρισι με την πωληση ΟΤΕ?
    Οκ να την συγκρινουμε...Επερωτηση στη βουλη καποιου βουλευτη Κουσελα για τα 500.000.000 ευρω που εφυγαν απο τα ταμεια του Ο.Τ.Ε. και πηγαν στη Γερμανια σου λεει κατι?
    Για δες εδω.... http://kayteri-piperia.blogspot.com/2010/05/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι ντόπιες ελίτ Βασίλη μου είναι το κράτος και το κράτος υπάρχει για τις ντόπιες ελίτ.
    Όσο το κράτος βύζαινε κονδύλια και πακέτα στήριξης από τηνΕΕ όλοι τρώγαν και ήταν χαρούμενοι. Ο γελοίος Νεοέλληνας έκανε τον καπιταλιστή , επένδυσε στο χρηματιστήριο, φορτώθηκε πλαστικό χρήμα, πούλησε μούρη, και οι ντόπιες ελίτ ξεκοκάλισαν το ψητό, έκαναν διείσδυση στα βαλκάνια , πήγαν εκεί τις εταιρίες για φθηνά μεροκάματα και άφησαν το χαζοέλληνα να ζήσει το μύθο του στην Ελλάδα, χωρίς να παράγει, κρεμασμένο από το δημόσιο, με ψευτοσυνταξούλες και επιδοματάκια.
    Και λέγαμε :το δικό μου το παιδί στο εργοστάσιο; Στο χωράφι ; Ποτέ!!!
    Να πάρει ένα πτυχίο !! Και έλεγε ο Ανδρέας δεν θα γίνουμε τα γκαρσόνια της Ευρώπης και σπάζαμε τα χέρια στα χειροκροτήματα! Ή μήπως δε χειροκροτούσαμε;
    Τώρα που το κράτος βρέθηκε στην γωνία , η ελίτ σηκώθηκε από το τραπέζι και ο λογαριασμός ήρθε στους χαζοέλληνες που ακόμη κοιτούσαμε να μάσουμε κανά ψίχουλο και δε βλέπαμε τα γκαρσόνια που ανασκουμπώνονταν για να μας ρίξουν φάπες.
    ΟΛΟΙ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ. ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΝΟ.
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε κάθε ταμείο υπάρχει υπέυθυνος σύμφωνα με τους νόμους. Λογοδοτεί για τα λεφτα. Τι λέει λοιπόν ο λεγάμενος; Πού και με ποιά εντολή πήγαν; Αν δεν ξέρει, να τα πληρώσει από την τσέπη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τώρα μόλις είδα τον σύνδεσμο που δίνεις στο Καητέρι Πιερία. Καλούν σε πορεία τον ...Σεπτέμβρη!
    Άντε ρε καραγκιόζη! Εκπαιδευτικοί είστε ρε και χωρίς να ντρέπεστε καθόλου ζητάτε η πορεία σας να γίνει σε ...εργάσιμη μέρα;
    Πότε ρε κατεβήκατε σε πορεία ή απεγία Σάββατο ή Κυριακή;
    Και τ'ωρα φυσικά ΔΕΝ κατεβαίνετε σε πορεία και απεργία τον Αύγουστο γιατί κάαααααααααααααθετε
    και περιένετε να τελειώσει το τρίμηνο της ξάαααααααααααααααπλας
    για να κάνετε πορεία και απεργία.
    Το ότι γελοιοποιείστε, ούτε σας περνάει από το μυαλό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μην απαντάτε σ αυτό το μεταλλαγμένο αντεθνικό σκατό που θα μας πει τι θα πουλήσουμε και ρίχνει τις ευθύνες για τη κακοδιαχείριση στο λαό γι αυτό.
    Ο σωτήρας του ο Γιωργάκης φαίνεται υπούργευε σε άλλη χώρα και τώρα κάνει το νοικοκύρη.Το τι θα τα κάνουμε θα το αποφασίσουμε εμείς αφού πρώτα διώξουμε όλους τους ξεπουλημένους και στήσουμε κρεμάλες γι αυτούς που ενσυνείδητα ξεπουλούν την εθνική κυριαρχία.
    Δικά μας είναι θα τα κάψουμε αλλά ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ.
    Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ!
    Όποιος τολμήσει να το κάνει στο απόσπασμα αμέσως.
    Και για όποιον χαίρεται για την απελευθέρωση των μεταφορών αυτή δεν γίνεται για να πάρουν και άλλοι άδειες ή για να συμμετέχουν και οι ίδιοι οι φορτηγατζήδες οι οποίοι θα εκτοπιστούν αργά η γρήγορα. Γίνεται απλώς για να έχουν το πάνω χέρι και στις μεταφορές δυο τρείς πολυεθνικές με μετόχους βέβαια ορισμένους αφανείς ανθέλληνες μεσίτες του γκουβέρνου με ότι αυτό πάλι συνεπάγεται για τα εθνικά συμφέρονται.
    Όποιος έχει λέει διεθνή άδεια θα έχει και στο εσωτερικό. Για πείτε μου ποιός θα τα βάλει με τις πολυεθνικές και τους "επενδυτές" που θα τους φέρνει απέξω επιλεκτικά ο Γιωργάκης και θα χτίζουν με μια υπογραφή του επιχείρηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αδερφουλη ανωνυμε κατ αρχην να σου πω πως αν κανεις για 15 λεπτα την δουλεια που κανω,θα βαλεις τα κλαματα....
    Το τι κραξιμο εχω ριξει στους αχαιρευτους δημ. υπαλληλους θα το δεις αν ψαξεις λιγο στην blogσφαιρα...
    Το βιντεο που ειδες μαλον δεν καταλαβες τι λεει...
    Μην μπαινεις στο νετ να χαρεις.δεν το καταλαβαινεις.Σου κανει κακο.
    κλεισε το pc αμεσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γι αυτο παντα θα ειμαστε κοροιδα!
    τα λεφτα που εφαγε ο καθε κλεφτης διαπλεκομενος πολιτικος μαζι με επιχειρηματιες τι εγιναν? Παντα μας φταινε καποιοι αλλοι. Οι ξενοι καλα κανουν και κοιταν το συμφερον της πατριδας τους την στιγμη που εμεις κοιταμε το συμφερων της τσεπης μας!
    Το μονο που καναν οι πολιτικοι των τελευταιων 30 χρονων ειναι να κατασπαραξουν την χωρα προς οφελος τους. Και ποιος απο αυτους πληρωσε? Κανενας! Εχουν βαλει και την δικαιωσυνη στο χερι και δεν τους ακουμπας με τιποτα εαν δεν το θελουν οι ιδιοι. Τι να κανουμε ομως και ο λαος σε ληθαργο περιμενη ποτε θα βγει ο νεος ηρωας να βαλει τα παιδια τους στο δημοσιο. Ωραιοι ειμαστε σαν ελληνες!! Εαν δεν αλλαξουμε προσανατολισμο μια ζωη χαμενοι στις θαλλασες θα γυρναμε και παντα θα μας φταιη καποιος αλλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 3:06
    Μάθε ρε να γράφεις μας έσπασες τα νεύρα ,αλλάζεις 200 υποκείμενα σε μια φράση.
    Δεν φταίνε οι καθηγητές που έμεινες βούρλο και περιμένεις να σε ζήσουν τα κόμματα .Σπάστο το γαμημένο το PC
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ ρε βάζω 200 ιπποκείμενα; Α πήγαινε μαθε γραματα ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΩΡΑΙΑ Η ΞΑΠΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΑΣΚΑΛΕ;
    ΚΑΛΗ, Ε;
    ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ;
    ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥ,
    ΚΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΟΙΚΑΝΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ....ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ..ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ...ΤΩΡΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ..ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ..ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΠΑΛΑΣΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ..ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΛΑΜΟΓΙΟΠΟΙΗΣΗ.-ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΠΟΧΟΥΝΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ..ΚΑΙ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ...ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΟΓΙΟΠΟΙΗΣΗ
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΥΣ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ.
    ΑΠΛΩΣ ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ.
    ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΕ ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΟΥΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα την πληρώσουμε πάρα πολύ άσχημα σαν λαός όσο διατηρούμε στην εξουσία άτομα που έφεραν τη χώρα σ' αυτό το σημείο.
    Βεβαίως, οι τούρκοι είναι πολύ πιο έξυπνοι από εμάς, τους έδιωξαν όλους και έφεραν αυτούς που τους πάει σφαίρα μπροστά.
    Όσο συντηρούμε αυτή την κατάσταση τόσα δεινά θα υποφέρουμε.
    Αυτό το ξεπούλημα που έχει γίνει και που γίνεται σήμερα και φαίνεται, δεν είναι τίποτα σ' αυτά που θα δουν τα μάτια μας και θα ακούσουν τα αυτιά μας προσεχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 3:11 μ.μ.
    καραγκιοζάκο ανηκαν/ανήκουν (και) σε σένα ο πρώην εθνικός μας αερομεταφορέας, ο ΟΛΠ, ο ΟΣΕ, , ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ; τι χάσαμε από την πώληση της Ολυμπιακής, της εισόδου των Κινέζων της Κώσκο στον ΟΛΠ, από την συμμετοχης της γερμανικής Telekom στον ΟΤΕ πέρα από το κόστος των εθελούσιων εξόδων για τους κατά το μεγαλύτερο μέρος γλειψιματίες εργαζομενους τους; και γιατί να κάψουμε μονο τις προς ιδιωτικοποίηση εταιρίες και όχι όλες; και μετά οι εμπειρίες του λαου της λαοκρατικής δημοκρατίας της Κορέας μας αρκούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εδω τωρα εχει ενδιαφερων!
    Οι πολιτικοιεχουν καταφερη να εστιασουν τον φακο στους φορτηγατζηδες και οπου αλλου μπορουν για να παρουν το βλεμμα απο επανω τους και απο αυτα που εχουν κανει τα τελευται χρονια φερνοντας την χωρα σε αυτη την κατασταση. Οι ξενοι δεν μας φταινε σε τιποτα. Μονοι μας το καψαμε το σπιτι μας. Το θεμα ειναι εαν ειμαστε τωρα ικανοι να το ξαναχτησουμε αλλα δεν το βλεπω διοτι εδω ξεπουλιωνται τα παντα, ο ΓΑΠ κανει μπανακια και ολοι μας περα βρεχει μεχρι την στιγμη που το προβλημα αγγιζει και εμας αλλα τοτε ειναι αργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 3:37,3:38 3:39
    όταν έφτιαξες μηχανογραφικό μπορούσες να δηλώσεις και εσύ δάσκαλος να κάθεσαι και να έχεις ξάπλα και ο μισθός να κατατίθεται.
    Τουλάχιστον αυτοί δεν έγλυψαν κανένα.
    Ξεγελάσαν το σύστημα και τρυπώσαν.
    Εμένα με ΄φαγαν τα μπιλιάρδα και οι γκόμενες και όταν οι άλλοι στραβώνονταν εγώ το ΄παιζα μάγκας, και τώρα τρώω την μια κλωτσιά μετά την άλλη.
    ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΔΕ ΜΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ...ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για το λιμανι μαλον μπερδευεσε...Δεν το πουλησαμε.Το νοικιασαμε και μαλιστα μερος αυτου οχι ολο.Και κρινω οτι καναμε καλα.
    Αλλα τι λογο εχω να πουλησω τα αλλα περουσιακα μου?Αν θελει καποιος να πουλησει επικοινωνια εδω ας ερθει να φτιαξει αλλον ΟΤΕ.Καλοδεχουμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επειδη απο τα γραφομμενα μου βγαινουν απ οτι καταλαβα λαθος συμπερασματα,οφειλω να ενημερωσω πως δεν ειμαι δημ.υπαλληλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φιλε τους υπηρετες τους διωχνεις εαν δεν δουλευουν, αλλα εμεις οχι μονο δεν τους διωχνουμε αλλα τους εχουμε κανει και αφεντηκα γι αυτο και το σπιτι μας ειναι σε αυτο το χαλι, και επειδη ειμαστε τεμπεληδες και λεμε δεν "βαριεσαι τωρα καλα πινω εγω την φραπεδια μου" αυτοι εχουν ξεσαλωθει ακομα περισσοτερο και πετανε και εμας εξω απο το ιδιο μας το σπιτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 3.48
    Για πες μας έναν μη γλυψιματία εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα;
    Τέλος πολλές κρατικές επιχειρήσεις ήταν ή θα μπορούσαν άνετα να ήταν κερδοφόρες αλλά τις ξεπουπούλιασαν (π.χ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ) τα πασίγνωστα λαμόγια του δικομματισμου για να τις πουλήσουν για ένα κομμάτι ψωμί.
    Τις μίζες που έπεφταν και πέφτουν απο αυτά τα ξεπουλήματα δεν τα βλέπεις Χατζηαβάτη στις αποζήμιώσεις των εργαζομένων που τους έδιωξαν τα νέα αφεντικά για να πάρουν μαύρους πτυχιούχους του πεντακοσάρικου δεν τα βλέπεις.
    Θα στο χαλάσω το μαγαζάκι κορεάτη που κάθε φορά αποδεικνύεις πόσο γλυψιματίας είσαι ή παίρνεις γερό χαρτζηλίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΜΒΙΕΝΤ ΚΑΙ CHILΛ OUT ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ
    http://imarmeni.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όχι καλέ μου δεν πωλούν το σπίτι για να τιμωρήσουν τους υπηρέτες, παραδέχονται την ανικανότητα τους (οι πολιτικοί) να διαχειρισθούν το σπίτι και ίσως την αδυναμία τους να διαρρήξουν τις πελατειακές σχέσεις μαζί τους (υπηρέτες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Eντάξει βρε μαλάκες να διώξουμε τουσ δασκάλους από τα σχολεία αφού κάθονται το καλοκαίρι και ασ μεινουν τα παιδιά σας αμόρφωτα σαν και εσας.Όσο για σένα μοικανέ εγω προσωπικά όπως και οι συνάδελφοι μου δεν ξεγέλασα κανένα σύστημα για διοριστώ σαν δασκάλα.Έφαγα τα χρόνια μου συα θρανία και ακόμη και σήμερα διαβάζω.Όποιος από εσας είναι μάγκας ας μπει έστω και μια ώρα σε μια τάξη με 30 παιδιά και μετά ας έρθει να μου μιλήσει.Α,και κάτι άλλο.Τα σχολεία αν δεν το έσετε καταλάβει δεν τα κλείνουν για να κάθονται οι εκπαιδευτικοί αλλά οι μαθητές.Και τι σύμπτωση όλοι οι ελπαιδευτικοί του κόσμου είναι τεμπέληδες και κάθονται το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Στα κομμουνιστικά κράτη δεν κάθονται οι εκπαιδευτικοί το καλοκαίρι. Εργάζονται στα εργοστάσια και στα κρατικά χωράφια.
    Από το πρωΐ ίσαμε το βράδυ.

    ...Ποιό κόμμα ψηφίζεις, είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 4.30
    Νομίζω ότι υπηρέτες εννοεί του υπηρέτες του λαού.
    Τελικά φαίνεται ότι οι υπηρέτες όχι μόνο ανέβηκαν στο κρεβάτι μας αλλά πούλησαν και το σπίτι μας.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΗΔΑΓΕ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ 2% ΤΟΥ ΑΕΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΛΛΙΓΓΙΩΔΕΙΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ 1100 ΕΥΡΩ,ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 4.41΄Δεν δουλεύουν μόνο οι δάσκαλοι στις κομμουνιστικές τα καλοκαίρια στα χωράφια αλλά όλοι ανεξαιρετως οι εργαζόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 4:36 , 4:44
    RESPECT
    Αναφερόμουν στο σύστημα της επετηρίδας που όποιος προλάβαινε ,κουτσός στραβός μπουκάριζε.
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ANTE ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΨΑΝΕ ΤΑ ΠΑΛΙΟΚΑΝΑΛΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΧΑΥΝΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΣΤΙΣ ΓΙΓΙΑΔΕΣ.ΕΣΙΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑΞΕΙΣ 30 ΠΑΙΔΙΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 4;57
    Μη το παρατραβάς γιατί θα τα ακούσεις χύμα.
    Είπαμε Respect!!!!!!!
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 4:41 στα κομμουνιστικά κράτη οι υπάλληλοι πήγαιναν διακοπές όλοι ανεξαιρέτως με κρατικά έξοδα γιατί οι διακοπές, η ξεκούραση και ο τουρισμός είναι δικαίωμα και κατάκτηση.

    το πρόβλημα δεν είναι αν κάθονται μερικοί υπάλληλοι (που σίγουρα δεν κάθονται όλοι και πολλοί δουλεύουν απλήρωτοι πολλές ώρες απλά αυτοί που πίνουν φραπέδες όλη μέρα δεν το ξέρουν) αλλά το ότι δεν μπορούν όλοι να κάθονται αρκετά ώστε να έχουν δυνάμεις να ανταπεξέλθουν στη δουλειά τους και να την ευχαριστιούνται

    πόσοι υπάλληλοι σε ιδιωτικές εταιρείες κάθονται 8 ώρες και δεν μπορούν να φύγουν ενώ δεν έχουν τίποτα να κάνουν και ξημεροβραδιάζονται στο facebook?

    στο δημόσιο χάρη στο κράτος μας, πολλοί δεν έχουν καν υπολογιστή

    χώρια που όλοι κάνουν και δουλειές που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενό τους π.χ. ένας καθηγητής είναι ο ίδιος υπεύθυνος και για τη μισθοδοσία του (είναι δηλαδή και λογιστής)

    ξύπνα λιγο και θα δεις ποιος πραγματικά σου φταίει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Στον Λαό ποτέ δεν δόθηκε ο λόγος. Πάντα φιμωνόταν και πνιγόταν.

    Όπως και τώρα που πλέον η πραγματικότητα της φίμωσης και της παραποίησης/διαστροφής της αλήθειας χτυπάει και τον πλέον απρόθυμο να δει την παγματικότητα να το καταλάβει.

    Αντί λοιπόν να πέφτετε στην παγίδα των εγκαθέτων που η δουλειά τους είναι να παρασύρουν και αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη, και να συζητάτε "πωλήσεις εθνικής γης" (ακούς εκεί να τολμάτε να μιλάτε για το πότε επιτρέπονται) και να προσπαθείτε να ενοχοποιήσετε τους βιοπαλαιστές Πολίτες (τους μεσαίους και κατώτερους ΔΥ) που και αυτοί παραδέρνουν να σωθούν από το τσουνάμι που οι 'αρχουσες τάξεις' σηκώνουν κάθε μέρα όλο και περισσότερο, καλό είναι να θυμηθείτε τον μύθο του Αισώπου για το δεμάτι με τις βέργες και την αδυναμία του να το σπάσουν όσο ήταν όλες μαζί δεμένες.

    Όποιος θέλει να μας στρέψει τον ένα ενάντια στον άλλο εμάς τους απλούς Πολίτες και να διαχωρήσει το δεμάτι της σύμπνοιας και συνοχής είναι ΕΧΘΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

    Πρώτος και καλύτερος βέβαια ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του, όπως ακριβώς ταιριάζει στους Εφιάλτες που είναι.

    ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΤΩΝΟΥΝ.

    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φιλέλληνα είσαι σίγουρος που έχει πάει το χρήμα; Που το παστώνουν ; και ποιοι το πήγαν εκεί;
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είμαι απόλυτα σίγουρος που είναι ακριβώς ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ.

    Και είναι πολύ εύκολο να τα δεί και ο Ελληνικός Λαός μόλις του δοθεί η συνταγή με την οποία τα παίρνουν και τα καμουφλάρουν.

    Σε εσένα όμως ειδικά Μοϊκανέ (που ελπίζω να είσαι και από τους τελευταίους) δεν έχει νόημα να το πώ γιατί το γνωρίζεις.

    Μόνο ένας εγκάθετος εφιάλτης θα έκανε τέτοιες ερωτήσεις ("που έχει πάει το χρήμα; Που το παστώνουν ; και ποιοι το πήγαν εκεί;
    ") που μπορεί να τις απαντήσει και ο πιο αδαής Έλληνας Πολίτης των ημερών μας.

    Δεν είσαι ειλικρινής και ο λόγος που έγραψα και το προηγούμενο σχόλιο μου ήταν κυρίως οι δικές σου υπονομευτικές και διασπαστικές αναρτήσεις που επιχειρούσαν να διατηρήσουν τις προπαγανδιστικές καραμέλλες των μισελλήνων που επιχειρούν να μας 'κυβερνήσουν' και αυτές της φάρας/ συνεργατών τους.

    Παρεμπιπτόντως, για τα χάλια της Παιδείας μας δεν φταίνε στην πλειοψηφία τους οι εκπαιδευτικοί (αν και υπάρχουν πολλοί παραιτημένοι, συμβιβασμένοι και εγκάθετοι και στις τάξεις τους).

    Και μόνο τα διδακτικά εγχειρίδια που τους δίνουν για να 'διδάξουν' είναι αποδείξεις ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ & ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΩΝ, όχι λόγω του περιεχομένου (αλά δραγώνα & ρεπούση) που και αυτό είναι κατάπτυστο και ενοχοποιητικό αλλά εξ αιτίας της αδυναμίας εκτέλεσης των (λόγω μεθοδολογίας) παραινέσεων, υποδείξεων, απαιτήσεων τους.

    Και μόνο που συνεχίζει να υπάρχει κάτι που μοιάζει με τάξη που λειτουργεί στα σχολεία μας οφείλεται στους εκπαιδευτικούς (σαν άτομα) που παρ' όλη την εχθρότητα & υπονόμευση της 'πολιτείας' που δημιουργούν οι 'κυβερνώντες' προσπαθούν να διατηρήσουν τον αυτοσεβασμό & αυτοεκτίμηση τους.

    Πέρα από τα χάλια/ ανισότητα εκπαίδευσης που ανέκαθεν καλλιεργούνται σκοπίμως από τους 'εξουσιαστές' αυτού του τόπου, το θέμα της Παιδείας καταποντίστηκε από την εποχή που υπουργός ΥΠΕΠΘ ήταν ο ΓΑΠ (λόγω εντολών που είχε και όχι λόγω ιδίας επιλογής). Αλλά νομίζω ότι και αυτό πρέπει να το γνωρίζεις, ως ημέτερος.

    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΜΠΑΙΝΕ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ, Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΣ ΣΤΑΡΑΤΑ, ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣΑΣ ΑΠΟ ΜΟΪΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο τίτλος του κειμένου είναι τελείως εσφαλμένος. Κανείς δεν πουλάει για να τιμωρήσει υπηρέτες. Απλά για ρουσφετάκια εκεί που το σπίτι επρεπε να έχει 10 υπηρέτες των 800 ευρώ βρέθηκε με 100 των 1.500. Βέβαια δεν φταίνε οι υπηρέτες αλλά το κωλόκρατος και οι κατα καιρούς βολευτές.
    Αυτό ειναι το πρόβλημα.
    Και ερχόμαστε στις λύσεις που είναι οι εξής:
    1. Βάζουν τον οποιονδήποτε από μας να κανει managment. Τα βάζουμε κατω, έσοδα-εξοδα και προκύπτει ή αύξηση τιμολογίου της επιχειρησης, λεγε με ολυμπιακη, λιμανι, δεη, οσε, σκατα, φατα, ή μαζικες απολύσεις με τους συνδικαλιστες να ουρλιαζουν. Οπότε η κυβερνηση δεν αγγίζει όποτε πλήρωνε μαλακα ελληνα φορολογούμενε.
    2. Την πουλα σε επιχειρηματια. Οπότε αυτός απολύει, επενδυει και κατι λίγα, βάζει και κανα κονε απο ευρώπη και κάνει μια βιώσιμη εταιρία που αν φορολογηθεί σωστά αποδίδει έσοδα στο κράτος.

    Το σωστό ίσως να ήταν να παραμείνει κρατική με αριθμό υπαλλήλων αυτό που θα είχε και αν ήταν ιδιωτική και τα υπεκερδη που θα απεκόμιζε να πήγαιναν σε αναπτυξη της, ή σε κοινωνικές παροχές οι σε πτώση τιμολογίων.
    Αν μου βρέιτε εστω και μια κυβέρνηση ακομα και του ΚΚ να μπορει να λειτουργήσει ετσι μια επιχειρηση να μου το πείτε και μενα.
    Από τους ηλίθιους τους πολιτικούς το μόνο που μπορούμε να περιμένουμε είναι τουλαχιστον να μην πληρώνουμε ζημιογώνες και οταν ιδωτικοποιούνται να τις φορολογούν αναλόγως και να μην αφηνουν μονοπώλια τυπου ολυμπιακης aegean.
    Το κράτος μας δυστυχώς δεν κάνει ουτε για έλεγχο, βλέπε φοροδιαφυγή. Όταν μάλιστα κάνει κου κουμάντο γάμησε τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. φιλέλληνα
    Σου παραθέτω αυτούσιο προηγούμενο σχολιό μου για άλλο θέμα.
    Μάγκα βλέπω πολλούς να βρίζουν το Γιωργάκη και σε αυτό το καφενείο και στα άλλα που συχνάζω.
    Άν τον είχα μπροστά μου θα του το ΄ριχνα το φάσκελο όπως και πολλοί άλλοι.
    Όταν έρθουν όμως οι εκλογές να είστε σίγουροι πολλοί απο αυτούς που ωρύονται σήμερα θα τον στηρίξουν γιατί έχουν μάθει χρόνια να κάνουν τους καμπόσους αλλά η καρδούλα τους απο μέσα να χτυπάει για το μισθούλη και τη συνταξούλα.
    Και στην Ελλάδα έχουμε εκατομμύρια απο δαύτους.
    Τί θα ψηφίσουν ρε οι μαϊμού ανάπηροι που είναι χωριά ολόκληρα;
    Τι θα ψηφίσουν οι ΔΥ που τρέχουν μπουλούκια να υποβάλλουν τα σέβη τους στις τοπικές του ΠΑΣΟΚ μη γίνει καμιά στραβή και βρεθούν απόξω απο το Δημόσιο;
    Τι θα ψηφίσουν οι μικρομεσαίοι καταθέτες που τρέμει η ψυχούλα τους μην χάσουν τον παρά , γιατί ως γνωστό οι μεγαλοκαταθέτες την κάναν για Ελβετία.
    Τι θα ψηφίσουν οι στρατιές ανέργων που ήδη άρχισαν να γλύφουν τους πασόκους μπας και βρουν καμιά θεσούλα και μετά έρχονται στα μπλόγκ και βρίζουν τον ΓΑΠ;
    Πώς να σκεφτεί καθαρά το βούρλο ο Έλληνας που δεν ξέρει άλλο από την τηλεόραση και είναι αλλεργικός στα γράμματα; Τρώει κάθε μέρα στην μάπα το μεγκασκάι και έχει γίνει λαγοκούνελο από το φόβο του;
    Τι θα ψηφίσουν ρε όλοι αυτοί που χρωστάν και αυτοί δεν ξέρουν σε πόσες τράπεζες,
    και όταν θα βγει η σκουληκαντέρα ο θέμος να τους πει παραμονές εκλογών ότι ¨διαγράφονται¨τα χρέη με πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ, θα τρέξουν σα γκαβάδια;
    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝ.
    ΣΕ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ , ΑΛΛΑ ΒΑΡΑ ΜΑΣ ΑΛΥΠΗΤΑ. ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ .
    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
    ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΑΝΤΩΣ
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***
    ΥΣ με το ημέτερος έκανες το λοφίο μου να κουνιέται.όχι και ημέτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. φιλέλληνα
    Σου παραθέτω αυτούσιο προηγούμενο σχολιό μου για άλλο θέμα.
    Μάγκα βλέπω πολλούς να βρίζουν το Γιωργάκη και σε αυτό το καφενείο και στα άλλα που συχνάζω.
    Άν τον είχα μπροστά μου θα του το ΄ριχνα το φάσκελο όπως και πολλοί άλλοι.
    Όταν έρθουν όμως οι εκλογές να είστε σίγουροι πολλοί απο αυτούς που ωρύονται σήμερα θα τον στηρίξουν γιατί έχουν μάθει χρόνια να κάνουν τους καμπόσους αλλά η καρδούλα τους απο μέσα να χτυπάει για το μισθούλη και τη συνταξούλα.
    Και στην Ελλάδα έχουμε εκατομμύρια απο δαύτους.
    Τί θα ψηφίσουν ρε οι μαϊμού ανάπηροι που είναι χωριά ολόκληρα;
    Τι θα ψηφίσουν οι ΔΥ που τρέχουν μπουλούκια να υποβάλλουν τα σέβη τους στις τοπικές του ΠΑΣΟΚ μη γίνει καμιά στραβή και βρεθούν απόξω απο το Δημόσιο;
    Τι θα ψηφίσουν οι μικρομεσαίοι καταθέτες που τρέμει η ψυχούλα τους μην χάσουν τον παρά , γιατί ως γνωστό οι μεγαλοκαταθέτες την κάναν για Ελβετία.
    Τι θα ψηφίσουν οι στρατιές ανέργων που ήδη άρχισαν να γλύφουν τους πασόκους μπας και βρουν καμιά θεσούλα και μετά έρχονται στα μπλόγκ και βρίζουν τον ΓΑΠ;
    Πώς να σκεφτεί καθαρά το βούρλο ο Έλληνας που δεν ξέρει άλλο από την τηλεόραση και είναι αλλεργικός στα γράμματα; Τρώει κάθε μέρα στην μάπα το μεγκασκάι και έχει γίνει λαγοκούνελο από το φόβο του;
    Τι θα ψηφίσουν ρε όλοι αυτοί που χρωστάν και αυτοί δεν ξέρουν σε πόσες τράπεζες,
    και όταν θα βγει η σκουληκαντέρα ο θέμος να τους πει παραμονές εκλογών ότι ¨διαγράφονται¨τα χρέη με πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ, θα τρέξουν σα γκαβάδια;
    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝ.
    ΣΕ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ , ΑΛΛΑ ΒΑΡΑ ΜΑΣ ΑΛΥΠΗΤΑ. ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ .
    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
    ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΑΝΤΩΣ
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***
    ΥΣ με το ημέτερος έκανες το λοφίο μου να κουνιέται.όχι και ημέτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΡΕ ΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΜΟΛΥΣΑΝΕ ...Η ΤΟ ΣΚΑΣΑΤΕ????ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΕΙΣΑΣΘΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤ....ΑΔΩΝΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο τίτλος του κειμένου είναι τελείως εσφαλμένος. Κανείς δεν πουλάει για να τιμωρήσει υπηρέτες. Απλά για ρουσφετάκια εκεί που το σπίτι επρεπε να έχει 10 υπηρέτες των 800 ευρώ βρέθηκε με 100 των 1.500. Βέβαια δεν φταίνε οι υπηρέτες αλλά το κωλόκρατος και οι κατα καιρούς βολευτές.
    Αυτό ειναι το πρόβλημα.
    Και ερχόμαστε στις λύσεις που είναι οι εξής:
    1. Βάζουν τον οποιονδήποτε από μας να κανει managment. Τα βάζουμε κατω, έσοδα-εξοδα και προκύπτει ή αύξηση τιμολογίου της επιχειρησης, λεγε με ολυμπιακη, λιμανι, δεη, οσε, σκατα, φατα, ή μαζικες απολύσεις με τους συνδικαλιστες να ουρλιαζουν. Οπότε η κυβερνηση δεν αγγίζει όποτε πλήρωνε μαλακα ελληνα φορολογούμενε.
    2. Την πουλα σε επιχειρηματια. Οπότε αυτός απολύει, επενδυει και κατι λίγα, βάζει και κανα κονε απο ευρώπη και κάνει μια βιώσιμη εταιρία που αν φορολογηθεί σωστά αποδίδει έσοδα στο κράτος.

    Το σωστό ίσως να ήταν να παραμείνει κρατική με αριθμό υπαλλήλων αυτό που θα είχε και αν ήταν ιδιωτική και τα υπεκερδη που θα απεκόμιζε να πήγαιναν σε αναπτυξη της, ή σε κοινωνικές παροχές οι σε πτώση τιμολογίων.
    Αν μου βρέιτε εστω και μια κυβέρνηση ακομα και του ΚΚ να μπορει να λειτουργήσει ετσι μια επιχειρηση να μου το πείτε και μενα.
    Από τους ηλίθιους τους πολιτικούς το μόνο που μπορούμε να περιμένουμε είναι τουλαχιστον να μην πληρώνουμε ζημιογώνες και οταν ιδωτικοποιούνται να τις φορολογούν αναλόγως και να μην αφηνουν μονοπώλια τυπου ολυμπιακης aegean.
    Το κράτος μας δυστυχώς δεν κάνει ουτε για έλεγχο, βλέπε φοροδιαφυγή. Όταν μάλιστα κάνει κουμάντο γάμησε τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Και δε μου λές 6:15 τους βουλευτές στον τόπο σου που δεν βόλεψαν ΄υπηρέτες’ τους βγάλατε την επόμενη τετραετία ή τους επιβραβεύσατε για την ακεραιότητά τους και τους στείλατε σπιτάκι;
    Λίγες λύσεις μας δίνεις στο πρόβλημα!
    Για ψάξε μήπως υπάρχουν κι άλλες πχ αν πουλήσεις μη βάλεις και τη μίζα μέσα που θα την πάρεις μετά από τους φουκαράδες!
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Στήν παρούσα τραγική συγκυρία,τό θεωρώ αδιανόητο,νά αλληλοσπαράσσονται οί κοινωνικές παραγωγικές τάξεις.
    Ας αντιληφθούμε ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΕΣ,ότι ό εχθρός είναι ένας επί 35 συναπτά έτη καί είτε τόν ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΠΑΝΤΙΟΤΡΟΠΩΣ είτε ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΕΘΑ Μ΄ ΑΥΤΟΝ,ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ,ΕΑΥΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.
    Σταματήστε επί τέλους τήν ''φαγωμάρα'' κι επικεντρωθήτε στόν στόχον μας,ό οποίος διά ""σήμερα"" τουλάχιστον είναι οί κυβερνώντες (οριζοντίως καί καθέτως)!!!
    ΑΣ ΤΟΥΣ ""ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ""!!!!!
    ΑΣ ΤΟΥΣ ""ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ""!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 6:30
    Εχθρός είναι η συνείδησή μας ,η πουλημένη στις ευκολίες . Αν δεν επαναστατήσει αυτή τίποτα δεν αλλάζει.
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 6.39 ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΘΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΓΑΠ (ΘΑ ΛΕΣ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ, ΚΛΠ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ (ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΒΑΔΙΑ, ΗΛΙΘΙΟΙ, ΚΛΠ ΚΛΠ)

    ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΜΑΥΡΟΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΕΙΝΗΣ ΜΟΡΦΗΣ.

    ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΚΙΟΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 6:30
    Εχθρός είναι η συνείδησή μας ,η πουλημένη στις ευκολίες . Αν δεν επαναστατήσει αυτή τίποτα δεν αλλάζει.
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    01 Αυγούστου 2010 6:39 μ.μ.


    Κι ό ΠΟΛΕΜΟΣ/ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ!!!!

    (ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ!!!!)
    (ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ!!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μοϊκανέ: όταν δε σου βγαίνει λές ότι αυτός που σε έχει κολλήσει στην γωνία και ξεσκεπάσει το ανθελληνικό σου πρόσωπο είναι "μόνος", μεμονωμένη περίπτωση.

    Δυστυχώς για εσένα και το συνάφι σου είμαστε η πλειοψηφία και ο συρφετός που αποπροσανατόλισε πολλούς από εμάς (όχι όλους) με τις ιδέες για τις οποίες εμείς χύσαμε το αίμα μας θα εκδιωχθεί δια παντός.

    Οι Έλληνες το έχουν κάνει αυτό πολλές φορές και όταν όλοι πίστευαν ότι δεν υπήρχε περίπτωση.

    Τα επικοινωνιακά σου τερτίπια δεν πιάνουν σε εμένα. Μην κουράζεσαι.

    Είσαι διάτρητος.

    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η κατάσταση είναι θλιβερή.
    Αυτό που λένε για το φθόνο του ΄Ελληνα δυστυχώς ισχύει.
    Ρε ηλίθιοι που τα βάζετε με τους δασκάλους -δεν έχω καμμιά σχέση μαζί τους- τώρα μάθατε, πότε δουλεύουν και πότε κάθονται οι δάσκαλοι;
    Τόσο ντενεκέδες ήσαστε στο σχολείο ώστε δεν ξέρατε ούτε πότε είχατε διακοπές; Γιατί δεν μιλάγατε τότε ρε βόδια και το θυμηθήκατε τώρα;
    Θα σας πω γιατί. Κάποιοι γιατί παίζετε το παιχνίδι "διαίρει και βασίλευε" που επιδίδεται η κυβέρνηση στρέφοντας τον ένα εναντίον του άλλου και οι υπόλοιποι από φθόνο για τις πολυήμερες αργίες των δασκάλων που θα θέλατε και σεις. Χωρίς να σέβεσθε την προσφορά τους στα παιδιά σας, κάποιων μάλιστα ανεκτίμητη.
    Ας γινόσαστε και σεις δάσκαλοι ρε μοσχάρια. Αλλά είτε ήσαστε τούβλα, είτε προτιμήσατε άλλες δουλειές με περισσότερα χρήματα και λιγότερη επαρχία.
    Και τώρα μουγκανίζετε, ενώ ο ΓΑΠ σας κάνει τεχνητή γονιμοποίηση. Μουσχάρια!
    *Αιακός*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 6:48
    Για πες ρε ιδεολόγε με τι κριτήρια ψηφίζει ο Έλληνας ; Εγώ σου περιέγραψα μια πραγματικότητα. Ούτε προπαγάνδα κάνω ούτε με ενδιαφέρουν τα κολοκόμματά σας .
    Με το χαϊβάνι το μέσο ¨Έλληνα τα έχω , που τώρα που του ήρθε ο λογαριασμός για όλες του τις αμαρτίες κοιτάει δεξιά και αριστερά να βρεί ποιος έφταιξε. Τόσο καιρό σέρνονταν και έγλυφε για τη ζαχαρένια του και τώρα που τον πατάν επαναστατεί!
    Άργησε πολύ! Θα χορέψει μέχρι τέλους.
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 01 Αυγούστου 2010 5:05 μ.μ.

    4:41 "στα κομμουνιστικά κράτη οι υπάλληλοι πήγαιναν διακοπές όλοι ανεξαιρέτως με κρατικά έξοδα" μαζικά οργανωμένοι υπό κρατικήν επίβλεψη. οποιος ηθελε να κάνει διακοπές χωρίς την κρατική προσφορα έπρεπε να το κάνει με δικά του έξοδα.
    "οι διακοπές, η ξεκούραση και ο τουρισμός είναι δικαίωμα και κατάκτηση" παντού διότι χωρίς διακοπές η γενικά ελεύθερο χρόνο η απόδοση μειώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ρε Φιλέλληνα
    Ενας κερατάς δε μπορεί να μου πεί αυτά τα πακέτα στήριξης και τα ΜΟΠ , ποπ, φλοπ πως στο διάολο τα λένε πόσα χρήματα ήταν; Μήπως ήταν ΤΡΙΣ ευρώ ;
    Ποιοι τα φάγαν γαμώ τη τρέλα μου; Ποιοι τα διαχειρίστηκαν ;
    Γιατί εμείς χορομπηδούσαμε σα καγκουρό με τη Γιάννα όταν πήραμε τους Ολυμπιακούς; Για τη δόξα ή για τη μάσα που ερχόταν; Μόνο το ΚΚΕ ,του το αναγνωρίζω αυτό ,κράτησε πισινή .
    Ψάχνουμε τα βατοπέδια ! Τα σκατοπέδια πότε ρε θα τα ψάξουμε;
    Μήπως ήταν και συγγενείς μας μέσα ;ξαδέρφια, αδέρφια ,θείοι ,κουμπάροι, γκόμενες, γκόμενοι ,ανίψια ,βαφτηστήρια;
    ΡΕ θα ξυρίσω τη χαίτη μου δεν αντέχω άλλο.
    Ειπώθηκε η μίζα ήταν 10% του κόστους του έργου το 1% πήγαινε στους πολιτικούς και το 9% στα στελέχη των υπηρεσιών! Στα 100.000.000 δηλαδή, αν κόστιζε το έργο η μίζα ήταν 1,000,000, οι 100.000 στους πολιτικούς και οι άλλες 900.000 για τα κατώτερα στελέχη. Αν ξέρω καλά μαθηματικά!
    Ποιοι ήταν ρε τα κατώτερα στελέχη; Απλός λαός, μη εκλεγμένος , βολεμένος που τα πήρε μαύρα και στα έδωσε και σένα μαύρα.. Πέφτετε από τα σύννεφα τώρα;
    Κάντε σούμα όλα τα πακέτα ,βγάλε τις μίζες και κοίτα γύρω σου τι από όλα αυτά που βλέπεις δεν έπρεπε να είναι έτσι.
    Στραβοί είστε δεν τα βλέπετε;
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 7.08 ΧΑΪΒΑΝΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ, ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ ΤΩΝ ΧΑΪΒΑΝΙΩΝ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ.

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ. ΗΜΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΦ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΝΟΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝΕ, ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Η ΔΙΚ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΨΗΦΟΥΣ ΕΠΙ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΟ-ΤΡΙΠΛΟ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΑΛΧΗΜΙΕΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΥΚΑ.

    ΑΝ ΡΕ ΕΒΓΑΙΝΕ Ο ΓΑΠ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΕ, ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΕΔΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

    ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ, ΚΡΥΦΟ-ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑΚΙ, ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΤΥΧΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ 4ΗΣ ΟΚΤ. ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΖΕΙ 'ΒΙΑ ΚΑΙ ΝΟΘΕΙΑ': ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ (ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΑΣΗΜΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ) ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΣΗ ΜΕ ΔΝΤ ΚΛΠ ΚΛΠ.

    ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ, ΠΟΥ ΘΑ ΖΑΛΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥ.

    ΒΡΑΔΥΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 7:22
    και στη κορφή κανέλα.
    Δυσλεκτικό είσαι; ξέριες να διαβάζεις;
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλή προπαγάνδα περνιέσαι ότι ξέρεις και το φούμο μια χαρά το χειρίζεσαι αλλά δυστυχώς στον ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ και τον κάθε Φιλέλληνα δεν πιάνει.

    Λες κατώτερα στελέχη: και τολμάς να λες ότι επρόκειτο για απλό λαό μη εκλεγμένο.

    Πόσο αδαείς νομίζεις ότι είμαστε;

    Τα κατώτερα στελέχη στα οποία αναφέρεσαι είναι συγγενείς και γνωστοί των εκλεγμένων οι οποίοι έχουν διορισθεί ειδικά και εκτός πάσης διαδικασίας από την οποία περνάει απλός Λάος (π.χ. στο πρωτόκολλο του υπουργού εργασίας λοβέρδου είναι μία μπακογιάννη, για να μη πούμε που βρίσκονται οι τσίλλερ, μποδοσάκηδες και όλοι αυτοί που πίσω από ένα γραφεί εκ π΄ρωτης όψεως μπορεί να φαίνονται 'λαός' αλλά ουδεμία σχέση με αυτόν δεν έχουν).

    Και επειδή θέλεις τόσο να μάθεις ποιοί τα "φάγανε", να σου πούμε λοιπόν μερικούς και μετά εάβν πραγματικά θέλεις να μάθεις θα βρείς και τους υπόλοιπους. Τα λένε και φανερά εάν ξέρεις που να κοιτάξεις:

    Ολυμπιακοί: Αγγελόπουλλοι, Κούβελος, Κυριακού, Καρτάλης, Παπαθανασίου, κλπ μεσάζοντες για τους ειδικούς εξοπλισμούς εγκαταστάσεις, και δεν αρχίζω καν με τσοχατζόπουλους, κλπ εφ' όσον τώρα προσπαθείς να μας πεις ότι τα πήρε ο λαός και μάλιστα έχεις το θράσσος να μιλάς ότι πήρε και τα περισσότερα.

    Βατοπέδια: από τις οικογένειες στις οποίες ανήκει ο Εφραίμ μέχρι και πάλι μεγάλες οικογένειες με off shore με την υποστήριξη των ανθρώπων 'εμπιστοσύνης' που διόρισαν όλα τα λαμόγια που εκλέχτηκαν.

    Ή θέλεις να μας κάνεις να πιστέψουμε ότι ο κάθε διοικητής πολεοδομίας είναι τυχαίος 'λαός'.
    π.χ. η πλήρης καταλήστευση του ορυκτού πλούτου της χώρας έχει γίνει από μία και μόνο οικογένεια με πολλά πλοκάμια: τους Βουδούρηδες/ Μπουντούρηδες και τους συνεργάτες τους.

    Θέλεις να συνεχίσω για τους συνεργάτες τους και τα εγκλήματα (οικονομικά, πολιτικά & ανθρωπιστικά) που διέπραξαν από το 1831 ενάντια στο Ελληνικό κράτος;

    Και για εξάσκηση ξεκίνα από τον 'Ελεύθερο Τύπο', Αγγελόπουλλοι, Βουδούρηδες, Ιδρύματα, επιχειρήσεις, πολιτική, κλπ.

    Πιάσε λοιπόν όλα αυτά τα καλόπαιδα, κάνε σούμα όλα τα πακέτα + τις μίζες και τις αναθέσεις και φοροελαφρύνσεις και κίνητρα και απαλλαγές και επιδοτήσεις και εγγυήσεις, και θα δείς και ποιοί πήραν τα λεφτά και πού είναι τα λεφτά.

    Όσο για το γιατί είναι εδώ το ΔΝΤ αν έχεις υπομονή να πας μέσω λαμίας ακολουθώντας τα ίχνη, θα δεις ποιές 'ελληνικές' οικογένειες σαράκια είναι που πιέζουν τον Λάο για να τον στραγγίξουν μέχρι το τελευταίο ευρώ, μέσα από τις τράπεζες (τις ξένες) και τις 'αγορές'.

    Αν βεβαίως δεν τα ξέρεις ήδη οπότε κόφτο γιατί ξεσκεπάζεις τα αφεντικά σου περισσότερο, πράγμα που εμένα χαρά μου είναι και αθ γίνει ούτως ή άλλως εσένα όμως μάλλον θα σου κοστίσει.

    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 7.32, ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΦΟΥΚΑΡΑ ΞΕΜΕΙΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΑΜΕΛΛΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.

    ΣΥΡΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΣΕ ΤΑΠΩΣΑΜΕ, ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΡΩ ΠΟΣΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.

    Α, ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙΣ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΟΥ.

    ΒΡΑΔΥΝΟΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΛΟΓΩ ΠΑΡΩΠΙΔΩΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. (ΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΟΡΑΣ, ΕΙΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΤΣΑΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Θα παρέμβω στη διαμάχη ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ-ΜΟΪΚΑΝΟΥ για να πω τη γνώμη μου.
    Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ενδιαφέρεται για το μείζον. Τις καθοριστικές ευθύνες που είχαν οι πολιτικές ηγεσίες που με πράξεις και παραλείψεις και όχι μόνο στα οικονομικά, έβλαψαν και συνεχίζουν να βλάπτουν την πατρίδα. Φυσικά συνεργάσθηκε σ΄ αυτό και μέρος του λαού, άλλοτε από ιδιοτέλεια και άλλοτε από κομματική βλακεία. Δεν παύει όμως η κύρια ευθύνη να βαρύνει τους πολιτικούς, αφού αυτοί είναι υπόλογοι στον ελληνικό λαό που τους εξέλεξε για ηγέτες και όχι καταστροφείς του.
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ ενδιαφέρεται κυρίως για τις ευθύνες του λαού. Για τη συνεργασία κάποιων στο φαγοπότι και τη βλακεία άλλων που το ανέχθηκαν. Ειδικά για την Ολυμπιάδα, όπου η μαλακία των πανηγυριζόντων χαχόλων επί τη αναλήψει της , έσπασε τα κοντέρ. Βεβαίως και τότε είχε στηθεί ο μηχανισμός παραπληροφόρησης των βρωμοκάναλων που έπνιγε τις αντιρρήσεις. ΄Οπως αργότερα με το Ευρώ και νωρίτερα με το Χρηματιστήριο. Δυστυχώς, μεγάλο τμήμα του λαού, έχει χάσει τα χαρακτηριστικά του δαιμονίου της φυλής και χειραγωγείται εύκολα, λόγω της μακρόχρονης πλύσης εγκεφάλου και της αλλοίωσης της παραδοσιακής Παιδείας και των αξιών της. Πολλοί καταντήσανε αμερικανάκια στη σκέψη, χωρίς όμως τον πατριωτισμό των Αμερικάνων και το διαπιστώνουμε από τις απόψεις τους στο διαδίκτυο. Η ευθύνη για τα εκφυλιστικά αυτά φαινόμενα, αποδίδεται επίσης στους πολιτικούς.
    ΄Εφταιξε πράγματι ο λαός, κυρίως με την ευπιστία του. Σε καμμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί συνυπεύθυνος ώστε να πληρώσει αποκλειστικώς τα κερατιάτικα. Οι απόψεις "όλοι φάγαμε" και "όλοι ξέραμε" όπως δολίως προωθούνται διά των παπαγάλων, είναι απαράδεκτες. Το μέγιστο μέρος του λαού δεν έχει σχέση μ΄ αυτά και δεν χρωστάει τίποτα σε κανένα, ώστε να εκχωρήσει τμήμα των κοινωνικών του δκαιωμάτων ή της πατρίδας του. Να βρεθούν και να πληρώσουν οι ένοχοι και να σταματήσει ο εμπαιγμός των δήθεν εξεταστικών επιτροπών που το πάνε για κουκούλωμα.
    *Αιακός*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα

    θα κατεβάζω όλα τα υβρισττικά και άσχετα με τις αναρτήσεις σχόλια.
    Μας κουράσατε με τα κομματικά και αλλα απωθημένα σας.
    Υπάρχουν άλλα κομματικά μαγαζιά αέναντι να βγάλετε το μένος σας
    Γράψτε τις απόψεις για τις αναρτήσεις που κάνουμε
    Φιλικά

    Ο καφετζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Περιγράφεις το αυτονόητο(έγινε μόδα η λέξη). Φάγαν οι μεγαλοκαρχαρίες !!!
    Αστο καλό!! Δεν το΄ξερα. Ευχαριστώ που μου το είπες. Σιγά μη δε τρώγαν .!!
    Γι αυτό υπάρχουν για να τρώνε! Και είναι και άπληστοι και φαγανοί και όσο τρώνε ανοίγει και η όρεξη.
    Εγώ όμως εστιάζω αλλού. Στην ευθύνη του κοσμάκη που όλα αυτά τα έβλεπε αλλά δεν το χαλούσαν;
    Και σε ρωτώ : Γιατί κυβέρνησε το Πασοκ 30 χρόνια. Δεν έβλεπε ο λαουτζίκος σου ότι γίνεται πάρτυ. Γιατί πήγαινε Ανδρέα δαγκωτό; Δεν το ΄βλεπε το φαγοπότι;
    Και οι σημερινοί κυβερνόντες δεν ήταν στελέχη τότε ; Γιατί τους ξανάβγαλε;
    Γιατί ήλπιζε ότι η γιορτή θα συνεχιζόταν με νέα ορμή !
    Ο λαουτζίκος σου διαψεύστηκε οικτρά! Και τώρα που κόβεται το τρυφερό λαιμουδάκι του έχει δαιμονοποιήσει τους πάντες. Φταίει ο Σημήτης, ο Καραμανλής. Όσο κυβερνούσαν όμως ο λαουτζίκος σου τους θεωρούσε καταλληλότερους.
    Δεν κραύγαζε ο Σημήτης οικονομικά ισχυρή Ελλάδα και χειροκροτούσαν τα ζώα από κάτω; Δεν μιλούσε ο Καραμανλής για νταβατζήδες και επανίδρυση ; Δεν έβλεπε ο λαουτζίκος ότι ούτε επανίδρυση γινόταν και με τους νταβατήδες συναλλάσονταν αν όχι αυτός οι υπουργοί του; Ή αυτό δε το΄ξερες;
    Φιλέλληνα μην τον αθώνεις τον κοσμάκη σου τόσο εύκολα. Εχει ευθύνες.
    Τι να πω ότι έχουν και οι μεγάλοι; Ποιο είναι το καινούργιο και σοκαριστικό;
    ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
    ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΒΡΑΔΥΝΟΥ
    ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΖΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ. ΑΝΑΨΤΕ ΦΩΤΑ
    *** ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καφετζή
    δεν βρίζουμε έχουμε έντονο διαλογο ψιλοσχετικό με το θέμα.
    Διακοπές δε πάμε, λεφτά δεν έχουμε τράκα ιντερνετ κάνουμε αύριο δε θα είμαι! κρίμα και μου άρεσε εδώ.
    ***ΜΟΪΚΑΝΟΣ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΜΟΙΚΑΝΕ,

    Είσαι τόσο αναίσχυντος όσο και τα αφεντικά σου : «Φάγαν οι μεγαλοκαρχαρίες !!!
    Αστο καλό!! Δεν το΄ξερα. Ευχαριστώ που μου το είπες. Σιγά μη δε τρώγαν .!!
    Γι αυτό υπάρχουν για να τρώνε! Και είναι και άπληστοι και φαγανοί και όσο τρώνε ανοίγει και η όρεξη.»
    Το επίπεδο της ηθικής σου φαίνεται ανάγλυφο. Όπως και το επίπεδο της λογικής /ευφυΐας σου.

    Εσύ ο ίδιος αυτοαναιρείσαι μέσα στην επιχειρηματολογική σου ορμή, όπου αναφέρεις τις δόλιες υποσχέσεις των επίδοξων πρωθυπουργών («Δεν κραύγαζε ο Σημήτης οικονομικά ισχυρή Ελλάδα και χειροκροτούσαν τα ζώα από κάτω; Δεν μιλούσε ο Καραμανλής για νταβατζήδες και επανίδρυση ;») που έπαιζαν με τις ελπίδες και τις προσδοκίες του Λαού.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΩ)

    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΜΟΙΚΑΝΕ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

    Αυτό που παραλείπεις να αναφέρεις (σκοπίμως) είναι η πραγματική αντίληψη του Λαού για αυτούς τους προδότες, κάτι που φιμωνόταν από τα ΜΜΕ και τα παπαγαλάκια σαν και εσένα, όπως και σήμερα φιμώνεται από τους ίδιους (με πρώτο και καλύτερο τον ΓΑΠ που έχει γίνει ανέκδοτο με τον «άνθρωπο του μόχθου» και τις δηλώσεις του στον ξένο τύπο ότι «οι Έλληνες τον στηρίζουν στα μέτρα και τις ‘μεταρρυθμίσεις’ του», κλπ). Αντίθετα εστιάζεις στις ‘δημοσκοπήσεις’ των εταιρειών που ανήκουν στους πατρώνους τους και που είναι η αιχμή του δόρατος της γκεμπελιστικής σας προπαγάνδας : αυτές κατονομάζουν τον ‘καταλληλότερο’. Και η πραγματικότητα τους διαψεύδει.
    Μέχρι τις παραμονές των τελευταίων εκλογών, οι ‘σφυγμομετρήσεις’ τους έδειχναν καταλληλότερο τον καραμανλή. Όμως δεν τους έπιασε να τον βγάλουν (όπως σχεδίαζαν και επιχειρούσαν) γιατί ήξεραν ότι ο Λαός θα τους ξέσκιζε εκεί και τότε. Για να μην αναφέρουμε πώς τον μετέφεραν τρέχοντας για να μπεί στο Βελλίδειο, κάτω από δρακόντεια μέτρα και αποκλεισμό πολλών τετραγώνων, για να μην τον λυντσάρει ο κόσμος τον Σεπτέμβριο του 2009 στην ΔΕΘ τον τότε ‘καταλληλότερο’.
    Το ίδιο κάνουν και τώρα.
    Όσο για τον Σάπιο σου, δεν έβγαινε ‘δαγκωτός’. Από το 1983 ο κόσμος (όχι οι πρασινοφρουροί, που ήταν αρκετοί) τον είχε καταλάβει και σιχαθεί. Δεν θα έβλεπε δεύτερη τετραετία εάν δεν έκανε το βρώμικο κόλπο της προεδρίας με τον Σαρτζετάκη.
    Όσο για το πόσο τον ήθελε ο κόσμος το είδαμε με την κατακραυγή του 1989 και το ξήλωμα του από την εξουσία ακόμα και εάν δεν υπήρχε κανένας ικανός ή καθαρός, όπως και το έδειχνε η αδυναμία να βγεί αυτοδύναμη κυβέρνηση.
    Επίσης, αγνοείς ό,τι σου ειπώθηκε σε άλλη ανάρτηση παραπάνω για την νοθεία κατά την εκλογική διαδικασία και επίσης για την νοθεία που γίνεται κάθε φορά στο υπουργείο εσωτερικών όταν ‘έρχονται’ και καταγράφονται τα αποτελέσματα.
    Τέλος, από το 1983 τόσο η τότε ΕΟΚ /ΕΕ όσο και το ίδιο το ΠΑΣΟΚ γνώριζε με ερευνητικά αποτελέσματα από την METRIX ότι δεν θα μπορούσε να βγεί στις μεγάλες πόλεις με καθαρά αποτελέσματα. (το ίδιο βεβαίως ίσχυε και για την ΝΔ).

    Ο Λαός δεν συμφωνεί με την πολιτική των κυβερνώντων και μέχρι τώρα περίμενε τις εκλογές για να το εκφράσει αυτό.
    Ο Λαός δεν συμφωνεί με τα μέτρα / μεταρρυθμίσεις του ΠΑΣΟΚ: οι πανελλαδικές αλλά και κλαδικές απεργίες και όλες οι άλλες διαμαρτυρίες/ αντιστάσεις που πνίγονται και φιμώνονται το δηλώνουν αυτό.
    Ο Λαός δεν αναγνωρίζει την πολιτική εξουσία και δεν συμμορφώνεται με τις αποφάσεις/ πολιτικές της.
    Στην ουσία η κυβέρνηση του ΓΑΠ πέρα από το ότι είναι εντολοδόχος αλλοτρίων και εχθρικών προς τον Ελληνικό Λάο συμφερόντων είναι μία κυβέρνηση ολόγραμμα, που κανείς δεν την αναγνωρίζει.
    Οι αποφάσεις, εγκύκλιες, νομοσχέδια, νόμοι, μέτρα παραμένουν ανενεργά και μη εφαρμόσιμα.
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ (εκτός και εάν αποφασίσει να επιχειρήσει να μείνει με τα όπλα. Αλλά είδε μάλλον ότι δεν την παίρνει τώρα με το κάζο της επίταξης.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΑΦΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΟΛΑΚΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ: το γεγονός ότι κάποιος είναι σαδιστής δεν τον νομιμοποιεί να κατακρεουργεί τους άλλους.
    Δεν είναι λοιπόν δικαιολογία ούτε άφεση αμαρτιών η αρλούμπα που ξεστόμισες.
    Μίλα λοιπόν ή σκάσε.
    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 2.13.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΗ..ΤΖΗΔΕΣ???ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ????ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΠΕΡΙΑΔΕΣ,ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΟΥΡΗΔΕΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΗΝΟ ΛΕΒΕΝΤΗ...ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΥΦΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΡΔΗΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΔΕΗ..ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ???ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΝΤΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ?????ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ???? ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @@@@ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ + ΜΟΙΚΑΝΟ κ.α..


    Στόν Χάρβαντ,όταν σπούδαζε ό ΓΑΠ,τού έθεσαν ένα απλό προβληματάκι/IQ Test.

    Δηλαδή:

    "" Mr ΓΑΠ,άς υποθέσουμε,ότι υπηρετείτε ώς αξιωματικός υπηρεσίας,στό τμήμα Ασφάλειας,σέ Αστυνομικό Σταθμό τής περιοχής σας καί σάς φέρνουν έναν κλέφτη,""κουλό κι από τά δύο χέρια"" όμως!!.
    Πώς θά τού πάρετε ""δακτυλικά αποτυπώματα""??
    Τί απάντηση έδωσε ρέ παιδιά ό ΓΑΠ???

    ΜΟΙΚΑΝΕ???
    ΠΑΣΟΚΟΙ?????


    (Ή απάντησίς του,έχει αποτυπωθή,στά ιστορικά αρχεία τού Χάρβαντ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. πανσέληνε ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΦΘΕΙΡΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ & ΜΕΤΑ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ /ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: οι πλουτοκράτες και οι συγγενείς τους που αποκλειστικά νέμονταν τα πολιτικά αξιώματα της χώρας.

    Κάθε πλουτοκρατική οικογένεια είχε και έχει τουλάχιστον 1-3 γόνους μέσα στο κοινοβούλιο και οι υπόλοιποι επανδρώνουν τις άλλες ‘αρχές’ και λοιπές εξουσίες, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε και την Τράπεζα της Ελλάδας και τις λοιπές τράπεζες ιδιωτικές ή κρατικές.

    Αυτοί είναι πίσω από τους Πιπεριάδες, Κανελλόπουλους, Πρωτόπαππαδες, Παναγιωτόπουλους, Μπούμηδες, Βουρλούμηδες, Παναγόπουλους, Σερέτηδες, κλπ.

    Πρώτα λοιπόν θα κόψουμε το κεφάλι και μετά θα πάμε και στα υπόλοιπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Φιλέλληνα
    Έχω άσχημη επέτειο και τα έχω πάρει στο κρανίο άσχημα.
    Ο γέρος μου ήταν τίμιος άνθρωπος, με το σταυρό στο χέρι και τελικά δεν πρόκοψε επειδή δεν παρακάλεσε ,δεν έγλειψε, δεν λαδώθηκε .Και βλέπω συνάδελφούς του τσογλάνια να έχουν γίνει κάποιοι, να έχουν σπίτια, μετρητά ,να σπουδάζουν συνομήλικούς μου στο εξωτερικό ,να είναι αγκαλιά με τους πολιτικούς παράγοντες να ξοδεύουν αφειδώς και να προκαλούν κάθε ώρα και λεπτό.
    Αυτοί ρε φιλέλληνα πως φτιαχτήκαν ; Από πού; Τι φόρο πλήρωσαν ; Βόλο είμαι και έχουμε γεμίσει μεζονέτες; Ζητάν 2500 το τετραγωνικό και τα δίνουν έτσι αέρα.
    Και δεν αγοράζουν κάποιοι λίγοι δακτυλοδεικτούμενοι , μιλάμε μεσαία τάξη και κάτω, και κανένας δε μιλάει. Τι γίνεται εδώ πέρα ρε πούστη μου ; κάποιοι μας δουλεύουν!
    Η λαμογιά πάει σύννεφο. Για να χορέψεις το ταγκό της απαχτής χρειάζονται δύο.
    Δηλαδή για παράδειγμα για να χαρακτηριστείς ανάπηρος μαϊμού το κάνει ο γιατρός από μόνος του; Κάποιος γλοιώδης νεοέλληνας δεν το ζητάει και επειδή είναι υγιέστατος λαδώνει; Αυτός δεν κλέβει; Ο γιατρός δεν τα παίρνει μαύρα ; και οι δύο δεν είναι γελοίοι;
    Κάποιες γριές δεν παίρνουν τη σύνταξη 6500 χιλιάδων πεθαμένων ; Δεν κλέβουν ; Δεν είναι γελοίες; άρχουσα τάξη είναι; Τι θες να πω καλά κάνουν σε σχέση με αυτά που φάγαν οι άλλοι. Εντάξει μωρέ καλά κάνουν, μαζί τους.
    Που θες να κοιτάξω και να μη δώ απάτη; Για παπί πήγα μίζα μου ζήτησαν;
    Στο νοσοκομείο με κοιτούσαν με μισό μάτι. Αυτουνού πόσα να του ζητήσουμε που είναι παλιόφατσα; Τους έβλεπα ρε, γιατρουδάκια ήταν!
    Για εξήγησε μου τώρα και μια απορία που έχω. Πως γίνεται ρε φιλέλληνα ο τζίρος να πέφτει 50% από πέρυσι και τα έσοδα από ΦΠΑ να είναι οριακά μεν αλλά ανεβασμένα φέτος; Ποιοι δεν δήλωναν; Τα σουπερ μάρκετ ; από τότε που γεννήθηκα τουλάχιστον θυμάμαι να μας γδέρνουν με απόδειξη. Εδώ είχαμε το βασίλειο του καντε ότι σας γουστάρει.
    Τελικά πόσο πολύ τους αγαπάς τους Έλληνες; Πόσα πράγματα τους συγχωρείς;
    Εγώ ρε φιλέλληνα ακόμα δεν ξεκίνησα και μπούχτισα με τα πατριωτάκια μου.
    Βαρέθηκα ρε πούστη μου.
    Ζαλίστηκα . Σταματάτε ρε τη γη να κατέβω.
    Χαρισμά σας ρε όλα .
    Δε με ξαναβλέπετε αντε γειά
    Ξέρεις ποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 10:56,

    Σε άσχημη επέτειο είναι πού δύσκολο να μιλήσουμε χωρίς να πούμε πράγματα που θα σε πονέσουν ή δεν θα σου απαλύνουν την επέτειο αυτή.

    Τους αγαπάω πού τους Έλληνες και ας έχω και εγώ πολλές άσχημες επετείους που μία από αυτές τσακίζουν άνθρωπο και που επετράπησαν ακριβώς διότι υπήρχε κύκλωμα από την μια και άρνηση από την οικογένεια μου από την άλλη να κάνει υπόκλιση και κωλοτούμπα.

    Εγώ πέρασα από το στάδιο που είσαι εσύ και πολλές φορές στράφηκα ενάντια στο Έθνος μου μέσω της απόρριψης, αν και ποτέ δεν το πολέμησα ή ποτέ δεν άνοιξα την κερκόπορτα για να το χτυπήσουν πισώπλατα τρίτοι.

    Εντέλει αυτό που σου λέω είναι ότι πόνεσα πολύ μέχρι να καταλάβω ότι δεν φταίει το Έθνος, ούτε οι Έλληνες, ούτε ο Λαός για αυτά τα οποία βλέπεις γύρω σου (εκτός βέβαια των μεμονωμένων περιπτώσεων που αφορούν την ψυχή του καθενός).

    Αυτό που φταίει είναι η πεποίθηση που καλλιεργείται στα Ελληνόπουλα από πολύ μικρά ότι ο μόνος τρόπος να υπάρξουν και να είναι αποδεκτοί στην Ελληνική κοινωνία είναι να κάνουν δίκτυο και να γίνουν λαμόγια. Από παντού καλλιεργείται
    αυτό, από το σχολείο μέχρι τα ΜΜΕ και βεβαίως συστηματικά και πρωτίστως από αυτούς που μπορούν να υπάρξουν μόνο στο λαμογίστικο σύστημα, ήτοι οι αεριτζήδες πολιτικοί, μεγαλοκαρχαρίες, κλπ, κλπ.

    Είδα όμως επίσης ότι η Ελληνική ψυχή διψάει για Δικαιοσύνη, Ισονομία και Ευνομία και εάν επιβληθεί ένα σύστημα αντικειμενικότητας η λαμογιά θα εκλείψει σε όλους εκτός από την τάξη των λαμογιών. Για αυτό που σου λέω έχω αποδείξεις χειροπιαστές και διαχρονικές.

    Ο λόγος λοιπόν που επιμένω με όλη την δύναμη της ψυχής μου στο ότι αυτοί που έχουν την πλήρη ευθύνη για το προφίλ της κοινωνίας μας είναι οι συγκεκριμένοι που έχω περιγράψει σε τόσα σχόλια μου εδώ και σε άλλα άρθρα είναι διότι έχω τις αποδείξεις ότι εάν εκλείψουν αυτοί και η τάξη τους, ο Λαός στο νέο σύστημα που θα προκύψει με ίδιους κανόνες για όλους και ξεκάθαρους απλούς δρόμους προς την επιτυχία θα ευθυγραμμισθεί με γεωμετρική πρόοδο.

    Εξ άλλου, όταν μια κοινωνία σπρώχνει τον άνθρωπο να γίνει αγρίμι, και αυτό τεκμηριωμένα σου λέω ότι γίνεται με επιστημονικό κοινωνικό σχεδιασμό ώστε να υπάρχει δυνατότητα καλλιέργησης του συστήματος διαφθοράς και λαμογιάς, τότε θα έχεις ζούγκλα. Και για αυτή την ζούγκλα υπεύθυνοι είναι όλα αυτά τα καθάρματα τα οποία συνεχώς στηλιτεύω και δεν θα σταματήσω να πολεμάω.

    Ο δικομματισμός της μεταπολίτευσης ακριβώς αυτό το αντίκτυπο επεδίωξε και δυστυχώς σε έναν βαθμό πέτυχε μετά από την μεθόδευση της αντιδραστικότητας του Λαού (που εκ φύσεως είναι δημοκρατικός) στην Χούντα και ότι είχε εσκεμμένα συνδυασθεί με την Χούντα.

    Σου λέω λοιπόν, εν γνώσει του πόσο μία κακή επέτειος διαπερνάει την καρδία και την σπάει σε κομμάτια, ότι δεν θα πρέπει να τους κάνεις την χάρη και να πέσεις στην παγίδα του διαίρει και βασίλευε και της επίθεσης σε στόχους που δεν απειλούν αυτούς και δεν απειλούν κυρίως το σύστημα που παράγει τις συνθήκες για κάθε άσχημη επέτειο.

    Από το σώμα της Ελλάδας πρέπει να κοπεί η γάγγραινα, αυτό είναι γεγονός. Ας μην λοιπόν κατά λάθος κόψουμε το υγιές πόδι που απλώς έχει πυρετό και μπορεί να γιάνει (δηλαδή τους Έλληνες, τους συμπατριώτες μας που πολλοί έχουν και αυτοί κακές επετείους) αλλά την πραγματική σάπια σάρκα που μολύνει όλο το αίμα της κοινωνίας που είναι αυτοί: οι πολιτικοί, τα σόγια που τους βγάζουν και μέσω αυτών και των επιχειρήσεων τους λυμαίνονται και εγκληματούν και διαφθείρουν και μετατρέπουν σε ζούγκλα κάτι που θα μπορούσε να ήταν παράδεισος συγκριτικά.

    Εάν είσαι πραγματικά Έλληνας θα σφίξεις τα δόντια και θα στραφείς σε αυτούς που πραγματικά είναι υπεύθυνοι για την μαύρη σου επέτειο ώστε να μην υπάρξει ξανά μαύρη τέτοια επέτειος ούτε για εσένα ούτε για κανέναν άλλον.

    Εγώ αυτό κάνω και είναι μαθηματικά σίγουρο ότι θα το πετύχω.

    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΟΥΝΟΣΚΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΙΑ ΤΩΡΑ ΡΕ ΒΡΩΜΟΛΕΧΡΙΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙς ΔΕΚΟ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΤΑ ΒΑΛΑΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΡΝΟΥΣ ΣΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ..

    ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΧΟΥΝΤΑΙΟΙ ΚΛΑΝΙΑΡΗΔΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΤΑ ΕΝ ΧΟΥΝΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΒΟΥΤΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΤΟΥς ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΖΑΜΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΤΣΕΠΙΣΤΕΣ.. ΡΕ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ.. ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΠΝΙΓΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΧΑ ΣΑΣ..

    ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΦΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑ.ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ,ΑΠΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΛΟΓΟΙ ΜΕΧΡΙ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ? ΑΜ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ EXIT-POLLS ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΙΑ ? ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ.ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΦΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑ.ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ,ΑΠΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΛΟΓΟΙ ΜΕΧΡΙ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ? ΑΜ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ EXIT-POLLS ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΙΑ ? ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ.ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΜΟΙΚΑΝΕ???
    ΠΑΣΟΚΟΙ?????


    (Ή απάντησίς του,έχει αποτυπωθή,στά ιστορικά αρχεία τού Χάρβαντ).

    01 Αυγούστου 2010 10:24 μ.μ.


    ...........................

    Κάποιος Einstein(!!!!) ΠΑΣΟΚΟΣ νά απαντήση????


    Καλά περιμένετε τότε 20 χρόνια,μέχρι τήν δημοσιοποίησιν τών απορρήτων αρχείων/εγγράφων ή ρωτήστε τόν αυτιστικόν σας,νά σάς πληροφορήση!!!!


    Υ.Γ.
    1.Εχουν καταγραφεί κι άλλα πολλά όμοια τού ΓΑΠ,στά ''αρχεία'' τού Χάρβαντ!!!!
    2.ΜΟΙΚΑΝΕ,μήν θεωρείς ότι σέ συμπεριλαμβάνω στούς ΠΑΣΟΚΟΥΣ.
    Απλώς έν σχέσει μέ αυτούς,εσένα σέ θεωρώ ''ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΝ''!!!!!!!!
    2.Κι οί ''ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ''+''ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ"" εάν θέλουν συμμετέχουν στό τέστ,χωρίς παρεξήγησιν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΜΟΙΚΑΝΟ+ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ+ΦΙΛΛΕΛΗΝΑ κ.α..


    Παιδιά μήν παρεξηγηθήτε..
    Άλλωστε,όπως έγραψε κι ό ΜΟΙΚΑΝΟΣ,χρήματα δια διακοπές δέν έχουμε,διά διασκέδασιν δέν έχουμε,internet δανεικό έχουμε,ακόμη καί μ..... δέν έχουμε,αφού ακόμη κι ή γυναίκα μας απαιτεί ''διόδια'',τόν ΓΑΠ έχουμε στό κεφάλι μας,λέμε καμμία μαλ.....λοιπόν νά διασκεδάζουμε τήν θλίψιν μας!!!!
    ΕΓΚΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΓΚΑΛΟ ΓΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Όποιος Δημόσιος Υπάληλος δεν ειναι ευχαριστημένος από τη δουλειά του...υπαρχει λύση !!!

    Π Α Ρ Α Ι Τ Η Σ Η

    αλλιώς να βγάλει το σκασμό τώρα και για πάντα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΠΡΟΣ 1.59 ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ...ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΧΡΗΣΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ ,ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ...ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΘΡΑΣΙΜΑΚΙ ...ΣΙΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΑΓΚΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΣ ΤΗ...ΚΑΖ..ΟΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ...ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΤΡΕΛΛΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ....ΚΑΙ ΒΑΖΕΛΑΚΙ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΡΟΣ 1.59 ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ...ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΧΡΗΣΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ ,ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ...ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΘΡΑΣΙΜΑΚΙ ...ΣΙΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΑΓΚΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΣ ΤΗ...ΚΑΖ..ΟΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ...ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΤΡΕΛΛΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ....ΚΑΙ ΒΑΖΕΛΑΚΙ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ???????

    02 Αυγούστου 2010 2:50 μ.μ.

    ...............

    Φιλαράκο,σού λέω ότι είμαι γέννημα-θρέμα (5 γενιές) Πειραιώτης-Πειραϊκιώτης,μαουνιέρης καί λίγο ''χορτάκιας''!!,εάν σέ ενδιαφέρουν τά personal data.
    Επομένως,σέ λάθον δήμο μέ κατέγραψες ώς δημότη.
    Τώρα από όσα αναφέρεις στό ""σχόλιο"" σου,εσύ μού φαίνεται,ότι είσαι ό δεύτερος,μετά τόν ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΝ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΣΟΥ ΓΑΠ,πού θά έδιδε τήν ίδιαν απάντησιν,όπως κι αυτός τότε στό Χάρβαντ,στό ''αυτονόητο'' (σου αρέσει τό ""γαπικό αυτονόητο"",πού χρησιμοποιώ στόν γραπτόν λόγον/σχόλιο μου κι έγινε καί τής μοδάτας??) προβληματάκι/IQ Test.
    Ενθαρυντικό τό γεγονός ότι οί einstein-gap,πληθαίνουν στήν μπουρδελοπαράταξίν σου.
    ΜΟΙΚΑΝΕ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ,ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ βρέθηκε ρέ κι άλλος EINSTEIN-GAP!!!!


    Κανένας άλλος einstein-gap/pasokus-pasokus,νά συμμετάσχη στό IQ/Test,παραπάνω???

    Καλώς τόν....... Πάγκαλο!!!


    Γιάχοοοοοοοουυυυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τό αμέσως προηγούμενο σχόλιό μου διορθώνεται.
    Ήτοι:


    ''..Επομένως,σέ λάθον δήμο μέ κατέγραψες ώς δημότη.''

    ''...Επομένως σέ λάθος δήμο μέ κατέγραψες ώς δημότη.''


    Πάντα επιβεβαιώνεται,ότι ''μέ όποιον γαπ-δάσκαλον θά κάτσης... κ.λ.π. ή όποιος ''ανακατεύεται μέ τά γαπ-πίτουρα...."" κ.λ.π.

    Αλλάζω σελίδα,διότι γαπ-βρώμισα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου