Διαλογικά ...της εποχής μας!!! (1)

Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός

Συμμέχουν:
Μιχάλης
(Μικροέμπορος) – Γιάννης (Μουσικός) - Βασίλης (Ιδ. Υπάλληλος) – Ανθή (Εκπαιδευτικός) – Μαρία (Λογίστρια) – Μανώλης (συνταξιούχος στρατιωτικός) – Ράνια (Συμβασιούχος με 4ωρη απασχόληση)

- Μιχάλης
Δεν μου λέτε αληθεύει ότι θα ξανανεβάσουν το Φ.Π.Α στο 25%;
- Γιάννης
Νομίζω έκαναν διάψευση.
- Μαρία
Ωχ! Όταν ακούτε διάψευση σημαίνει ότι θα τον ανεβάσουν και μάλιστα γρήγορα.
- Μιχάλης
Δηλαδή πάλι θα ξανά φωνάξω τεχνικό για να κάνει τις ρυθμίσεις στην ταμειακή μηχανή. Έλα ρε παιδιά έλεος τρίτη φορά μέσα σε ένα χρόνο! Έχουμε που έχουμε αναδουλειά πληρώνουμε και κερατιάτικα κάθε λίγο και λιγάκι.
- Μανώλης
Χα χα για φαντάσου να μην ...........υποσχόταν ο Παπανδρέου προεκλογικά ότι δεν θα τον ανεβάσει θα τον πήγαιναν με την μία 40%.
- Ανθή
Μανώλη γελάς εκ του ασφαλούς γιατί πρόλαβες και πήρες την σύνταξη σου, για ρώτα και εμένα που είμαι μητέρα τριών παιδιών και θα διδάσκω παιδάκια του Δημοτικού μέχρι τα 65 μου χρόνια σε τριαντάρια τμήματα λόγω περικοπών στις προσλήψεις..
- Γιάννης
Αστείο μου φαίνεται αλλά μην ανησυχείς θα είσαι μια γιαγιά με πολλά εγγόνια!!!
- Ανθή
Α να χαθείς Γιαννάκη με τα αστεία σου! Άκου γιαγιά! Ωχ λες να φωνάζουν όλα μαζί με στην τάξη γιαγιά, γιαγιά; Χριστέ μου δε θα το αντέξω;
- Βασίλης
Έλα μη το σκέφτεσαι από τώρα έχεις ακόμα πολλά χρόνια μπροστά σου. Δηλαδή Ανθή είσαι πολύτεκνη; Τυχερή είσαι, έχεις και τα προνόμια των πολυτέκνων. Αλήθεια πόσα δίνουνε τον μήνα.
- Ανθή
Α τι να σου πω μέχρι να γίνει το μικρό έξη δίνουν 500 Ευρώ το δίμηνο, μετά τα έξη δίνουν 350 το δίμηνο.
- Γιάννης
Γιατί; Μετά τα έξη παύει να είναι παιδί ή έχει λιγότερα έξοδα.
- Ανθή
Τι να πω; Δεν ξέρω ποιους συμβουλεύονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις γιατί στην ουσία μέχρι αυτή την ηλικία βολεύεται η κατάσταση με κάτι δώρα από γενέθλια, γιορτές, αλλά στην ουσία τα έξοδα αρχίζουν μετά τα έξη που το παιδί πάει σχολείο.
- Βασίλη
Φωστήρες οι αποφασίζοντες. Τι να πω ρε παιδιά αυτοί ζούνε στον κόσμο τους λες και έχουν έρθει από άλλο πλανήτη. Εδώ έχουμε σοβαρό πρόβλημα με την υπογεννητικότητα και σε λίγα χρόνια θα σβήσουμε σαν έθνος.
- Ράνια
Τι μιλάς ρε Βασίλη, εσύ είσαι τώρα 30 χρονών και εγώ 27 είμαστε αρραβωνιασμένοι 4 χρόνια και έπρεπε ήδη να έχουμε παντρευτεί για να στηρίξουμε και εμείς αυτό που λες …
- Βασίλης
Να σου πω Ράνια μου εγώ παίρνω 700 Ευρώ μισθό εσύ πόσα παίρνεις;
- Ράνια
Εγώ δουλεύω 4ώρο με σύμβαση ορισμένου χρόνου και μου δίνουν 430 Ευρώ.
- Βασίλης
700 εγώ και 430 εσύ μας κάνουν 1130. Πως; θα παντρευτούμε Ράνια μου; πως; θα ζήσουμε; αφού θα έχουμε και ενοίκιο … και θέλεις να κάνουμε και πολλά παιδιά….. ε δε πάμε καθόλου καλά ....άντε στην υγειά μας φίλοι μου στην υγειά μας ... και περαστικά μας!!!