Γράφει ο Κων/νος Δρακάτος
Ως επιβεβαίωση αυτού ήρθε η συνέντευξη του Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών κ. Χ.Τιόκα*, προ ημερών, σε τηλεοπτικό σταθμό, όπου μιλώντας περί ΟΣΕ είπε:
"Φαίνεται ότι με την ηλεκτροκίνηση, την υποδομή, τη νέα τεχνολογία κλπ.,ότι το προσωπικό θα έχει μια μεγάλη μείωση. Εμείς όμως δεν θα κάνουμε αυτό που έλεγε η Ν.Δ., να κάθονται δηλαδή και να πληρώνονται. Εμείς λέμε όχι. Μετάταξη. Να δουλέψουν κάπου αλλού. Προστατεύουμε το δικαίωμα στην δουλειά, γιατί στο Δημόσιο δούλευαν μέχρι τώρα. Τους προστατεύουμε το δικαίωμα, αλλά όχι ως υπεράριθμους" !!!!
το προσωπικό θα έχει μεγάλη μείωση" (δεν έχει ακούσει τίποτα για υπεράριθμους που είχαν διορίσει...οι "προηγούμενοι" αλλά και οι προηγούμενοι των προηγούμενων...), β) "προστατεύουμε", λέει, "το δικαίωμα στην δουλειά, γιατί στο Δημόσιο δούλευαν μέχρι τώρα. Τους προστατεύουμε το δικαίωμα, αλλά όχι ως υπεράριθμους". Καταλάβατε; Όχι; Μα, γιατί; Θέλει να πει ότι το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ "προστατεύει το δικαίωμα στην δουλειά"! Τους άλλους, τους χιλιάδες, που δούλευαν χρόνια στο Δημόσιο και τους πέταξαν στο δρόμο, σαν σκουπίδια, δεν είχαν δικαίωμα στην δουλειά!!
Λέει λοιπόν: "Εμείς όμως δεν θα κάνουμε αυτό που έλεγε η Ν.Δ., να κάθονται δηλαδή και να πληρώνονται", αλλά εμείς τους βάζουμε "Να δουλέψουν κάπου αλλού". Που; Ε' κάπου αλλού... ενώ τους άλλους που πετάμε στο δρόμο, δεν υπάρχει...κάπου αλλού. Αλήθεια, που; Υπάρχει πλέον χώρος έστω και για μια καρέκλα στο Δημόσιο;
Αντί λοιπόν, να ασχοληθεί παραγωγικά και δημιουργικά για την λύση των προβλημάτων, καταφεύγει στους γνωστούς πολιτικάντικους φανφαρονισμούς, θεωρώντας ότι το ακροατήριό του είναι τόσο μειωμένης πνευματικής ικανότητας, ώστε να χρειάζεται να το κατευθύνει (αυτό λέγεται σπεκουλάρισμα) για να διακρίνει διαφορά, που όμως δεν υπάρχει, μεταξύ ΠΑΣΟΚικού σοσιαλισμού και ΝΔούλικου νέο ή σκέτου φιλελευθερισμού, (ίσως αυτό εκτίμησαν οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ και τον τοποθέτησαν στις ”χρυσές εφεδρείες των αποτυχημένων”, απ’ όπου και ανεσύρθη, αξιοκρατικά, γι’αυτό το πολύ ευαίσθητο κυβερνητικό πόστο).
Το θέμα όμως ΟΣΕ έχει και ουρά, πολύ μακριά και ακριβή ουρά. Ανοίγουν τώρα, λέει, φακέλους σκανδάλων μεταξύ των οποίων:
Φάκελος : Ζημιά άνω των 10 εκατ. ευρώ, από την μίσθωση, άνευ μισθώματος (!),βιομηχανικών κτιρίων σε ιδιώτη. Επιπλέον, ο ΟΣΕ θα πληρώσει και τους λογαριασμούς ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και άλλα.
Φάκελος : Άλλη ζημιά λόγω μη καταβολής μισθωμάτων, 8 μηνών, για μεγάλο ακίνητο του ΟΣΕ.
Φάκελος : 2006-2008, απευθείας αναθέσεις έργου μεταφοράς, πολύ μεγάλης αξίας έναντι ελαχίστου τιμήματος.
Φάκελος : Μεγάλη ζημιά, πολλών χιλιάδων ευρώ, από την πώληση άχρηστων υλικών σκραπ. Άλλη ποσότητα παρέδιδαν και άλλη, πολύ μικρότερη χρέωναν.
Φάκελος : Παράνομη μεταφορά εμπορευμάτων με τα ”μαύρα, αόρατα”, 14 επιπλέον βαγόνια. Κανείς δεν ξέρει πόσα χρόνια λειτουργούσε αυτή η φάμπρικα και αν δεν γινόταν το ατύχημα στον Μπράλο, ίσως ακόμα να ”δούλευε”.
Φάκελος (κερασάκι στην τούρτα): Δαπάνη 400 χιλ. ευρώ για την μεταφορά όλων των υπηρεσιών του ΟΣΕ στον σιδηρ.σταθμό Θεσσαλονίκης. Θα μου πείτε, μάλλον λογική τιμή ακούγεται για ένα τέτοιο έργο. Ναι, αλλά…δεν έγινε και τα ευρώ πληρώθηκαν!!!
Ίσως διερωτηθείτε, μα καλά πως γινόντουσαν όλα αυτά χωρίς να τα πάρει κανείς είδηση; Ούτε ο κ. Γενικός ως αρμόδιος και υπεύθυνος; Και καλά αυτός, είχε και την έννοια της εκλογής ή δεν ξέρω τι άλλο του είχαν αναθέσει και δεν προλάβαινε, οι Συνδικαλιστές; Αυτό το άγρυπνο μάτι της προστασίας της ”περιουσίας του λαού”, σαν εκείνους της Ολυμπιακής;
Τελικά, άμα το καλοσκεφτείς, μόνο μια βουβουζέλα μας σώνει. Έχει αρχίσει ήδη να ακούγεται το ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ, όπου εμφανίζονται δημοσίως. Ας το δυναμώσουμε, για να νοιώσουν ότι είναι ανεπιθύμητοι.
*Γεννήθηκε το 1955. Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από το 1996 μέχρι το 2009. Υπεύθυνος για τη διαμόρφωση του προγράμματος του ΠΑΣΟΚ στις Μεταφορές & Επικοινωνίες. Υπεύθυνος του Κοινοβουλευτικού Τομέα του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών κλπ.